Gaz Bağlılık Kampanyası

Bursagaz ve Kayserigaz Müşterileri için İlk Ay Denemesi Bedava İnternet

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • •Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanyalı fiyatlar 12 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. • Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve Bursa veya Kayseri’de ikamet eden Bursagaz ve Kayserigaz müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. • Millenicom hizmeti Türk Telekom altyapısı üzerinden sunulmaktadır. •Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet ve Telefon Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Millenicom, modem/cihaz markası, modeli ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-arşiv fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-arşiv fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-arşiv fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-arşiv fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. • Telefon Her Yöne paketlerindeki dakikalar şehir içi, şehirlerarası, STH, GSM, Uluslararası 1.kademe sabit görüşmeleri için geçerlidir . • Gün boyu kullanabilen bedava dakikalar, şehir içi, şehirlerarası, STH, 444 özel servis numaralarına yapılan aramaları kapsar ve aylık 50 farklı numara ve alınan pakete göre 500 veya 3.000 dk kullanım ile sınırlıdır. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Kampanya kapsamında telefon hizmeti için 20 TL, internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. • 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. • 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. • AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacakve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 500 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. • İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. • Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. • Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı on gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • Örnek cayma formu Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ekinde yer almaktadır. • Belirtilen süre(ler) içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. • Müşterinin faturalarını ödeme konusunda temerrüde düşmesi halinde Millenicom Şirket prosedürlerine uygun olarak Müşteriye faturaların ödenmesi gerektiği konusunda bilgi verir, tahakkuk eden bedelin ödenmemesi halinde yasal uyarı ve fesih mektubu mevzuata uygun şekilde müşteriye gönderilir. • Müşteri tarafından yasal uyarı ve fesih mektubunun tebliğinden itibaren verilen yasal süre içerisinde ödeme yapılmaması halinde Millenicom borcu hukuki yollarla tahsil etme, hizmetleri kısıtlama, durdurma ve işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir. • Cihaz taksitleri bitmeden aboneliğin iptal edilmesi durumunda, kalan cihaz taksitleri son faturaya yansıtılacaktır. • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri ile cihazlar için verilmiş indirimler müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. • Telefon aboneliğinin taahhüt süresinden önce iptal edilmesi durumunda her iki hizmet de iptal edilecek olup, her iki hizmet bakımından da taahhüde aykırılık gerçekleşmiş olacaktır. • İnternet aboneliğinin herhangi bir sebeple aktif edilememesi halinde sabit telefon aboneliği de iptal edilecektir. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir. •Millenicom, müşterileri ile çağrı merkezi, kısa mesaj, sosyal medya hesapları ve diğer dijital iletişim yolları ile irtibata geçme hakkına sahiptir.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 09 Kasım 2017 – 31 Aralık 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış olan ve Bursa veya Kayseri’de ikamet eden Bursagaz ve Kayserigaz müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. Kampanyadan faydalanan müşterilerimize ilk ay abonelik iptali talebinde bulunmaları halinde, kurulum ve aktivasyon ücreti ile taahhüt sonlandırma (cayma) bedeli yansıtılmayacaktır. Modem alan müşterilerimiz ilk ay abonelik iptali talebinde bulunmaları halinde modem ücretinin kalan taksitlerini tek seferde ödeyeceklerdir

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve Bursa veya Kayseri’de ikamet eden Bursagaz ve Kayserigaz müşterisi için geçerlidir. 

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 500 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.

Kampanyadan faydalanan müşterilerimize ilk ay abonelik iptali talebinde bulunmaları halinde, kurulum ve aktivasyon ücreti ile taahhüt sonlandırma (cayma) bedeli yansıtılmayacaktır. Modem alan müşterilerimiz ilk ay abonelik iptali talebinde bulunmaları halinde modem ücretinin kalan taksitlerini tek seferde ödeyeceklerdir. Aboneliğinin 1. aydan sonra, taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps'e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps'e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps'e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN'ye dahil değildir. AKN'nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın