Gündüz İnternet Kampanyası

Gündüz İnternet Kampanyası’nda hız limiti ve AKN yok, tek fiyat var! Sen de kampanyaya başvur, saat 01:00 – 19:00 arasında 8, 16, 24, 35 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden AKN’siz interneti sabit fiyat ve ücretsiz evde kurulum garantisiyle ayda sadece 49,90 TL ye kullan.

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. Kampanya 01 Haziran 2017 – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında geçerlidir. Kampanyalı fiyatlar 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. Kampanya sadece web sitesi üzerinden yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 01:01-19:00 saatleri arasında 8, 16, 24, 35 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda, 19:01-01:00 saatleri arasında 3 Mbps hızında hizmet sunulacaktır. Kampanya kapsamında seçilen altyapı operatörüne göre; Türk Telekom altyapısından hizmet alacak müşteriler için 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır. Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir.İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 27 ayda 10 TL yerine indirimli 5,5 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 148,5 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır. Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir. Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır. Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. Millenicom Telefon Her Yöne paketlerindeki dakikalar şehiriçi,şehirlerarası, GSM, STH, Uluslararası 1.kademe sabit görüşmeleri için geçerlidir. Kullanılmayan paket dakikaları bir sonraki aya devredilmez. Telefon görüşmelerinde kontör atım periyodu 60 sn’dir. Gün boyu kullanılabilen bedava dakikalar şehiriçi ve şehirlerarası,STH, 444 özel servis numaralarına yapılan aramaları kapsar ve aylık 3.000 dk Adil Kullanım ile sınırlıdır.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 01 Haziran 2017 – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 01:01-19:00 saatleri arasında 8, 16, 24, 35 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda, 19:01-01:00 saatleri arasında 3 Mbps hızında hizmet sunulacaktır.

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın