Yabancılara Özel Gerçek Limitsiz İnternet Kampanyası

Yabancı Müşterilerimize Özel Fazlasıyla Hızlı İnternet!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • •Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanyalı fiyatlar 27 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. •Kampanya sadece yeni başvuru yapmış, T.C. vatandaşı olmayan müşteriler için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.• Kampanya kapsamında, 200 TL bedelindeki evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulacak ve müşterinin bu hizmeti alması ile birlikte, müşterinin onayı ile hizmet sunumuna başlanacağı için tüketici hukuku mevzuatından kaynaklanan yasal cayma hakkı kullanılamayacaktır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 192 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. •Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. • Aboneliğin mesafeli olarak veya işyeri dışında yapılması halinde, müşterinin cezai şart ödemeden yasal cayma hakkı bulunmaktadır. • Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. • Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • Örnek cayma formu Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ekinde yer almaktadır. • Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri ile cihazlar için verilmiş indirimler müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 19 Haziran 2017 – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış T.C. vatandaşı olmayan bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti ve evde kurulum hizmeti hediye olarak sunulmaktadır.

Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan ve T.C vatandaşı olmayan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Millenicom aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 333 0 333 Bireysel Müşteri Hizmetlerinden veya 0539 333 0 333 Whatsapp Destek Hattından destek alabilirsiniz.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın