Kurumsal Yalın İnternet Kampanyası

●Sabit telefon zorunluluğu olmadan güvenli ve kesintisiz internet hizmeti sunar. ●Daha avantajlı aylık ücretler ile yararlanma imkanı sağlar. ●Yeni tesiste artı 3 ay taahhütle kurulum hizmeti verilmektedir. ●24 Mbps'e kadar ve üstü hızlarda 4 Portlu Kurumsal Modem Hediye!

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • •Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. • Kampanya 1 Ağustos 2017 – 31 Ekim 2017 tarihleri arasında geçerlidir. • Kampanyalı fiyatlar 24 ay abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir. İşbu başvuru formu mesleki ve ticari faaliyetler için kullanılmak üzere düzenlenmiştir. • Kampanya kapsamında 96 TL tutarındaki aktivasyon ücreti 24 ay eşit taksitlerle faturaya yansıtılır. Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, müşterinin seçtiği tarife üzerinden Millenicom tarafından hesaplanarak hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır Tarifelerde belirtilen hızlar hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve altyapının desteklendiği en yüksek hızda hizmet alınır.• Dönem sonunda tekrar Müşterinin seçmiş olduğu hızda hizmet verilmeye devam edilecektir. • Adil Kullanım Politikası Uygulaması gereğince, dönem içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı tarifeye bağlı olarak sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. 8 Mbps’e kadar olan paketler 3 Mbit/sn, 16 Mbps’e kadar olan paketler 5 Mbit/sn, 24 Mbps’e kadar olan paketler 8 Mbit/sn, 50 Mbps’e kadar olan paketler 16 Mbit/sn, 100 Mbps’e kadar olan paketler 24 Mbit/sn olarak sınırlandırılacaktır. 02:00– 08:00 saatleri arasında gerçekleştirilen internet kullanımları AKN’ye dahil değildir. AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın, 02:00 – 08:00 saatleri arasında hız kısıtları uygulanmayacak ve söz konusu saat aralığında müşteri tarifesine uygun hızda hizmet alacaktır. • Kampanya kapsamında internet hizmeti için işletmeci değişikliği sebebiyle müşterinin ödemesi gereken 150 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar müşterinin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için müşteri, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktive olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 02127098030 numaralı faksa müşteri numarası bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli müşterinin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler için 255 TL değerindeki modem, altyapı operatörü tarafından hizmet devam ettiği sürece müşterinin kullanımına ücretsiz sunulacaktır. Bu nedenle müşteri ad soyad iletişim bilgileri altyapı operatorü ile paylaşılacaktır.•Bu altyapıdaki aboneliğinin iptali durumunda verilmiş olan modemi 10 gün içinde Aras Kargo'nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Cihazın iade edilmemesi durumunda, imzalatılan tutanakta yer alan ücretler müşterinin son faturasına yansıtılacaktır.• Talep edilmesi durumunda VDSL modem ücreti 24 ayda, aylık 10 TL yerine indirimli 7 TL veya peşin 250 TL yerine indirimli 150 TL olmak üzere faturaya yansıyacaktır. • Müşterinin kullanımında olan ancak Millenicom tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından Millenicom sorumlu değildir. Millenicom’dan temin edilen modemlerde ise Millenicom, cihazın ayıbından garanti süresince sorumludur. Millenicom’dan temin edilen modemler için; müşteriye bulunduğu adreste herhangi bir neden ile hizmet verilememesi durumunda müşteri kendisine teslim edilmiş olan modemi en geç 7 gün içerisinde, hasarsız ve çalışır durumda Millenicom’a iade etmelidir. Modemin gönderimi müşterinin sorumluluğundadır. Modemin zamanında ulaşmaması, hasarlı olması durumunda Millenicom toplam modem bedelini tahsil etme hakkına sahiptir.• Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında yer alan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. •Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları ile varsa cihazların kalan taksitleri müşterinin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar müşteriden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. • Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan bir internet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır. • Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. •Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi’ndeki hükümler geçerlidir.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 444 Arayın