Yazlık İnternet Kampanyası

Millenicom'dan Yazlığınıza 3 Ay İnternet!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Kampanya 14 Mayıs 2018 - 31 Ağustos 2018 tarihleri arasında geçerlidir. • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanyalı fiyatlar 3 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. • Kampanya sadece yeni başvuru yapmış olan Millenicom müşterisi için geçerli olup, mevcut Millenicom müşterileri bu kampanyadan faydalanamaz. • Müşterinin tercih ettiği pakete göre uygulanacak olan ücret, ön ödemeli olarak müşteri faturasına yansıtılacak olup, söz konusu bedel defaten tahsil edilecek ve 3 aylık taahhüt süresi sonrasında müşterinin hattı 5 ay süreli olarak dondurulacak, sonrasında da iptal edilecektir. Müşteri, 3 aylık taahhüt süresi bitiminde dilerse paketini kullanmaya devam etme veya hat dondurma yapılmaması ve internet paketinin iptali için talebini iletebilecektir. • Kampanya kapsamında evde kurulum hizmeti bulunmamaktadır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için 216 TL olan aktivasyon ücreti hediyedir. Talep edilmesi durumunda modem ücreti 3 aylık 80 TL yerine 60 TL veya peşin 240 TL yerine 180 TL'dir. Millenicom, stok durumuna ve müşterinin altyapısına göre modem marka ve türünü belirleme hakkına sahiptir. • Statik IP ücreti, vergiler dahil olmak üzere aylık 14,90 TL'dir. •Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve alt yapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır. • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak, İnternet Hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda ön ödemeli olarak faturalandırılır. • Kampanya kapsamında faturalandırma e-arşiv fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. • Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yoluyla gönderilmeyecek olup, müşteri işbu kampanya süresi boyunca faturalarını e-arşiv fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. • E-arşiv fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. • Müşterinin beyan ettiği e-posta adresi bilgisinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. • Müşteri kampanya süresince e-arşiv fatura almak istemez ise, bu talebini her zaman Millenicom çağrı merkezine bildirebilir. • Bu halde faturalar müşteriye posta yolu ile gönderilecektir. • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. • 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. • 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. •AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır. • Cayma hakkı, müşterinin sözleşmeyi imzalamasından itibaren on dört gün içerisinde kullanılabilir. • Müşteri, cayma bildirimini yazılı olarak Millenicom’un yukarıda yer alan adresine veya faks numarasına göndermeli, varsa teslim aldığı ekipmanı 10 gün içerisinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. • Örnek cayma formu Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ekinde yer almaktadır. • Belirtilen süre içerisinde cayma hakkının kullanılmaması halinde cayma hakkı sona erecektir. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. • Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. • Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri ile cihazlar için verilmiş indirimler müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir. • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Borçtan Kapatma Açma Reaktivasyon Ücreti: 24,90 TL
  • Kampanyasız Tarife Ücretleri : 8 Mbps'e kadar ADSL (50 GB AKN)- 306 TL 16 Mbps'e kadar ADSL (50 GB AKN)- 318 TL 8 Mbps'e kadar ADSL (Limitsiz) - 720 TL 12 Mbps'e kadar ADSL (Limitsiz) - 735 TL 16 Mbps'e kadar ADSL (Limitsiz) - 750 TL 24 Mbps'e kadar VDSL/Fiber V2 (35 GB AKN) - 306 TL 24 Mbps'e kadar VDSL/Fiber V2 (50 GB AKN) - 327 TL 24 Mbps'e kadar VDSL/Fiber V2 (100 GB AKN) - 405 TL
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Kampanyadan 14 Mayıs 2018-31 Ağustos 2018 tarihleri arasında belirtilen sürelerde abonelik sözü veren, başvurusunu yeni yapmış bireysel müşteriler yararlanabilir. Kampanya kapsamında internet bağlantı ücreti hediye olarak sunulmaktadır. Kampanyalı fiyatlar 3 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. Müşterinin tercih ettiği pakete göre uygulanacak olan ücret, ön ödemeli olarak

müşteri faturasına yansıtılacak olup, söz konusu bedel defaten tahsil edilecek ve 3 aylık taahhüt süresi sonrasında
müşterinin hattı 5 ay süreli olarak dondurulacak, sonrasında da iptal edilecektir. Müşteri, 3 aylık taahhüt süresi
bitiminde dilerse paketini kullanmaya devam etme veya hat dondurma yapılmaması ve internet paketinin iptali
için talebini iletebilecektir.

Kampanyaya başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps'e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps'e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps'e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00 – 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN'ye dahil değildir. AKN'nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır.

Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır.

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 333 Arayın