Superonline Fiber İnternet Kampanyası

Fiber altyapısı bulunan müşterilere özel fiber internet, ücretsiz modem ve ücretsiz evde kurulum avantajlarıyla Millenicom’da!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. Kampanya 1 Ağustos 2017 - 31 Ekim 2017 tarihleri arasında geçerlidir. Kampanyalı fiyatlar 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. Kampanya kapsamında sadece telefonsuz internet sunulmaktadır. Kampanya kapsamında Turkcell Superonline altyapısından hizmet alacak müşteriler için 259 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır. FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 275 TL değerindeki Turkcell Superonline modem hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. ONT bağlantısı gerektiren hat sahiplerine 125 TL bedelli olan ONT cihazı hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir. Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır. Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. İade edilmemesi durumunda cihaz bedel(ler)i işbu formda yazılı olan bedel esas alınarak müşterinin son faturasına yansıtılacaktır. Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır. Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 1 Ağustos 2017 – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve Superonline altyapısına sahip olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps'e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps'e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps'e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN'ye dahil değildir. AKN'nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın