Yabancılara Özel Hesaplı İnternet Kampanyası

Yabancı Müşterilerimize Özel Fazlasıyla Hesaplı İnternet!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • • Kampanya 31 Aralık 2018 tarihine kadar geçerlidir. • Kampanyalı fiyatlar 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.• Kampanyaya dahil olan müşteriler en geç bir hafta içerisinde ücretsiz olarak 4 Mbps 40 GB AKN paketine geçirilecektir. • Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan, tesis adresinde daha önce hiç abonelik yapılmamış T.C vatandaşı olmayan yeni müşterilere ve tesis adreslerinde abonelik iptali üzerinden en az 3 (üç) ay geçmiş, Millenicom müşterisi için geçerli olacaktır. Müşteri bu şartı yerine getirdiğini kabul ve taahhüt eder. Bu şartı sağlamayan müşteriler için taahhütsüz fiyat (79,90 TL) geçerli olacaktır ve kullandıkları paket taahhütsüz paket çevirilecektir. • Mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. • Stok durumuna bağlı olarak ADSL yada VDSL modem ücretsiz olarak verilecektir. • Kampanya kapsamında, 120 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır. •FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki Türk Telekom modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. • Kampanya kapsamında telefon hizmeti için 20 TL, internet hizmeti için 216 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. •Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 1 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. • Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. • Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • Örnek cayma formu Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ekinde yer almaktadır. • Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. • Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri ile cihazlar için verilmiş indirimler müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Kampanya kapsamında sunulan telefon hattı aramalara kapalıdır, hattını açmak isteyen müşterilerimiz 0850 333 0 333 Millenicom müşteri hizmetleri numarasını arayabilirler Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan15 Ekim 2018 – 31 Aralık 2018 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu  yeni yapmış T.C vatandaşı olmayan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti, evde kurulum hizmeti  ve modem hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış, T.C vatandaşı olmayan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın