Fiber10

Superonline fiber altyapısı bulunan müşterilere özel fiber internet, ücretsiz modem ve ücretsiz evde kurulum avantajlarıyla Millenicom’da!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Fiyatlarımıza %18 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Millenicom, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Kampanya 24 ay taahhütlü olarak sunulmakta olup sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerlidir; mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. •Millenicom hizmeti, Turkcell Superonline Hizmetleri A.Ş. altyapısı üzerinden sunulabilecektir. • Kampanya kapsamında kurulum ücreti aylık 15 TL olmak üzere 12 taksit şeklinde faturaya yansıtılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 275 TL değerindeki Turkcell Superonline modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. • ONT bağlantısı gerektiren hat sahiplerine 125 TL bedelli olan ONT cihazı hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 216 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Kampanya kapsamında kurulum ücreti ödenmeden önce aboneliğin iptal edilmesi durumunda kalan kurulum taksitleri son faturaya yansıtılacaktır. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 150 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. • İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız
Kampanyadan 30 Haziran 2021 - 30 Eylül 2021 tarihleri arasında başvurusunu yeni yapmış ve Superonline altyapısına sahip bireysel müşteriler yararlanabilir.
Kampanyamız 24 ay taahhütlü olarak sunulmaktadır.
Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini ve varsa kurulum ücretini içerecektir.  Taahhütsüz kampanyadan faydalanan müşterilerilerimizin faturalarında kampanya ve pakete istinaden damga vergisi yer almayacaktır.
Kampanyalarda aboneliğin kurulum taksitleri bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde kurulum ücretinin kalan taksitleri faturaya yansıtılır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın