SOCAR Türkiye Çalışanlarına Özel İnternet Kampanyası

SOCAR Türkiye çalışanlarına özel taahhütsüz, altyapının desteklediği en yüksek hızda, gerçek sınırsız internet keyfi!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanya taahhütsüz olarak sunulmaktadır. • Kampanya sadece başvurusunu yeni yapmış olan SOCAR Türkiye çalışanları için geçerlidir. Kampanyadan faydalanabilmek için SOCAR Türkiye grup şirketlerine ait kart beyan edilmelidir. Kampanya kapsamında kurulum ücreti hediyedir. • Millenicom hizmeti, müşterinin seçtiği kampanyaya uygun olarak, Türk Telekomünikasyon A.Ş. veya Superonline Hizmetleri A.Ş. altyapısından sunabilecektir. •Türk Telekom FTTH altyapısındaki müşterilerimizden aylık 15 TL modem kira bedeli alınacaktır. • Taksitli olarak kablosuz Modem satın alan müşterilerimiz, abonelik sözleşmelerini 24 aylık taksit süresi sona ermeden önce iptal ederlerse, kalan modem taksitlerinin tamamı son faturalarına yansıtılır. • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, kampanya kapsamında 8, 16, 24 , 35, 50 ve 100 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem ve gerekirse ONT cihazı altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. • Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Millenicom'un anlaşmalı olduğu kargo firmasının herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Millenicom, modem markası ve diğer hizmetler başlığında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. • Müşterinin faturalarını ödeme konusunda temerrüde düşmesi halinde Millenicom Şirket prosedürlerine uygun olarak Müşteriye faturaların ödenmesi gerektiği konusunda bilgi verir, tahakkuk eden bedelin ödenmemesi halinde yasal uyarı ve fesih mektubu mevzuata uygun şekilde müşteriye gönderilir. • Müşteri tarafından yasal uyarı ve fesih mektubunun tebliğinden itibaren verilen yasal süre içerisinde ödeme yapılmaması halinde Millenicom borcu hukuki yollarla tahsil etme, hizmetleri kısıtlama, durdurma ve işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir. • Millenicom, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar •Telefon HY paketlerindeki dakikalar şehiriçi, şehirlerarası, STH, GSM, Uluslararası 1.kademe sabit görüşmeleri için geçerlidir . • Gün boyu kullanabilen bedava dakikalar, şehiriçi, şehirlerarası, STH, 444 özel servis numaralarına yapılan aramaları kapsamaktadır. • Telefon aboneliğinin iptal edilmesi durumunda her iki hizmet de iptal edilecektir. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti : 54,90 TL, Hat Kısıtlama & Açma Ücreti: 39,90 TL, Hat Dondurma: 49 TL Statik IP: 29,90 TL
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 31 Aralık 2021 tarihine kadar başvuru yapan SOCAR Türkiye çalışanları yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Evet, kampanyadan faydalanabilmeniz için SOCAR Türkiye grup şirketlerine ait kart beyan etmeniz gerekmektedir.
Evet, kampanya kapsamında hem Türk Telekom hem de Superonline altyapısından hizmet vermekteyiz.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Aboneliğin modem taksidi bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, kalan modem taksitleri müşteriye yansıtılır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın