Abonelik iptal işlemlerinizin tamamlanmasının ardından, mülkiyeti firmamıza ait olan cihazların iadesi gerekmektedir. İade sürecinizi sorunsuz tamamlamak için aşağıdaki iki yöntemden size uygun olanı seçebilirsiniz.
Eğer iptal esnasında kuryetalep ettiyseniz, cihazlarınızı evinizden teslim aldırabilirsiniz. Lütfen kurye gelmeden önce şu 5 adımı tamamlayın:
Hazırlık: Fiber modeminizi ve (varsa) ONT cihazınızı, kabloları ve adaptörleriyle birlikte hazırlayın.
Paketleme ve Müşteri No: Tüm cihazları tek bir kutu içerisine yerleştirin. Kutu içerisine, kime ait olduğunun bilinmesi için mutlaka Ad Soyad ve Müşteri Numaranızı yazılı bir not ekleyin.
Güvenlik: Paketinizi açılmayacak ve cihazlar taşıma sırasında hasar görmeyecek şekilde sıkıca bantlayın.
Takip Numarası: Kargo sürecinde aksama yaşanmaması için size kısa mesaj (sms) ile iletilen takip numarasını paketin üzerine okunaklı bir şekilde yazın.
Teslimat: Paketinizi, adresinize gelecek olan kuryeye teslim etmek üzere hazır bulundurun.
Kurye beklemek istemiyorsanız, cihazları dilediğiniz kargo firmasıyla bize ulaştırabilirsiniz. Paket içerisine Ad Soyad ve Müşteri Numaranızı yazılı bir not ekleyin.
Kargo Firması: İstediğiniz herhangi bir kargo firmasını tercih edebilirsiniz.
Ödeme: Kargo gönderim ücreti göndericiye (size) aittir (Gönderici Ödemeli).
Gönderim Adresi: Lütfen paketinizi şu adrese kargolayın: Pan Lojistik - Ömerli Mah. Huzulur Sk. No: 15/3 Arnavutköy - İstanbul
Abonelik iptalinden sonra belirtilen süre içerisinde cihazların iade edilmemesi, eksik veya hasarlı iade edilmesi durumunda, cihaz bedelleri tarafınıza ceza olarak fatura edilecektir.
Cihaz Tipi | Ceza Tutarı |
|---|---|
Fiber Modem | 2.400 TL |
ONT Cihazı | 2.000 TL |
Abonelik iptalinden itibaren 14 gün içerisinde sizlerde bulunan cihazların Millenicom’a teslim edilmiş olması gerekmektedir.
Kurye Hizmetinden Faydalanmak İstiyorum
Kurye ile adresten alım hizmeti, yalnızca abonelik iptali sırasında müşteri hizmetlerimiz tarafından sorulur ve tercihinize uygun olarak o an belirlenir.
Önemli Uyarı: İptal işlemi tamamlandıktan sonra sisteme sonradan kurye hizmeti eklenememektedir.
Eğer iptal görüşmesi sırasında kurye talep etmediyseniz, lütfen sayfanın altındaki "Bireysel Gönderim" başlığını inceleyiniz.