Fiber 16 Engel Yok Kampanyası

Fiyat

59,90 TL

Hız

Hız

16 Mbps'e kadar

AKN

AKN & Kota

AKN: Kotasız

WhatsApp Destek Hattı

WhatsApp Destek Hattı

En hızlı çözüm

Kurulum

Kurulum

Farklı operatörlerden geçiş yapan müşterilerimize özel ücretsiz kurulum

Canlı Çağrı Merkez

Canlı Çağrı Merkez

7/24

Müşteri Temsilcimiz Online,
Hemen Başvur Arayalım!

  • •Fiyatlarımıza %18 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Millenicom, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Kampanya taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece başvurusunu yeni yapmış engelli ve gazi ile şehit yakını olan Millenicom müşterileri için geçerlidir. Taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz•Millenicom internet ve/veya telefon hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır.• Türk Telekom FTTH altyapısındaki müşterilerimizden aylık 15 TL modem kira bedeli alınacaktır. • Kampanya kapsamında kurulum ücreti 150 TL’dir ve 4 taksit şeklinde faturaya yansıtılacaktır. • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, internet ve sabit telefon hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 8 ve 16 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. • İnternet hizmet bedelinin kampanyasız ücreti, yalın erişimli 180 TL, PSTN erişimli 165 TL‘dir. Bu kampanya kapsamında internet ve telefon paket ücretleri için cayma bedeli yansıtılmayacaktır. • Taksitli olarak modem satın alındığı durumlarda, modem taksitleri sona ermeden aboneliğin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde, kalan modem taksitlerinin tamamı müşterinin son faturasına yansıtılır. Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 150 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. • İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. • Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Millenicom’un anlaşmalı olduğu kargo firmasının herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • İade edilmemesi durumunda 251 TL cihaz bedeli son faturasına yansıtılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Müşterinin faturalarını ödeme konusunda temerrüde düşmesi halinde Millenicom Şirket prosedürlerine uygun olarak Müşteriye faturaların ödenmesi gerektiği konusunda bilgi verir, tahakkuk eden bedelin ödenmemesi halinde yasal uyarı ve fesih mektubu mevzuata uygun şekilde müşteriye gönderilir. • Müşteri tarafından yasal uyarı ve fesih mektubunun tebliğinden itibaren verilen yasal süreiçerisinde ödeme yapılmaması halinde Millenicom borcu hukuki yollarla tahsil etme, hizmetleri kısıtlama, durdurma ve işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir.• Millenicom, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar •Telefon HY paketlerindeki dakikalar şehiriçi, şehirlerarası, STH, GSM, Uluslararası 1.kademe sabit görüşmeleri için geçerlidir . • Gün boyu kullanabilen bedava dakikalar, şehiriçi, şehirlerarası, STH, 444 özel servis numaralarına yapılan aramaları kapsamaktadır. • Telefon aboneliğinin iptal edilmesi durumunda her iki hizmet de iptal edilecektir. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti : 54,90 TL, Hat Kısıtlama & Açma Ücreti: 39,90 TL, Hat Dondurma: 49 TL Statik IP: 29,90 TL
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

WhatsApp Destek Hattı

En hızlı çözüm

Kurulum

Farklı operatörlerden geçiş yapan müşterilerimize özel ücretsiz kurulum

Canlı Çağrı Merkez

7/24

Kampanyanın kapsamı nedir?

Kampanyadan 1 Eylül 2020 – 30 Haziran 2021 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir.

Kampanyadan kimler faydalanabilir?

Kampanya engelli ve gazi ile şehit yakını olan Millenicom müşterilerine açıktır. Millenicom müşterisi olanlar güncel paketlerini bu kampanya ile değiştiremezler, yeni başvuruda yararlanabilirler.

Kampanyadan faydalanmak için nereye başvurmalıyım?

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Kampanyaya katıldım, şimdi ne olacak?

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca taksitli olarak modem alınması durumunda modeme ait damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. Taahhütsüz kampanyadan faydalanan müşterilerilerimizin faturalarında kampanya ve pakete istinaden damga vergisi yer almayacaktır.

Kurulum taksitlerim bitmeden aboneliğimi iptal ettirdiğimde kurulum ücreti faturama nasıl yansır?

Taahhütsüz kampanyalarda aboneliğin kurulum taksitleri bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde kurulum ücretinin kalan taksitleri faturaya yansıtılır.

Modem taksidim bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?

Aboneliğin modem taksidi bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, kalan modem taksitleri müşteriye yansıtılır.

Kampanyaya katılmak için gerekli evraklar nelerdir?

 

  1. Abonelik Sözleşmesi
  2. Kampanya Başvuru Formu
  3. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

Farklı operatörden geçiş yapılması durumunda:

  1. İnternet - İşletmeci Değiştirme Formu
  2. Telefon - İşletmeci Değiştirme Formu

Engelli kullanıcılar için başvuru sırasında istenen belgeler:

  1. T.C. Nüfus Cüzdanı
  2. Özürlü Kimlik Kartı veya Sağlık Kurulu Raporu
  3. Başvuru yapan 1. derece yakını ise, başvuru yapan kişiye ait T.C. Nüfus Cüzdanı


Gazi ve Şehit Yakınları için başvuru sırasında istenen belgeler:

  1. Emekli sandığı serbest kartı
  2. Gazi/şehit eşi nüfus cüzdanı
  3. Başvuru yapan gazi/şehidin 1. derece yakını, başvuruyu yapanın nüfus cüzdanı

 

İnternet paketlerinin upload (yükleme) hızı kaçtır?

TarifeADSL16 Mbps'ye Kadar VDSL / Fiber24 & 35 Mbps'ye Kadar VDSL / Fiber50 & 100 Mbps'ye Kadar VDSL / Fiber
Upload Hızı1 Mbps4 Mbps6 Mbps8 Mbps

Aynı Altyapıda Daha Uygun Fiyata, Fiber Hızlı, Taahhütsüz, Kotasız Ev İnterneti

Millenicom Telekomünikasyon olarak 2004 yılından beri hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimize Türkiye’nin her yerinde uygun fiyatlı telekom çözümleri sunuyoruz. 2019 yılı itibarıyla 19.5 milyar dolar ile Türkiye’nin en büyük dış yatırımcısı SOCAR Türkiye’nin altında faaliyetlerimizi sürdürmeye başladık.

Hem Türkiye’deki en geniş mevcut altyapı hem de Superonline altyapısını kullanarak sunduğumuz sabit internet hizmetimiz, sabit telefon hizmetimiz ve kurumsal müşterilerimize özel sunduğumuz Bulut Santral hizmetimiz ile alternatif telekom sektöründe lider olma hedefi ile yolumuza devam ediyoruz.

Diğer internet sağlayıcıları ile aynı altyapıyı kullanıp aynı hizmeti veriyoruz ancak taahhütsüz, fiber hızlı uygun fiyatlı internet paketlerimiz ile ayrışıyoruz.

Hedefimiz günümüzde yemek, su kadar önemli olan internet hizmetini müşterilerimize en uygun, en karlı şekilde sunmak ve Türkiye’de internet kullanımını yaygınlaştırmak.

Peki aynı altyapıyı, aynı hızı, aynı hizmeti nasıl daha uygun fiyatlara sunabiliyoruz? Diğer internet firmalarından farkımız nedir?

Superonline fiber interneti Superonline altyapısından, Türkiye’deki en geniş mevcut altyapıdan fiber ve adsl interneti müşterilerimize sunuyoruz. İnternet hızı aynı, altyapı aynı üstelik taahhütsüz! Yani sizi uzun taahhüt sözleri vermeye de zorlamıyoruz. Evinde sabit telefon kullanmıyorsan yalın internet yani telefonsuz internet hizmeti de veriyoruz. Ve bahsetmiş olduğumuz tüm bu avantajlı internet paketlerimizi uygun fiyatlara sunuyoruz. Telekomünikasyon pazarında rekabetin artması için bize özel daha düşük maliyetlerde çalışma imkanı sunuluyor. Biz de bu şekilde aynı altyapıdan, aynı hizmeti daha uygun fiyatlara müşterilerimize sunabiliyoruz.

Başka İnternet Servis Sağlayıcıda Taahhüdüm Var Diye Üzülme! Millenicom’a Gel, Cayma Bedelini Biz Ödeyelim!

Farklı internet firmasından taahhütlü hizmet alan ve cayma bedeli nedeniyle aboneliğini iptal edemeyenler için 200 TL ye kadar cayma bedeli Millenicom’dan! Başka firmada taahhüdüm var diye üzülme, Millenicom’a geç cayma bedelini biz karşılayalım.