BİTDEFENDER HEDİYELİ SINIRSIZ YALIN İNTERNET KAMPANYASI

Bitdefender Total Security hediyeli gerçek sınırsız yalın internet, altyapının desteklediği en yüksek hızda internet hizmeti sağlar.12 ay taahhüt ile verilmektedir.

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • •Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. •Kampanya 31 Aralık 2018 tarihine kadar geçerlidir. • Kampanyalı fiyatlar 12 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. İşbu başvuru formuna ilişkin kampanya mesleki ve ticari faaliyetler için kullanılmak üzere düzenlenmiştir. •Kampanya kapsamında 144 TL tutarındaki aktivasyon ücreti hediyedir. •Kampanya kapsamında 12 ay geçerli olacak 200 TL değerindeki Bitdefender Total Security ürünü hediyedir. •10 cihaz için destek veren bu yazılımda, Windows, Android, macOS ve İOS koruması, yavaşlama olmadan saf performans, VPN gizliliğini koruma, fidye yazılımı gibi davranışları engelleme, ağ tehtit engellme, malware tespiti, web kamerasına yetkisiz uygulama erişemez, güvenli çevrimiçi para transferi, anti-theft, anti- loss, anti- ransomware araçları mevcuttur. •İşbu kampanya kapsamında hediye olarak verilen Bitdefender Total Security ürününe tarafınıza iletilecek aktivasyon kodu ile sahip olacaksınız. Ürünün herhangi bir nedenle geçersiz addedilmesi, Bitdefender tarafından iptal edilmesi Millenicom’un herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır. •Bitdefender Total Security ürünü için Millenicom’un tek yükümlülüğü, bu ürüne ilişkin ilişkin kampanya bedellerinin ödenmesidir, müşteri ile Bitdefender şirketi arasındaki hukuki ilişkiye taraf değildir. Taraflar arasındaki anlaşmazlıkta Millenicom’un bir sorumluluğu yoktur. Total Security ürünü ile ilgili bilgi edinebilmek, teknik destek başta olmak üzere her türlü başvuruyu yapmak, öneri ve şikayetlerini iletmek için destek@bitdefender.com.tr adresine mail atabilir veya 0212 7092848 numaralı Bitdefender destek hattını arayacaktır. •Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır. Tarifelerde belirtilen hızlar hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve altyapının desteklendiği en yüksek hızda hizmet alınır.• Kampanya kapsamında 8, 16, 24, 35, 50 ve 100 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır.• Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 200 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 02127098030 numaralı faksa müşteri numarası bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem, altyapı operatörü tarafından hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. Bu nedenle müşteri ad soyad iletişim bilgileri altyapı operatorü ile paylaşılacaktır.•Bu altyapıdaki aboneliğinin iptali durumunda verilmiş olan modemi 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Cihazın iade edilmemesi durumunda, imzalatılan tutanakta yer alan ücretler müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.• Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 12 ayda, aylık 18 TL veya peşin 270 TL yerine indirimli 200TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. Millenicom’dan temin edilen modemlerde ise Millenicom, cihazın ayıbından garanti süresince sorumludur. Millenicom’dan temin edilen modemler için; müşteriye bulunduğu adreste herhangi bir neden ile hizmet verilememesi durumunda müşteri kendisine teslim edilmiş olan modemi en geç 7 gün içerisinde, hasarsız ve çalışır durumda Millenicom’a iade etmelidir. Modemin gönderimi müşterinin sorumluluğundadır. Modemin zamanında ulaşmaması, hasarlı olması durumunda Millenicom toplam modem bedelini tahsil etme hakkına sahiptir.• Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. •Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. •Müşterinin daha düşük bedelli bir tarifeye geçmek istemesi hali, müşterinin taahhüdünden cayması anlamına gelecektir. Bu durumda söz konusu bedel yukarıda belirtilmiş olan koşullar çerçevesinde aboneliğe ait devam eden dönem faturalarında taahhüt sonlandırma bedeli olarak tahakkuk ettirilecektir. •Bu halde de müşteriden tahsil edilecek olan bedel en fazla yukarıda belirlenen şekilde hesaplanan tutar olacaktır.• Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. •Kampanya kapsamında faturalandırma e-arşiv fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir.•Usul ve esasa ilişkin diğer hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi’ndeki hükümler geçerlidir.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 444 Arayın