fb_picel_image

Millenicom'a Geçiş Rehberi

 

Sen de mevcut internet servis sağlayıcından memnun değil misin? O halde seni Millenicom’un avantajlı dünyasına davet ediyoruz.
Taahhütsüz, fiber hızında, kotasız ev internetini uygun fiyatlarla kullanmak için aşağıdaki adımları takip et, avantajlı internet keyfini yaşa.

 

 

Başvuru İçin Gerekli Bilgiler 

 

1) Hizmet numarası : Bu numara bağlantı numarası,  xdsl numarası ya da servis numarası olarak da adlandırılabilir. 10 hanelidir ve genelde 17 – 18 ya da  88 ile başar. Geçiş işleminin gerçekleştirilmesi için bu numaranın başvuru esnasında aktivasyon ekibine iletilmesi gerekmektedir.

XDSL numaranı servis aldığın internet sağlayıcıdan gelen faturanın üzerinde ya da mevcut internet servis sağlayıcına ait Online İşlemler Merkezi’nde bulabilirsin.

2) Sabit telefon numarası: Eğer internet ile birlikte sabit telefon da kullanıyorsan, kullanmakta olduğun sabit telefon numaranı öğrenmelisin.

3) İnternet/hizmet tipi : İnternet tipleri ADSL – VDSL ve Fiber olarak 3 e ayrılmaktadır.

Hangi internet tipini kullandığını bilerek başvurunu yapmak işini kolaylaştıracaktır. Eğer mevcut operatörde ADSL altyapıda internet kullanıyorsan ve Millenicom’da VDSL internet tarifesine geçmek istersen aktivasyon sürecin uzayabilir. Yapılması gereken, seni ilk aşamada ADSL hizmet tipi ile Millenicom’a geçirmek, Millenicom’a geçişin tamamlandıktan sonra ise aboneliğini VDSL e çevirmektir. Bu şekilde herhangi bir takılma ve bekleme yaşamadan geçiş işlemin tamamlanır.

Tek yapman gereken internet altyapını hizmet aldığın firmayı arayarak öğrenmek ve Millenicom başvurusunda bu bilgiyi satış elemanına belirtmek.


4) Detaylı Adres bilgisi: İnternet hizmeti almak istediğin adresi detayları ile bilmek aktivasyon sürecini hızlandıracaktır.  Yanlış adrese giriş yapılmasını önlemek için başvurmadan önce adresine ait ilçe, mahalle, sokak, daire detaylarını yanında hazır tutmanı rica ederiz

Detaylı adres bilgisini herhangi bir faturandan ya da e devletten bulabilirsin.   

 

Diğer İnternet Servis Sağlayıcıdaki Aboneliğimi Nasıl İptal Edeceğim?

Mevcutta kullandığın internet hizmetinin iptalini biz gerçekleştiriyoruz. Yani operatörünü arayıp aboneliğini iptal etmene gerek yok.

 

Nasıl başvuruda bulunacağım?

www.milleni.com.tr web sitemizden online olarak ya da 08503330334 nolu çağrı merkezimizi arayarak başvurunu bize iletebilirsin.

Web sitemizden başvuruda bulunduğun taktirde aktivasyon ekibimiz en kısa sürede sana bıraktığın telefon numarasından ulaşacak ve abonelik işlemlerini başlatacak. Aktivasyon ekibi aramadan önce yazının başında belirttiğimiz bilgileri yanda hazır bulundurmanı öneririz. Bu şekilde başvuru ve aktivasyon sürecini en hızlı şekilde tamamlayabiliriz.

ÖNEMLİ : Mevcut operatörde abonelik kimin adınaysa Millenicom’a da aynı kişi başvuru yapmalıdır.  

 

Evrak Süreci

Evrak sürecini hızlandırmak adına e posta ile başvuru dokümanlarını talep edebilir ve imzalı dokümanlarının görsellerini bize e posta ya da Whatsapp kanalı ile iletebilirsin. Evrakların bize ulaştıktan sonra sisteme yüklenir ve aktivasyon adımı ilerletilir.

 

Başvuru esnasında modem talep ettiğin taktirde; yetkili tarafından adresine modem ile birlikte imzalanması gereken evraklar iletilecektir. Bu evrakları imzalı olarak kimlik görselin ile birlikte adresine gelen görevliye teslim etmelisin.

 

İnternet hizmeti ile birlikte modem talep etmediğin ve evrakları mail ile sana iletmemize onay vermediğin takdirde; belirtmiş olduğun adrese kargo ile başvuru evrakların gönderilecektir. Bu evrakları imzalayıp evrakları getiren kargo görevlisine kimlik belgen ile birlikte teslim etmelisin.

 

Hızlı aktivasyon için sana mail ile ilettiğimiz başvuru evraklarının imzalanmış görsellerini ve kimlik belgeni basvuru@milleni.com.tr e posta adresine veya 0539 550 0 133 nolu Whatsapp destek hattımıza gönderebilirsin.


***Regulatif olarak her bir müşterimizin ıslak imzalı başvuru evrağını sistemimizde bulundurmamız gerekiyor. Bu nedenle imzalı evraklarını e posta ya da whatsapp ile bize göndermiş olsan bile ıslak imzalı evrakları kargo ile Sultan Selim Mahallesi, Hümeyra Sokak NEF 09 Blok, No:7/24 34415 Kağıthane/İstanbul adresine göndermelisin.

 

Aktivasyon Süreci

İmzalı evrakların sisteme yüklendikten sonra seni teyid için arayacağız. Aboneliğini teyid ettiğin taktirde ise aktivasyon sürecini 48 saat içinde tamamlayacağız.


ÖNEMLİ BİLGİ: Aktivasyon sürecinde mevcut internet bağlantısında herhangi bir kesilme olmaz. Millenicom’un interneti aktif olduğu zaman diğer internet hizmeti kapanacaktır.


Kurulum

Aktivasyon tamamlandığında telefonuna gelen bilgilendirme SMS i içerisinde bulunan modem kullanıcı adı ve şifresi modem ara yüzüne girilir ve internet kullanıma hazır hale gelir.


Cayma Karşılama

Farklı bir internet sağlayıcıda bitmemiş bir taahhüdün varsa ve Millenicom’a geçmek istersen sana taahhüt bozma bedeli çıkabilir.

Böyle bir durumda Millenicom, 200 TL ye kadar cayma bedelini faturandan düşecek şekilde karşılar.