• Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanya taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerlidir; mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. • Kampanya kapsamında 1 ay internet kullanım ücreti alınmayacaktır. •Millenicom internet ve/veya telefon hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır.• Türk Telekom FTTH altyapısındaki müşterilerimizden aylık 40 TL modem kira bedeli alınacaktır. • Kampanya kapsamında kurulum ücreti müşterinin tercihine göre ilk 3 ay taksitli aylık 49,90 TL veya 12 Ay taksitli aylık 15 TL şeklinde faturaya yansıtılacaktır. • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, internet ve sabit telefon hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 8, 16, 24 ve 35
Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. •
İnternet hizmet bedelinin kampanyasız ücreti, yalın erişimli 240 TL, PSTN erişimli 225 TL dir. Bu kampanya
kapsamında internet ve telefon paket ücretleri için cayma bedeli yansıtılmayacaktır. • Taksitli olarak modem satın
alındığı durumlarda, modem taksitleri sona ermeden aboneliğin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde, kalan
modem taksitlerinin tamamı müşterinin son faturasına yansıtılır. Kampanya kapsamında internet hizmeti için
işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 85 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom
tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak
yansıtılacaktır. • Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma
faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile
birlikte göndermelidir. • İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt
bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Müşteriye
yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir.•
• FTTH (Eve Kadar
Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. • Bu
nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. •FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 15 gün içinde abonenin seçtiği kargo firması ile birlikte gönderen ödemeli (ücret abone tarafından karşılanmalı) olarak Ömerli Mahallesi Huzurlu Sokak No:22 Hadımköy / Istanbul adresine iadesi sağlanmalıdır • Farklı cihaz iade edilmesi, eksik parça bulunması veya arızalı cihaz iade edilmesi durumunda cihaz bedeli müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.• Müşterinin
kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. Millenicom modem görseli temsilidir ve verilecek modem Millenicom tarafından belirlenecektir. • Millenicom, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
Kampanyadan 1 Ağustos 2021 - 31 Mart 2022 tarihleri arasında başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında ilk ay internet hizmeti için herhangi bir bedel faturaya yansıtılmaz.
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.