fb_picel_image

İptal Nasıl Yapılır?

Abonelik ile ilgili bir sorun yaşadıysanız öncelikle buradaki  iletişim kanallarımızdan sizlere çözüm sunabileceğimizi hatırlatmak isteriz. Abone iptali için ise;

  • 0850 333 0 333 numaralı çağrı merkezimizi arayarak,
  • Millenicom online işlem merkezimize giriş yaparak,
  • E-devlet sistemi üzerinden,
  • info@milleni.com.tr adresimize e-posta göndererek,

İptal talebinizi bizlere iletebilirsiniz. Sürecinizin eksiksiz ilerleyebilmesi için iletişim bilgilerinizin güncel olması gerekmektedir.

İptal talebinizin şirketimize ulaştığı tarihten itibaren 24 saat içerisinde hizmetiniz durdurulacak ve 7 gün içerisinde iptal işlemi tamamlanacaktır. Tüm bu aşamalarda SMS ile size bilgi vereceğiz.

Mülkiyeti Millenicom’a ait olan iade edilmesi gereken modeminiz var ise iade adresi ve diğer detaylar size SMS ile iletilir.

Vefat Devir Talebini Nasıl Yapabilirim?

Devir işlemlerinin başlatılabilmesi için aşağıdaki belgelerin tamamlanıp eksiksiz olarak tarafımıza YURTİÇİ kargo ile gönderilmesi gerekmektedir.Devir işlemlerinin yapılabilmesi için ödenmemiş faturanın olmaması gerekmektedir.

-          İmzalı devir dilekçesi. Devir dilekçesini indirmek için tıklayın

-          Devralacak kişiye ait kimlik fotokopisi

-          Abonelik sözleşmesi belgesi. Sözleşmeyi indirmek için tıklayın

Evraklarınızı 497929350 gonderi kodu ve 05054979 onay kodu ile birlikte YURTİÇİ Kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. (Millenicom - SULTAN SELİM MAHALLESİ. HÜMEYRA SOKAK. NO:7 NEF 09 PLAZA. B BLOK. KAT:1 D:24 KAĞITHANE/İSTANBUL)

Göndermiş olduğunuz evraklar bize ulaştığında tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.Evrak durumunuzu kontrol etmek için kargo numarası ile birlikte çağrı merkezimiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Çağrı Merkezi: 0850 333 0 333