• Fiyatlarımıza %18 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Millenicom, vergi
farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Kampanya 12 ay taahhütlü olarak sunulmakta olup sadece yeni
başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerlidir; mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan
faydalanamaz. •Millenicom internet ve/veya telefon hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden
sunacaktır. •Türk Telekom FTTH altyapısındaki müşterilerimizden aylık 20 TL modem kira bedeli alınacaktır.
Kampanya kapsamında 180 TL değerinde olan kurulum HEDİYEDİR.(Taahhüt süresi dolmadan abonelik iptali durumunda kurum ücreti aboneden tahsil edilcektir.) Adsl, Vdsl ve Ankastreye Kadar Fiber Altyapısında (FTTB) vdsl modem kullanılması gerekmektedir. Modem satışı opsiyonel olup ; 30TL x 24 ay, 50 TL x 12 ay veya peşin 500 TL seçenekleri mevcuttur.
• Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının
desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği
tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, internet ve sabit telefon hizmetleri için hizmet alınan ayın
sonunda faturalandırılır. • Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 50 ve 100 Mbps’e kadar hız
seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. Kampanya kapsamında
internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma
bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına
indirim olarak yansıtılacaktır. • Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt
bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde info@milleni.com.tr mail adresine TCKN
bilgisi ile birlikte göndermelidir. • İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan
taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • Müşteriye
yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. Kampanya
kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu
kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi
boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-fatura kampanya girişinde ve
taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta
adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez
ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile
gönderilecektir. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü
tarafından gönderilecektir. • Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile
paylaşılacaktır. •FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına
verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Millenicom’un anlaşmalı olduğu kargo firmasının herhangi bir şubesine
Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • İade edilmemesi durumunda 251 TL cihaz bedeli son faturasına
yansıtılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da
oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Müşterinin faturalarını ödeme
konusunda temerrüde düşmesi halinde Millenicom Şirket prosedürlerine uygun olarak Müşteriye faturaların
ödenmesi gerektiği konusunda bilgi verir, tahakkuk eden bedelin ödenmemesi halinde yasal uyarı ve fesih
mektubu mevzuata uygun şekilde müşteriye gönderilir. • Müşteri tarafından yasal uyarı ve fesih mektubunun
tebliğinden itibaren verilen yasal süre içerisinde ödeme yapılmaması halinde Millenicom borcu hukuki yollarla
tahsil etme, hizmetleri kısıtlama, durdurma ve işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına
sahiptir. Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden
kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında
faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri ile cihazlar için verilmiş indirimler
müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve
henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. •
Telefon aboneliğinin taahhüt süresinden önce iptal edilmesi durumunda her iki hizmet de iptal edilecek olup, her
iki hizmet bakımından da taahhüde aykırılık gerçekleşmiş olacaktır. • İnternet aboneliğinin herhangi bir sebeple
aktif edilememesi halinde sabit telefon aboneliği de iptal edilecektir. • Millenicom, modem markası ve paket içi ve
paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar •Telefon HY paketlerindeki dakikalar şehiriçi,
şehirlerarası, STH, GSM, Uluslararası 1.kademe sabit görüşmeleri için geçerlidir . • Gün boyu kullanabilen bedava
dakikalar, şehiriçi, şehirlerarası, STH, 444 özel servis numaralarına yapılan aramaları kapsamaktadır. •
Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem
heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga
vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki
hükümler geçerlidir.
Kampanyadan 1 Aralık 2021 - 31 Mart 2022 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir.
Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.
Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.
Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi; kurulum hizmeti alınması durumunda kurulum ücretinin ilk taksidi ilk faturaya yansıtılır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.