Evinizde modemin olduğu oda dışındaki odalarda internet ağına bağlanma sorunu yaşıyorsanız Wi-fi Alan Genişletici ile ağınızın alanını genişletebilir, bu problemi kolaylıkla çözebilirsiniz.
Faturaya ek ayda 8 TL/27 ay taksitli
Cihaz Özellikleri
Menzil genişletici modu
Kullanışlı tasarım
Kablolu cihazlara bağlanılmasını sağlayan ethernet portu
Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
Kampanya 20 Haziran 2017 – 31 Mayıs 2018 tarihleri arasında geçerlidir.
Kampanya kapsamında 27 ay taksitli ödeme seçeneği sunulmaktadır.
Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.
Kampanya kapsamında sunulan Wifi Alan Genişletici stoklarla sınırlıdır.
Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli Millenicom tarafından hesaplanarak, hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
Millenicom tarafından temin edilen Wifi Alan Genişletici’nin; müşteriye bulunduğu adreste herhangi bir neden ile hizmet verememesi durumunda müşteri kendisine teslim edilmiş olan Wifi Alan Genişletici’yi en geç 14 (on dört) gün içerisinde, hasarsız ve çalışır durumda Millenicom’a iade etmelidir. Wifi Alan Genişletici’nin Millenicom’a teslimi müşterinin sorumluluğundadır. Cihazın iade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.
Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir.
Kampanya dahilinde verilen Wifi Alan Genişletici’de müşterinin kullanımından kaynaklanan arızalardan, Millenicom sorumlu değildir. Arıza oluşması durumunda veya Wifi Alan Genişletici ile ilgili talep ve şikayetlerde Wifi Alan Genişletici’nin yetkili teknik servisleri tarafından Wifi Alan Genişletici ile ilgili garanti kapsamı dahilindeki işlemler yapılacaktır. Arıza durumunda ve Wifi Alan Genişletici ile ilgili talep ve şikayetlerde müşteri tarafından irtibata geçilmesi gereken kurum, cihazın garanti belgesinde bildirilmiştir.
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir.
Arıza oluşması durumunda veya Wifi Alan Genişletici ile ilgili talep ve şikayetlerde Wifi Alan Genişletici’nin yetkili teknik servisleri tarafından cihazla ilgili garanti kapsamı dahilindeki işlemler yapılacaktır. Arıza durumunda ve Wifi Alan Genişletici ile ilgili talep ve şikayetlerde müşteri tarafından irtibata geçilmesi gereken kurum, cihazın garanti belgesinde bildirilmiştir.