İnternet kullanmak için sabit telefona ihtiyacım var mı?

ADSL veya Fiber altyapı farketmeksizin internet kullanımı için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Millenicom'un telefonsuz internet ürünü olan yalın internetin tüm kampanyalarından faydalanabilirsiniz.

Kotamı nasıl sorgulayabilirim?

Kotanızı sorgulama hakkında detaylı bilgi için Online işlemler merkezimizi ziyaret edebilir ve kotanızı öğrenebilirsiniz.

Kota aşımında ödeyeceğim ücret nedir?

Kota aşım ücreti her 1 MB başına 0,012451 TL'dir. Maksimum fatura tutarı (erişim ücreti + kota) kotalı tarifemiz için 99 TL'dır. 
Kota kullanım miktarına ait bilgiler SMS olarak gönderilmektedir.

Tarifelerde bulunan hız değerlerinin yanında "e kadar" yazıyor bu ne demek?

Türkiye'de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı kapasitesinden kaynaklı olarak tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu nedenle mevcut tarifenizin, bulunduğunuz bölgenin  desteklediği altyapı hızı doğrultusunda maximum alabileceği hızı alabilir durumda olduğu anlamına gelmektedir.

Hız testinde görülen değerler ne anlama geliyor?

Hız testini başlattığınızda Millenicom merkez sunucularından, bir dosya indirilmektedir. Sistemimiz, bilgisayarınızın dosyayı indirdiğini algılar ve o anda kullanmakta olduğunuz internet hızını hesaplar.
Download hızı internet üzerinden dosya indirme işlemidir. Hizmet alınan internet tarifelerinde belirtilen hız download hızıdır.

Download hızını etkileyen etkenler şunlardır:

İnternet eylemleri: Millenicom Hız Testi sırasında, bağlantınızın tüm bant genişliğine gerek duyulmaktadır. Millenicom Hız Testi ile birlikte internette gezdiğiniz ya da dosya indirdiğiniz takdirde, ölçüm sonucu yanlış olabilir. Emin olmadığınız durumlarda, hızı tekrar ölçün ve hız testini günün farklı saatlerinde ve günlerinde tekrarlayınız.

Millenicom İnternet aboneliğimde Statik IP hizmeti alabilir miyim?

Millenicom İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz.Aylık 14,9 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Millenicom İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Hız değişikliği yapmak için 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.

İnternete bağlanamıyorum, neden olabilir?

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız:

Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir.

Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz.

Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz.

DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakikabekleyiniz. Kullandığınız Millenicom'un size sunduğu modemse ayarları otomatik alacaktır.

İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisiyaranızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz.

Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa veya kullandığınız modem Millenicom'un sunduğu modem değilse size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır.

Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden (0 850 333 0 333) destek alabilirsiniz.

İnternet bağlantı hızımı yükselttim ancak hızımda herhangi bir değişiklik olmadı. Ne yapmalıyım?

İnternet bağlantı hız değişikliğinin hattınıza yansıyabilmesi için modeminizin bir kez kapatılıp açılması gerekmektedir. Hız değişikliğinden sonra sorun yaşıyorsanız 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.