Millenicom'da Engel Yok

Tarifelerden sana en uygun olanı seç,fazlasıyla hızlı ve kurulumlu internetin keyfini sür. Üstelik 200 TL ye kadar taahhüt karşılama bedelini Millenicom’dan!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanya 26 Eylül2017 – 10 Kasım 2017 tarihleri arasında geçerlidir. • Kampanyalı fiyatlar 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. • Kampanya sadece başvurusunu yeni yapmış engelli ve gazi ile şehit yakını olan Millenicom müşterileri için geçerli olup, taahhüt süresi içindeki mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. • Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 27 ayda 8,90 TL yerine indirimli 6 TL veya peşin 240 TL yerine indirimli 162 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır. • Millenicom hizmeti, Türk Telekomünikasyon A.Ş. veya Turkcell Superonline Hizmetleri A.Ş. altyapısı üzerinden sunulabilecektir. • Kampanya kapsamında seçilen altyapı operatörüne göre; Türk Telekom altyapısından hizmet alacak müşteriler için 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti; Turkcell Superonline altyapısından hizmet alacak müşteriler için 259 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır. • Seçilen altyapı operatörüne göre FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 275 TL değerindeki Turkcell Superonline modem veya 255 TL değerindeki Türk Telekom modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. • ONT bağlantısı gerektiren hat sahiplerine 125 TL bedelli olan ONT cihazı hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. • Kotalı tarifelerde, müşterinin ay içerisindeki kullanımı paketin kotasını (35 GB) aştığında, internet veri kullanımı 0,00195 TL/MB olarak kullanıma göre ücretlendirilecektir. Pakette kullanım bazlı ücretlendirme 50 GB’a kadar devam edecek olup, azami fatura bedeli (aylık kullanım 50 GB’a ulaştığında) kampanya fiyatının 30 TL fazlası olacaktır. Müşterinin aylık veri kullanımı paketin adil kullanım noktası olan 50 GB limitini aştığında, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonuna kadar herhangi ekstra bir ücretlendirme olmadan bu hızda hizmet verilecektir. Dönem sonunda tekrar Müşterinin seçmiş olduğu hızda hizmet verilmeye devam edilecektir. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Müşteriye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda müşteri SMS ile bilgilendirilecektir. • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır. • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır. • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir. Engelli kullanıcıların başvuru koşulları: • Engelli kullanıcılar için kampanyamız özürlülük oranı %40 ve üzeri olanlar için geçerli olacaktır. • Bu paketlere başvuruda bulunulacak her TC kimlik no için bir paket satışına izin verilecektir. • Engelli müşterilerin kendileri başvurabileceği gibi, 1. derece yakınları (anne, baba veya çocuk) da başvurabilir. • Başvuru sırasında istenen belgeler: 1. T.C. Nüfus Cüzdanı 2. Özürlü Kimlik Kartı veya Sağlık Kurulu Raporu 3. Başvuru yapan 1. derece yakını ise, başvuru yapan kişiye ait T.C. Nüfus Cüzdanı Gazi ve Şehit Yakınları için başvuru koşulları: • İndirimden yararlanmak isteyen gazi/şehit eşi son kullanıcılar veya gazinin/şehidin birinci dereceden yakını (anne, baba veya çocuğu) başvuruda bulunabilir. • Başvuru sırasında istenen belgeler: 1. Emekli sandığı serbest kartı 2. Gazi/şehit eşi nüfus cüzdanı 3. Başvuru yapan gazi/şehidin 1. derece yakını, başvuruyu yapanın nüfus cüzdanı
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 26 Eylül 2017 – 10 Kasım 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Abonelik Sözleşmesi

Kampanya Başvuru Formu

İnternet - İşletmeci Değiştirme Formu

Telefon - İşletmeci Değiştirme Formu

Nüfus Cüzdanı Fotokopisi


Engelli kullanıcılar için başvuru sırasında istenen belgeler:

T.C. Nüfus Cüzdanı

Özürlü Kimlik Kartı veya Sağlık Kurulu Raporu

Başvuru yapan 1. derece yakını ise, başvuru yapan kişiye ait T.C. Nüfus Cüzdanı


Gazi ve Şehit Yakınları için başvuru sırasında istenen belgeler:

Emekli sandığı serbest kartı

Gazi/şehit eşi nüfus cüzdanı

Başvuru yapan gazi/şehidin 1. derece yakını, başvuruyu yapanın nüfus cüzdanı

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 0212 325 66 16 numaralı faksa veya info@milleni.com.tr mail adresine TCKN bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Aboneye yansıtılacak indirim nedeniyle faturanın basılmaması durumunda abone SMS ile bilgilendirilecektir.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın