fb_picel_image

SOCAR Türkiye Çalışanlarına Özel İnternet Paketi

SOCAR Türkiye çalışanlarına özel taahhütsüz, altyapının desteklediği en yüksek hızda, gerçek sınırsız internet keyfi!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Fiyatlarımıza %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Millenicom, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Tarife taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterileri için geçerlidir. Mevcut Millenicom müşterileri bu tarifeden faydalanamaz. • Millenicom internet ve/veya telefon hizmeti Türk Telekomünkasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır. • Türk Telekom FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşterilerden aylık 40 TL modem kullanım bedeli alınacaktır. • Yeni aboneliklerde aktivasyon ücreti peşin 400 TL; 150 TL x 3 Ay; 75 TL x 6 Ay veya 30 TL x 12 Ay taksit şeklinde ücretlendirilir. • Tarife kapsamında evde kurulum bedeli peşin 399 TL; 133 TL x 3 Ay taksit veya 40 TL x 12 Ay taksit şeklinde ücretlendirilir. • Tarifeye dahil olan paketlerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki sistemdeki altyapının sunduğu en yüksek hızlardır. • Santrale olan mesafe, hizmet alınan hanenin tesisat durumu gibi etkenler, sistemdeki hızın modeme daha düşük ulaşmasına sebebiyet verebilir. • Tarife kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği paket üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, internet ve sabit telefon hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, tarife kapsamında 8 Mbps, 16 Mbps, 24 Mbps, 35 Mbps, 50 Mbps, 100 Mbps, 200 Mbps, 500 Mbps ve 1000 Mbps’ye kadar hız seçeneklerinden seçilen pakete ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. Tarife taahhütsüz olduğundan iptal durumunda internet veya telefon paket ücretlerine cayma bedeli yansıtılmayacaktır. • Taksitli olarak modem satın alındığı durumlarda, modem taksitleri sona ermeden aboneliğin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde, kalan modem taksitlerinin tamamı tek seferde son faturaya yansıtılır. Kurulum hizmetinden yararlanan müşterilerin, kurulum taksitleri sona ermeden herhangi bir sebepten aboneliğinin sona ermesi halinde, kalan taksitlerin tamamı tek seferde son faturaya yansıtılır. Aktivasyon hizmetine ilişkin hizmet bedelinin taksitli tercih edilmesi durumunda, aktivasyon ücreti taksitleri sona ermeden herhangi bir sebepten aboneliğinin sona ermesi halinde, kalan taksitlerin tamamı tek seferde son faturaya yansıtılır. • Tarife kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir • Bu tarifeye katılan müşterilere faturalar basılı posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu tarifeye dahil olduğu süre boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adres bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri tarifeye dahil olduğu sürece e-fatura almak istemez ise, bu talebini Millenicom çağrı merkezine bildirebilir • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilere fiber modem altyapı operatörü tarafından sağlanacaktır • Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 15 gün içinde abonenin seçtiği kargo firması ile birlikte gönderen ödemeli (ücret abone tarafından karşılanmalı) olarak Ömerli Mahallesi Huzurlu Sokak No:22 Hadımköy / Istanbul adresine iadesi sağlanmalıdır. • Cihazın iade edilmediği durumlarda, aboneden HGW modemin o tarihteki rayiç bedeli tahsil edilecektir. Modem rayiç bedeli dahil tüm bilgilere milleni.com.tr adresinden erişilebilir. • Fiber altyapı kapsamında kullanmakta olduğunuz modemin rayiç bedeli 31.10.2023 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 1.500 TL olarak güncellenmiştir. Herhangi bir nedenle aboneliğin sonlanması durumunda iade edilmeyen modem için iptal tarihindeki güncel rayiç bedel tarafınıza faturalandırılacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Milllenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Müşterinin faturalarını ödeme konusunda temerrüde düşmesi halinde Millenicom şirket prosedürler ne uygun olarak müşteriye faturaların ödenmesi gerektiği konusunda bilgi verir. Tahakkuk eden bedelin ödenmemesi halinde yasal uyarı ve fesih mektubu mevzuata uygun şekilde müşteriye gönderilir. • Müşteri tarafından yasal uyarı ve fesih mektubunun tebliğinden itibaren verilen yasal süre içerisinde ödeme yapılmaması halinde, Millenicom borcu hukuki yollarla tahsil etme, hizmetleri kısıtlama, durdurma ve işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir. • Millenicom, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar • Millenicom, paketlerde ücret değişikliği yapacağı taktirde, değişikliği Millenicom web sitesi duyurular bölümünden ilan eder. • Ev telefonu hizmeti alındığı taktirde, güncel dakika ücretleri millenicom web sitesinden öğrenilebilir. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Tarifeye dahil olan paketlerle ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti : 240 TL, Hat Kısıtlama & Açma Ücreti: 69,90 TL, Hat Dondurma: 199,90 TL Statik IP: 44,90 TL
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 31.12.2023 tarihine kadar başvuru yapan SOCAR Türkiye çalışanları yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Evet, kampanyadan faydalanabilmeniz için SOCAR Türkiye grup şirketlerine ait kart beyan etmeniz gerekmektedir.
Evet, kampanya kapsamında hem Türk Telekom hem de Superonline altyapısından hizmet vermekteyiz.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Aboneliğin modem taksidi bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, kalan modem taksitleri müşteriye yansıtılır.
Paket İkon

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın