×

Bilgilerinizi bırakın, sizi geri arayalım.

Destek

İster online rehberden bilgi alın,
isterseniz de bize telefonla ulaşın.

Millenicom Müşteri Hizmetleri hizmetinde.

0850 333 0 444

Sıkça sorulanlar rehberine göz atın

Bulut

Bulut Santral herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın IP Bulut Teknolojisi üzerinden santral hizmetini tüm şubeleriniz için en ekonomik şekilde sunan, sizi yeni yatırım maliyetleri ve operasyonel sorunlardan kurtaran Millenicom'un sanal santral hizmetidir.
Bulut Perakende; telefonla sipariş alan işletmelerin gelen çağrılarını sesli karşılama anonsu ile karşılayabildikleri, dilerlerse kuyrukta bekletip, dilerlerse farklı bir numara ya da çağrı merkezine yönlendirebildikleri, çağrı analiz ve raporlama arayüzü sayesinde tüm sipariş trafiklerini izleyebildikleri, ses kayıt hizmeti ile de müşteri memnuniyetini arttırabildikleri benzersiz Millenicom bulut servisidir.
Bulut Otel, Bulut Santral servisi üzerinden çalışan ve otelleri yüksek santral yatırımı, bakım ve soğutma maliyetlerinden kurtaran, benzersiz, güvenilir ve yüksek teknolojili Millenicom bulut hizmetidir. Bulut Otel, Opera otel yönetim yazılımları ile entegre çalışır ve herhangi bir entegrasyon maliyeti oluşturmaz.
İlgilendiğiniz ürünle ilgili web sitemizden online başvuru yaparak veya 0850 433 0 433 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Hayır, dilerseniz kendi analog telefonlarınız veya desteklediğimiz IP telefonlarınızı da kullanabilirsiniz. Desteklenen modeller hakkında bilgi almak için müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.
Evet, Bulut Santral servisi VoIP (Voice over IP) teknolojisini kullanan bir hizmet olduğu için data hattına ihtiyaç duymaktadır.
Bulut Santral Online İşlem Merkezine, http://bulutsantral.milleni.com.tr web adresinden ulaşabilirsiniz. Bulut santral ana sayfasında, Kullanıcı Girişi alanlarına kullanıcı adı ve şifre doldurularak Online İşlem Merkezine giriş yapılabilir.
Kullanıcı adı ve şifrenizi unutuysanız veya bilmiyorsanız, Bulut Santral Destek Hattını 0850 433 0 433 numaradan arayarak bu bilgileri tekrar alabilirsiniz.

Fatura ve Ödemeler

Hayır, aldığınız hizmete ilişkin tek fatura Millenicom'dan gönderilecektir.
Mevcut A-Tipi (STH) müşterimizden THK'ye geçiş için vergiler dahil 4,00 TL aktivasyon ücreti alınır. Mevcut A-Tipi (STH) müşterimiz değilse THK aboneliği için vergiler dahil 8,00 TL aktivasyon ücreti alınır.
Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri ve Doping ADSL2+ hizmetleri için her ayın 25'i son ödeme tarihidir.
Millenicom ödeme noktalarımızdan ödeme yapabileceğiniz gibi, Millenicom Online İşlemler Merkezi'nden anında ödeme yapabilir, kredi kartınızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Hizmet verilen telefon hattının sahibiyeti Türk Telekom'a ait olduğundan aylık sabit ücretiniz Türk Telekom tarafından size gönderilecektir. Yaptığınız telefon görüşmeleri ise Millenicom'un ekonomik fiyatlarıyla ücretlendirilerek Millenicom tarafından faturalandırılmaktadır. Millenicom'a ödeyeceğiniz herhangi bir aylık sabit ücret ya da ek ücret bulunmamaktadır.
Ana sayfamızdaki Online İşlemler menümüzü kullanarak ya da dilerseniz 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak faturalarınızı kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.
Millenicom Online İşlem Merkezi’nden (https://online.milleni.com.tr/ ) anında ödeme yapabilir, kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilir veya 0850 444 0 333 Müşteri Hizmetleri Numaramızı arayarak da kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri faturanız ile birlikte görüşme detayları da gönderilmektedir. Aynı zamanda ana sayfamızdaki Millenicom Online İşlemler Merkezi menümüzü de kullanarak çağrılarınızı güncel arayan / aranan numara, arama saati ve süresi detayları ile görüntüleyebilir, excel olarak alabilirsiniz.
E-posta adresinizi bize bildirmeniz durumunda e-posta ile fatura bilgileriniz her ay gönderilmektedir. E-posta adresinizi anasayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi menüsünden ekleyebilir/güncelleyebilir veya 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Aynı zamanda faturanız adresinize gönderilmeye devam edecektir.
Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.
Evet. Taşıma yapsanızda önceki operatöre olan borç bakiyeniz ve varsa diğer ticari sorumluluklarınız, numaranızı taşıdıktan sonra da bu operatöre karşı devam edecektir.
Evet. Numaranız taşınana kadar eski operatörünüzde gerçekleşen kullanımınız eski operatörünüz tarafından son fatura olarak faturalanacaktır.

İnternet

Web sitemizden Online başvuru yaparak veya 0850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Millenicom abonesi olmak için seçtiğiniz kampanyaya ait başvuru formunu doldurup göndermeniz yeterlidir. Abonelik işlemlerinizin tamamlanması için Aras kargo yetkilisi tarafından belirttiğiniz adresinize ulaştırılan evrakları eksiksiz olarak imzalamanız ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini gelen kargo yetkilisine vermeniz gerekmektedir.
Eğer arayıp telefonda görüşerek abonelik başvurusu yapmak isterseniz 0850 333 0 444 numaralı Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak Millenicom abonesi olabilirsiniz. Abonelik işlemlerinizin tamamlanması için Aras kargo yetkilisi tarafından belirttiğiniz adresinize ulaştırılan evrakları eksiksiz olarak imzalamanız ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini gelen kargo yetkilisine vermeniz gerekmektedir.
İnternet bağlantı hız değişikliğinin hattınıza yansıyabilmesi için modeminizin bir kez kapatılıp açılması gerekmektedir. Hız değişikliğinden sonra sorun yaşıyorsanız 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.
İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisiyaranızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden (0 850 333 0 444) destek alabilirsiniz.
Hız değişikliği yapmak için 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.
IP numarası, internete giren herkese sistem tarafından verilen kimlik numarasıdır. İnternet hattınız tahsis edildiğinde, aksini belirtmemişseniz İnternete Dinamik IP ile bağlanmaktasınız. Bilgisayarınıza uzaktan erişim ya da bir internet sayfası yayınlamak istiyorsanız Statik IP sahibi olmalısınız.
Millenicom İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 9,9 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Millenicom İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.
Türkiye'de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir.
Bağlantı hızınız arttırıldıktan sonra hat kopma sorunu yaşamaya başladıysanız, evinizin santrale olan mesafesi ve hattınızın kalitesi istediğiniz hızı desteklemiyor olabilir. Konu ile ilgili olarak 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.
İster adsl isterseniz fiber altyapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Millenicom 'un telefonsuz internet ürünü Yalın İnternet ile sadece internet kullanabilirsiniz.
Kampanya dâhilinde modeminiz, Millenicom tarafınızdan kargo veya kurye yolu ile adresinize iletilmektedir.
Modeminizde kullanım hatasından doğan bozulmalar garanti kapsamı dışındadır. Müşteri, isteği doğrultusunda, ücret karşılığında yeni modem temin edebilir.
Splitter (Ayırıcı), ses ile veri akışı arasında filtre görevi yapan bir alettir. Daha çok internet bağlantısı ile telefon görüşmelerini birbirinden ayırmak ve bu sinyallerin birbirine etkilemesini önlemek amaçlı kullanılır. Splitter (Ayırıcı), kullanmadığınız zaman sinyaller birbirine gireceğinden telefon görşmeleriniz sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilemeyeceği gibi internet bağlantınızda da kopmalar gerçekleşebilir.
Kablosuz modemle birden fazla cihazı aynı anda internete bağlanabilir.
Masaüstü bilgisayarınızla kablosuz bağlantı sağlayabilmeniz için, bilgisayarınız wireless (kablosuz) teknolojiyi desteklemelidir. Masaüstü bilgisayarlar için üretilen kablosuz adaptör temin edilerek bağlantı sağlanabilir.
Kablosuz modeminizin kurulumu sırasında yapılacak şifreleme ile istenmeyen kullanıcıların erişimini engelleyebilirsiniz.
Modem kurulumunu gerçekleştirmek için kablo bağlantılarını doğru yaptığınızdan emin olduktan sonra modeminizin markasına göre kablosuz ağ ayarlarını gerçekleştirmelisiniz.
Modeminizi Millenicom 'dan temin ettiyseniz garanti süresi dolmadan oluşan arızalarda abonelerimize yeni modem temin edilir. Başka bir yerden temin edilen modemlerde abonelerimiz modemi temin ettikleri kurumlar ile görüşmelidir.
Ortasında bir kaç kat koruyucu madde ile sarılmış cam olan fiber optik kablolar ile ışık üzerinden bilginin iletildiği yüksek hızlarda internet ve ses hizmeti sunabilen bir teknolojidir. Bu teknoloji ile bakır kablo üzerinden verilen internet hizmetine göre çok daha yüksek hızlarda erişim sağlanabilmektedir.
24 Mbps'ye kadar olan hızlarda ADSL modem kullanılabilmektedir. 35 Mbps’e kadar ve üstü hızlar için ise VDSL modem kullanılmalıdır. 35 Mbps’e kadar ve üstü hızlar, bu hızları destekleyen modemin stokları ile sınırlıdır. Kullandığınız Fiber hizmeti FTTH ise tarafınıza telefon veya internet hizmetiniz için bir cihaz teslim edilecektir. Bu cihaz üzerinden hem telefon hem de internet hizmetlerini kullanabilirsiniz.
Evet. Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 nolu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Uygulaması gereğince, ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.
Kota ve AKN uygulaması olmaksızın Sabah 7 Akşam 7 paketlerinden herhangi birinin seçilmesi durumunda, 07:01-19:00 saatleri arasında seçilen tarifeye uygun hızda, 19:01-07:00 saatleri arasında 3 Mbps hızında hizmet sunulacaktır.
Evet. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adresde fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.
Evet. Yalın Fiber İnternet hizmetinden faydalanarak, telefon aboneliği olmadan fiber hızlı internet abonesi olunabilir.
Fiber hizmeti hızlı bir şekilde Türkiye’nin her yerine ulaştırılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adresde fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.
İnternet nakil işlemleri için 0850 333 0 444 no'lu müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Abonelerimiz, altaypılarının desteklediği taktirde tarifeler (hız/kota) arasında geçiş yapabilirler. Geçiş yaparken, geçtiğiniz tarifede verilen indirimler ile mevcut tarifenizdeki indirimler arasındaki fark hesaplanır. Eğer daha düşük indirimli bir tarifeye geçerseniz 9 TL işlem ücreti yansıtılır, daha yüksek indirimli bir tarifeye geçerseniz, fark ücretlerinin toplamı yansıtılır.
Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız/kotalara geçiş yapabilirler.
Tarife değişiklikleri ay sonunda yapılır ve bir sonraki ay yeni tarifeden ücretlendirilmeye başlanılır.
Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan aboneler paket değişikliği yapamamaktadır.
Millenicom tarafından sunulan tarifelerde KDV ve ÖİV dahildir. Bunlara ek olarak sözleşmeden kaynaklı damga vergisi bedeli ilk faturaya yansıtılmaktadır.
Hattınızı iptal ettirmek isterseniz detaylı bilgi için 0850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri

İşletmecinin Toptan Hat Kiralama hizmeti kapsamında yaptığı başvuruların değerlendirilmesi sonucunda; - Hat sahibinin ibraz edilen belgelerdekinden farklı olması, - İlgili numaraya ilişkin olarak Türk Telekom'da kayıt olmaması, - İlgili numaranın PSTN, ISDN BA ve ISDN PA harici bir hizmet türüne ait olması, - İlgili numara üzerinde henüz tamamlanmamış devir, iptal, nakil, numara değişikliği gibi abonelik hareketlerinin bulunması, - Hattın borçtan dolayı kapalı olması - Abonenin başka bir alternatif işletmecinin THK hizmeti kapsamında olması halinde başvurular reddedilecektir.
Daha önce A Tipi aboneliği yönlendirmesi olmayan hatlar için maksimum 3 iş günü, daha önce A Tipi (STH) yönlendirmesi bulunan hatlar için maksimum 2 iş gününde aktivasyon tamamlanacaktır. Bu süreler Türk Telekom talep yapılmasından itibaren geçerli sürelerdir.
Hayır Türk Telekom'a gitmenize gerek yok. Hat sahibinin (kurumsal aboneliklerde de yetkili kişinin) bilgi vermesi yeterlidir. Hat sahibinin güvenlik teyidinden geçmesi durumunda talebi işleme alınacaktır. Güvenlik teyidinden geçilmez ise evrak ile işlem yapılabilecektir. Nakil işlemi için hat başına 7,5 TL ücret alınacaktır. (Vergiler dahil)
www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulanabilirsiniz.
Evet. Numara taşıma formlarında ve abonelik sözleşmelerinde ıslak imzanız bulunmalıdır.
28.05.2014 tarihi itibarıyla uzaktan satış ve mesafeli satış yöntemleri ile aboneliği yapılan yeni müşterilerimiz için yasal cayma süresi 14 gün olarak uygulanmaya başlanmıştır.
Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinde aylık (%0,75) olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanacaktır.Ödemelerin zamanında yapılmaması sebebi ile yapılan hizmet kesintilerinde Telefon Hizmetinde 4TL, İnternet Hizmetinde 9TL, her iki hizmetin birarada alınması durumunda da 9TL hat açma ücreti bir sonraki dönem faturasına yansıyacaktır. 20 Ağustos 2014 tarihinden itibaren vergiler dahil, Telefon Hizmetinde 10TL, İnternet Hizmetinde 15TL, her iki hizmetin birarada alınması durumunda da 15TL hat açma ücreti bir sonraki dönem faturasına yansıyacaktır.
Hayır, geçiş gününe kadar kaç gün paketten faydalandıysanız o kadar ücret ödersiniz. (Örn: Ayın 15' inde THK geçişi yaptıysanız son TT faturanıza paket ücretinizin yarısı yansıyacaktır. Aynı şekilde 15 gün boyunca paketinizin içindeki bedava dakikaların yarısını kullanmak hakkına sahipsiniz.)
THK geçişinden sonra tüm faturalama THK hizmeti sağlayan alternatif işletmeci tarafından yapılmaktadır. Önceki alternatif işletmeciniz sadece geçiş sonrası öncesinde oluşmuş alacaklarına ilişkin tutarı size faturalayacaktır.
Numara Taşıma ile birlikte hattın üzerindeki hizmetler de iptal olur. Eğer diğer operatörde bir taahütünüz yoksa numara taşırken otomatik olarak bu aboneliğin iptalini sağlamış olur, Millenicom'un kendi altyapısı ile sunduğu Doping ADSL hizmetinden faydalanabilirsiniz. (Telefon hattına gerek olmadan SadeDoping abonesi olabilirsiniz.) Eğer diğer operatördeki ADSL aboneliğinizin bir taahhüdü varsa bu hattınızı taşımanız durumunda hizmet iptal olacağından diğer operatöre cezai yükümlülüğünüz doğabilir.

Online İşlem Merkezi

Millenicom Online İşlem Merkezi'nde, bilgilerinizi güncelleyebilir, kotanızı sorgulayabilir, faturalarınızı kontrol edebilir, kredi kartı ile faturanızı anında ödeyebilir, otomatik ödeme talimatı verebilir hatta aboneliğiniz ile ilgili olarak konusunda uzman Millenicom Müşteri Hizmetlerin’den canlı destek alabilirsiniz.
Online İşlem Merkezi’ne başvuruda kullandığınız e- mail adres ve şifre bilgileriniz ile giriş yapabilirsiniz. Bilgilerinizin eksik olması durumunda 0850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’nden destek alabilirsiniz.

Telefon

Toptan Hat Kiralama (THK) firmaların mevcut altyapıları üzerinde herhangi bir ek cihaz veya maliyet getirmeden ve eski arama alışkanlıklarını değiştirmeden kaliteli ve ekonomik görüşme imkanı sağlayan bir hizmettir. 2008 yılında A-tipi ile başlayan Sabit Telefon Hizmetleri 2012 yılında yerini Toptan Hat Kiralama'ya bırakmıştır.
Hayır, THK geçişinden sonra tüm faturalama THK hizmeti sağlayan alternatif işletmeci tarafından yapılmaktadır. Türk Telekom, size sadece geçişten önceki zamana ait alacaklarına ilişkin tutarı faturalayacaktır.
Evet, sabit ücreti Türk Telekom yerine Millenicom'a ödenecektir. Hat başına vergiler dahil taahhütsüz paketlerde 15,99TL, taahhütlü paketlerde 14,99 TL' dir.
Millenicom bayilerinden , çağrı merkezinden yada web sayfamızdan başvuruda bulunabilirsiniz. Tek bir dilekçe ile basitçe işlemleriniz gerçekleşecektir.
Millenicom'da aboneliği olmayan; Kurumsal müşteriler; abonelik sözleşmesi , THK başvuru formu, THK ücretler formu, yetkili kimlik fotokopisi, imza sirküleri fotokopisi, ticaret sicil gazetesi , Vergi lehvası ( yada KDV tahakkuk fişi), vermelidir. Kurumsal müşterimizin THK başvuru formu ile THK ücretler formunun yetkili tarafından imzalanması ve imza sirküleri fotokopisini vermesi yeterli olacaktır. (Taahhütlü aboneliklerde bunlara ek olarak taahhüt formu alınacaktır) Evraklar sabit telefon sahibi olan gerçek veya tüzel kişi adına düzenlenmelidir.
Türk Telekom'da hat kimin adına ise evraklar onun adına düzenlenmelidir. Abonelik o kişi üzerine yapılabilecektir.
Hayır, aldığınız hizmete ilişkin tek fatura Millenicom'dan gönderilecektir.
Evet geçebilirsiniz. Mevcut A-Tipi (STH) kurumsal müşterimizin yetkili tarafından imzalanmış THK başvuru formu ile THK ücretler formunu ve imza sirkülerinin fotokopisini vermesi yeterli olacaktır.
Hayır. THK aboneliğinizi iptal ettirdikten sonra Türk Telekom'dan yeniden abonelik yaptırmalısınız. Türk Telekom'dan abonelik yaptırdıktan sonra A-Tipi (STH) aboneliği için hizmet almak istediğiniz işletmeciye abonelik başvurusu yapmanız gerekiyor.
Aktivasyon sırasında yaşanacak hizmet kesintisinin süresi en fazla 1 (bir) saattir.
Hat sahibinin (kurumsal aboneliklerde de yetkili kişinin) bilgi vermesi yeterlidir. Hat sahibinin güvenlik teyidinden geçmesi durumunda talebi işleme alınır. Güvenlik teyidinden geçilmez ise evrak ile işlem yapılabilecektir. Numara değişikliği için hat başına 7,50 TL ücret alınacaktır. (Vergiler dahil)
PSTN, ISDN BA (ISDN BRI) ve ISDN PA (ISDN PRI) erişim hizmeti aldığınız hatlarınız ile THK'dan yararlanabilirsiniz. 444'lu hatlarınız ile THK hizmetinden yararlanamazsınız. Ancak 444'lü numaralarının altında sanal olarak tanımlı bulunan ve bunlara ilişkin fatura ödediğiniz hatlarınız için başvuruda bulunabilirsiniz. PSTN: Analog ses verilerini taşıyan, bakır kablolara dayanan uluslararası telefon sistemi. Bu sistem, ISDN gibi dijital teknolojilere dayanan daha yeni telefon ağlarına karşılıktır. ISDN-BA (BRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Temel Erişim; 2 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur. ISDN-PA (PRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Birincil Erişim; 30 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur.
Hayır. İptal olmaz, birden fazla hattınızla tek numara ile arama yapabilmenizi ve hat sayınız kadar çağrı başlatma ve kabul etmenizi sağlayan bu özellik THK hizmeti aldığınızda da aynen devam etmektedir.
Hayır. İptal edilmesini istemediğiniz durumda iptal olmaz, mevcut aktif DDI'larınız THK hizmetine geçerken numara bilgilerini belirttiğinizde aynen devam edecektir. Başvuru esnasında belirtilmeyen DDI'lar kullanılamayacaktır. DDI ücretleri, mevcut ücretlerde bir değişiklik olmaksızın Millenicom faturanızda yer alacaktır. DDI ücreti DDI adedi başına vergiler dahil 1,2 TL' dir (Türk Telekom'un web sitesindeki güncel tutar esastır ve şu an 1,2 TLdir). DDI rezerviniz varsa THK aktivasyonunda iptal olur, aktiflenmesini istiyorsanız THK başvurusu öncesi bu rezervleri aktif hale getirmeniz gerekmektedir.
İşletmeciler arası otomatik geçiş sistemi henüz hazır olmadığı için THK aboneliğinizi iptal ederek, Türk Telekom'a başvurarak Türk Telekom'dan hizmetinizin devamını sağlayabilirsiniz. Başka alternatif işletmeciye bu işlemlerden sonra başvurmanız gerekecektir. Kısa süre sonra, alternatif işletmeciler arası otomatik geçiş uygulaması da başlayacaktır.
Evet, bize yaptığınız THK başvurusu ile geçişiniz otomatik olarak yapılacaktır. Diğer alternatif işletmecidedeki STH aboneliği otomatik olarak iptal olacaktır.
Türk Telekom'da taahhütünüz olması THK aktivasyonunuzu etkilemez, ancak THK aktivasyonu sonrası Türk Telekom size taahhüdünüzden kaynaklanan indirimlerin (ve varsa cihaz bedelinin kalan) tutarını son faturanıza yansıtacaktır.
İptal işlemi Millenicom'a yapılan yazılı başvuru ile yapılacaktır. Hat sahibinin evraklarının Millenicom'a fakslaması yeterlidir. Faks numarası : 0212 709 80 30 Kurumsal müşteriler için; yetkilinin imzalı dilekçesi, yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve imza sirküleri fotokopisi gerekmektedir.
Müşterinin telefonunu, bağlı olduğu santralin desteklediği ilgili işlemin kodunu tuşlayarak aktif hale getirebildiği ve telefon hizmetini etkin kullanmasını sağlayan işlemlerdir. THK abonelerine aşağıdaki kullanım kolaylığı servisleri sunulacaktır. Uyandırma, Rahatsız Edilmeme, Meşguldeki Aboneyi Bulma, Çağrı Yönlendirme, Bilgi Alma&Çağrı Aktarma, Çağrı Bekletme, Kısaltılmış Arama, Telefon Kilitleme, Tercihli Direkt Arama
Türk Telekom'un santral özelliklerine bağlı "Uyandırma, Rahatsız Edilmeme, Meşguldeki Aboneyi Bulma, Çağrı Yönlendirme, Bilgi Alma&Çağrı Aktarma, Çağrı Bekletme, Kısaltılmış Arama, Telefon Kilitleme, Tercihli Direkt Arama " Kullanım Kolaylığı hizmetlerinden Toptan Hat Kiralama kapsamında yararlanabileceksiniz.
Telefon Kilitleme: Her program kaydı için 8,8 kuruş Kısaltılmış Arama: Her program kaydı için 17,6 kuruş Tercihli Direkt Arama: Her kullanım için 8,8 kuruş Uyandırma: Her program kaydı için 17,6 kuruş Her kullanım için 26,4 kuruş Rahatsız Edilmeme: Her program kaydı için 44 kuruş Meşgul Aboneyi Bulma: Her kullanım için 8,8 kuruş Çağrı yönlendirme servisi için program kaydı ücretsizdir. Çağrıyı yönlendirdiğiniz yere göre konuşma ücreti alınır.Meşgulde ve cevap veremediğiniz durumda çağrı yönlendirme için program kaydı ücretsizdir. Çağrı bekletme servisi için program kaydı ücretsizdir. Bilgi alma ve çağrı aktarma için program kaydı ücretsizdir. Fiyatlara Katma Değer Vergisi (KDV) ve Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dahildir.
Rahatsız Edilmeme Çalışırken ya da dinlenirken telefonun çalmasını istemiyorsanız, *26# tuşlayarak, telefonunuzu dışardan gelecek aramalara kapatabilir, aynı anda siz istediğiniz yeri arayabilirsiniz. Uygulamanın iptali için: #26# tuşlayın. Meşguldeki Aboneyi Bulma Sizin telefonunuzla aynı santrale bağlı bir telefonu aradığınızda sürekli meşgul çalıyorsa, meşgul sesini duyduğunuzda kapama tuşuna basıp özel çevir sesi alın; *37# tuşlayın. Onaylama tonunu duyduğunuzda kayıt işlemi tamamlanmıştır. Santral istediğiniz telefonu belirli aralıklarla arayacak, aradığınız kişinin görüşmesi bittiğinde telefonunuz farklı şekilde çalacaktır. Telefonunuzu 30 saniye içinde açarsanız, karşı tarafın telefonu çalmaya başlar. Uygulamanın iptali için: #37# tuşlayın. Bilgi Alma ve Çağrı Aktarma Görüşme yaparken bir başka kişiden bilgi almak istiyorsanız; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, görüşmenizi yapın. - Aradığınız ikinci kişiyi beklemeye alıp, tekrar ilk konuştuğunuz kişiye dönmek isterseniz, kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alıp 0 tuşlayın. - Kapama tuşuna basıp bıraktıktan sonra 1 tuşlarsanız, o anda görüşmekte olduğunuz kişiyle bağlantınız iptal edilir ve tekrar beklemekte olan kişiyle görüşebilirsiniz. Eğer görüşme yaptığınız kişiyi başkasına aktarmak isterseniz; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, karşı taraf cevap verdiğinde kapama tuşuna basıp bırakın, özel çevir sesi aldıktan sonra 2 ′yi tuşlayın. Konuşma otomatik olarak ikinci numaraya aktarılacaktır. Çağrı Yönlendirme Ev ve iş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiyaç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca bir kaç tuşa basarak, yönlendirme yapabilirsiniz. Tüm aramalar için yönlendirme: *21*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme: *60*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: *22*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Not: Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna yönlendireceğiniz zaman, 0 ve "alan kodu"nu da girmeniz gerekmektedir. Çağrı Bekletme Telefonunuzla konuşurken sizi arayan başka birine de cevap vermek istiyorsanız, *43# tuşlayarak telefonunuza bu özelliği kazandırabilirsiniz. Siz telefonla konuşurken, kısa bir bip sesi duyarsanız başka biri sizi arıyor demektir. 30 saniye içinde konuşma yaptığınız kişiyi bekletip kapama tuşuna basarsanız, özel bir çevir sesi alırsınız. 0 tuşlayıp, ikinci kişiyle görüşebilirsiniz. Tekrar ilk görüşmeye dönmek için, kapama tuşuna basıp özel çevir sesi aldıktan sonra tekrar 0 tuşlayın. Tekrar ilk görüşmeye dönmek istemiyorsanız, kapama tuşuna basıp, özel çevir sesi aldıktan sonra ikinci çağrıyı 1 tuşuna basarak alın. Uygulamanın iptali için: #43# tuşlayın. Kısaltılmış Arama Dilerseniz sık aradığınız numaraları hafızaya alarak, kendi telefon defterinizi oluşturabilirsiniz. En fazla 10 telefon numarasını hafızaya alabilirsiniz. Hafızaya alma: *51*-*-------# tuşlayın. (hafıza numarası) (telefon numarası) Hafızaya alınan numarayı arama: **- tuşlayın. (hafıza numarası) İptal: #51*-# tuşlayın. (hafıza numarası) * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir. Telefon Kilitleme Dilerseniz, isteğinize göre, telefonunuzu belirli arama tiplerine kapatarak kilitleyebilirsiniz. Telefonu arama tiplerine kapatma: *33*----*-# tuşlayın. (şifreniz)(kapatma tipi) Uygulamanın iptali için: #33*----# tuşlayın. (şifreniz) Şifre* değişikliği için: *10*----*----*----# tuşlayın. (eski şifre) (yeni şifre) (yeni şifre) * Telefon kilitleme servisinde varsayılan şifre 0000'dır. Kapatma Tipleri kapatmaTipi Uyandırma Telefonunuzun belli bir saatte sizi otomatik olarak uyandırması için: *55*----# tuşlayın. (uyanmak istediğiniz saat ve dakika) Tercihli direkt arama için: #55*----# tuşlayın. (girmiş olduğunuz saat ve dakika) Birden fazla uyandırma kaydı yapılmışsa ve tüm uyandırma kayıtlarını iptal etmek istiyorsanız, #55# tuşlayın. *Uyanmak istenen saat ve dakika 5 dakika ve katları şeklinde olmalıdır. İki uyandırma arası minimum 15 dakika olabilir.Günde maksimum 5 adet kayıt girilebilir. Tercihli Direkt Arama Sık aradığınız ya da birden çok kez aramayı düşündüğünüz bir numarayı kaydederek, telefonunun ahizesini kaldırır kaldırmaz karşınızda bu numarayı bulabilirsiniz. Tercihli direkt arama için: *53*-------# tuşlayın. (direkt aramak istediğiniz numara) Tuşlayıp kapatın. Telefonunun ahizesini kaldırıp, 10 saniye beklediğinizde, telefonunuz otomatik olarak önceden kayıt edilmiş bu numaraya bağlanacaktır. Şayet başka bir numara aramak istiyorsanız, 10 saniye geçmeden aramak istediğiniz numarayı tuşlamanız gerekmektedir. Uygulamanın iptali için: #53# tuşlayın. * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir.
Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır. STH lisansı sahibi olmayan bir firma şehiriçi, şehirlerarası, GSM ve/veya uluslararası görüşme yapılmasına olanak tanıyan telekomünikasyon hizmeti veremez.
Taşıyıcı (carrier) operatörler telekomünikasyon sektörünün toptancıları olarak tanımlanabilir. Telekom pazarında taşıyıcı olarak faaliyet gösteren operatörler, diğer taşıyıcılardan toptan satın aldığı yüksek miktarda (çoğu zaman milyonlarca) görüşme dakikasını hizmet verdiği müşterilerine sunar. Taşıyıcı firmalar kurumsal müşterilerin yanı sıra arama kartı ya da call shop alanlarında faaliyet gösteren kurumlara da hizmet verebilir. Sunulan hizmetin kalitesini belirleyen en önemli faktör taşıyıcı operatörün altyapı ve omurgasında kullanılan teknolojidir.
POP noktası (Point of Presence – Bulunma Noktası) VoIP teknolojisini kullanan telekom operatörlerinin internet omurgasına doğrudan erişim sağladıkları ana bağlantı noktalardır.
Arama kartları belirli tutarlarda (Ör: 5 TL, 10 TL vb.) kontör yüklenmiş ve özellikle uzak mesafeli görüşmeler için hazırlanmış tarifeler üzerinden konuşma yapılmasına imkan veren telefon kartlarıdır (Ayrıntılı bilgiye internet sitemizdeki "Arama Kartları" bölümünden ulaşabilirsiniz). 10 Mayıs 2009 tarihinde yürürlüğe giren Elektronik Haberleşme Kanunu'yla beraber arama kartlarımızla şehir içi görüşme de yapılabilmektedir.
Millenicom Türkiye altyapısından yararlanan tüm arama kartlarının arka yüzünde, call shop'ların ise rahatlıkla görebileceğiniz bir noktasında Millenicom Türkiye logosu yer almaktadır. Alocard ve Aloline Millenicom Türkiye altyapısından yararlanan arama kartlarıdır.
A Tipi Telefon Hizmeti, kullanıcıların arama alışkanlıklarını kesinlikle değiştirmeden ve arayacakları numarayı her zaman yaptıkları gibi tuşlayarak, Millenicom'un avantajlı tarifeleri üzerinden görüşmesini sağlayan hizmettir. Bu hizmette Millenicom'un uyguladığı ön ödeme ya da aylık sabit ücret bulunmamaktadır.
Yüksek kaliteli ve ekonomik fiyatlı görüşme yapılmasına imkan veren VoIP teknolojisiyle Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanı aranabilmekte, mobil telefon hatlarıyla görüşme yapılabilmektedir. Dünyadaki telefon trafiğinin yaklaşık olarak 'i VoIP teknolojisi üzerinden gerçekleşmekte ve bu oran her geçen gün artmaktadır.
Millenicom Onnet Telefon Hizmeti''nin nasıl çalıştığı aşağıdaki linkte yer alan şemada anlatılmaktadır.
0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz, en kısa sürede ilgili satış temsilcimizi size yönlendirecektir. İhtiyacınıza en uygun Millenicom çözümleriyle yüksek kalitede ekonomik telefon görüşmesi yapabileceksiniz. Millenicom Onnet Telefon Hizmeti abonesi olmak için tıklayın.
Millenicom THK Telefon Hizmeti ile ilgili 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz en kısa sürede size yardımcı olacaktır. Onnet için 0 212 385 05 10 aranmalıdır.
Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri'nden yararlanmak için yeni bir telefon hattı ya da yeni bir telefon numarası almaya ve mevcut telefon numaranızı değiştirmeye gerek yoktur.
Millenicom Numara tahsis ve/veya taşıma hizmetinden yararlanarak ; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM farketmeksizin daha indirimli konuşmanın yanı sıra sabit ücret ödemeyerek çok daha fazla tasarruf sağlarsınız.
Evet, alternatif operatörler de TT ile aynı alan kodlarını kullanabilmektedir. Millenicom olarak kendimize ayırdığımız numara bloklarını sunumda bulabilirsiniz.
Coğrafi numaralar abonenin lokasyonunu göstermek zorundadır. Bir abone İzmir'den Ankara'ya taşınırsa coğrafi numarasını değiştirmek durumundadır. Ancak göçebe numarası olan bir abone yurtiçinde nereye giderse gitsin, bu göçebe numarayı kullanabilir.
Hayır. Numara taşırken ya da yeni numara aldığınızda birkerelik herhangi bir ücret ödemezsiniz.
Evet. Türkiye'deki tüm operatörlerle arabağlantılar tamamlanmıştır, tüm operatörlerden aranabilirsiniz.
Evet. Millenicom Kurumsal Ses hizmeti ile tüm operatörleri, %70'lere varan indirimlerle arayabilirsiniz.
Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.
Numara Taşıma işlemi tercih ettiğiniz saat diliminde minimum kesintiyle gerçekleşmektedir.
Millenicom Numara tahsis ve/veya taşıma hizmetinden yararlanarak ; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM farketmeksizin daha indirimli konuşmanın yanı sıra sabit ücret ödemeyerek çok daha fazla tasarruf sağlarsınız.
Evet, alternatif operatörler de TT ile aynı alan kodlarını kullanabilmektedir.
Coğrafi numaralar abonenin lokasyonunu göstermek zorundadır. Bir abone İzmir'den Ankara'ya taşınırsa coğrafi numarasını değiştirmek durumundadır. Ancak göçebe numarası olan bir abone yurtiçinde nereye giderse gitsin, bu göçebe numarayı kullanabilir.
PRI hatlar blok olarak taşınabilmektedir.
Tüm illerde yapılabilmektedir. Alabileceğiniz il kodu kurulumun yapıldığı lokasyonun il kodu olabilir. Taşınma durumunda sadece il değişikliğinde numara değişikliği gerekmektedir. Aynı il içinde numara değişikliği gerekmemektedir. (İstanbul için yaka değişikliğinde numara değişikliği gereklidir.)
0850' li göçebe numaraları herhangi bir yerden kullanılabilir. Böylece ofisiniz taşınması durumunda numara değiştirmek zorunda kalınmaz.
Çağrının başlatıldığı operatöre göre değişen ücretler sözkonusudur.
Üzerinde nakil/devir gibi açık işlemler olan numaralar bu işlemler tamamlandıktan sonra taşınabilmektedir.
Evet. Sizi arayan müşteriler/kullanıcılarınız arama başlangıcında uyarı tonu alacaklardır.
Standart belgeler: - Millenicom abonelik sözleşmesi - Türk Telekom Başvuru Dilekçesi - Yetkilendirme Dilekçesi (TT tarafından her zaman istenmemektedir) - İmza Sirküleri - Son aya ait TT Faturası - İlgili kişinin nüfus cüzdan fotokopisi - Vergi levhası - Ticari Sicil Gazetesi - Son 6 aya ait faaliyet belgesi - Güncel tarihli fatura fotokopisi Numara Taşıma durumunda bunlara ek olarak: - Kurumsal Numara Taşıma Formu
Yerleşik Operatörün sunduğu 444'lü numaralar taşınamayacaktır. Bu konuyla ilgili yasal düzenlemelerin gerçekleştirilmesi beklenmektedir.
Evet. Aşağıdaki sebeplerden dolayı red alınabilir ve bu konuda başvurduğunuz operatör tarafından bilgilendirilirsiniz: - Gerekli sözleşme ve formların doğru ve tam şekilde doldurulmaması - Başvuru sahibinin numaranın gerçek sahibi olmaması - Devam eden bir numara taşıma süreci varsa - Kimlik bilgilerinin hatalı ya da eksik olması - Devam eden bir numara değişiklik talebi varsa
Evet. Başına alan kodunuz ile birlikte çevirmeden 444'lü hizmet numaralarını arayabilirsiniz.
Alıcı operatör kendisine iletilen başvuru talebini en geç 2 gün içinde Numara Taşınabilirliği Sistemine (NTS) iletmekle yükümlüdür. Aynı şekilde, verici operatör de NTS üzerinden kendisine ulaşan başvuruya kabul/ret cevabını en geç 3 gün içince Numara Taşinabilirliği (NTS ) sistemine iletmekle yükümlüdür.
www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulanabilirsiniz.
Hayır. Numara aynı anda sadece bir operatörde aktif olabilir.
Millenicom Müşteri Hizmetleri

0850 333 0 444