Kullanıcı Yorumları ve Millenicom Deneyimi

Kullanıcı Yorumları ve Millenicom Deneyimi

Alternatif Telekom dendiği zaman son dönemlerin akla gelen ilk ismi olan Millenicom, hızlı ve kesintisiz iletişimin ilk adımını atmanızı sağlar. 2004 yılında kurulan ve 2019 yılında Socar Türkiye iştiraki olarak hizmetlerine devam eden Millenicom, telekom ve iletişim hizmetlerinin kaliteli bir şekilde kullanıcılara ulaşmasında emin adımlarla ilerlemektedir. 

 

Millenicom Deneyimi

Bilişim 500 araştırmasında "Yılın Alternatif Operatör Hizmeti Kategori Birincisi" ve Türkiye’nin 500 Büyük Hizmet İhracatçısı araştırmasında "İletişim Hizmetleri Sektör Üçüncüsü" seçilen Millenicom kalitesini ve başarılarını bu ödüller ile de taçlandırmıştır. Aldığı ödüllerle iş disiplinini ortaya koyan firma, herkese uygun fiyat yelpazesi, sorunsuz bağlantısı ve her zaman kolaylıkla ulaşılabilen destek ekibi sayesinde akıllarda sorulara yer bırakmaz.

Seçilen abonelik ve tarife üzerinden çeşitli imkânlara ulaşmak mümkündür. Bireysel kullanımlara yönelik ADSL, VDSL ve FİBER seçenekler mevcuttur ve bu seçenekler sayesinde İnternet erişiminiz kusursuz bir şekilde gerçekleşir. Kurumsal kullanımlarda kurumlara özel fırsatlarla da kendini gösterir. Ayrıca kotasız İnternet seçeneği sayesinde kota limit aşımı stresi yaşamadan, özgürce İnternet üzerinden işlerinizi halledebilir, toplantılara katılabilir ve birbirinden güzel filmleri ara vermeden izleyebilirsiniz. "Millenicom nasıl bu kadar mükemmel olabilir?" deneyerek görebilirsiniz.

 

Millenicom Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı dostu tarifleri ve her zaman önde tutulan müşteri memnuniyeti ilkesi doğrultusunda hareket eden Millenicom, kullanıcı yorumları ile sektörde gösterdiği özverinin yansımasını göstermektedir. Verilen kaliteli hizmetin haklı gururuyla dürüstlük ve tam hizmet politikasından vazgeçmeyen Millenicom, iletişim sektöründe yorumlarıyla da kendini ispatlıyor. Yüz güldüren Millenicom yorumları arasından seçtiklerimizi aşağıda görebilirsiniz.

"Yaklaşık 6 aydır Millenicom kullanıcısıyım, gerçekten değil bir günüm, bir saatim bile memnuniyetsiz geçmedi ve hiç sorun yaşamadım. Paradan çok müşterinize ve verdiğiniz hizmete değer veren bir ISS olduğunuz için ne kadar çok teşekkür etsem azdır. Millenicom ile nice yıllara diyorum :)" A.Ö.

"Ben de 4 aydır kullanıyorum. Çok memnunum hiç bir sıkıntı çekmiyorum. Teşekkürler Millenicom." C.K.

"5 yıldır Millenicom kullanıcısıyım, gayet başarılı kaliteli ve hızlı kolay kolay sıkıntı yaşamadım." O.B.

"Gerçekten ilk defa bir İnternet sağlayıcısından memnunum. @millenicom teşekkürler." A.K.

"Ben kaç aydır bedava kullanıyorum:) Teşekkürler Millenicom." K.E.

"Ben şu an kullanıyorum, yaklaşık olarak 7 ay oldu, paketimde herhangi bir sorun yaşamadım." F.E.

 

Şikayetiniz Olursa Ne Yapmalısınız?

Millenicom kullananlar öncelikle çözüm odaklı ve şeffaf bir kurumla karşılaştıklarını bilmeli ve gönül rahatlığıyla karşılaştıkları herhangi bir sorun karşısında çözüme kavuşacaklarına inanmalıdırlar. Yaşanan teknik bir arıza durumunda ya da herhangi bir iletişim probleminde, Millenicom çağrı merkezi ve teknik destek grubu yanınızda olur.

Yaşadığınız sorunu ilgili ekibe tanımlamanızın ardından, hızlı bir şekilde çözüm sağlanmasının rahatlığı yaşayabilirsiniz. Millenicom, şikayet içerikli görüşmeleri, müşteri memnuniyetinin ve huzurunun daim olması adına hızlıca dikkate alır. Bu sayede yaşadığınız sorunla uzun saatler geçirmek yerine çözüme, kendinizi yormadan, işleriniz aksamadan kavuşabilirsiniz.

İletişim numaraları aracılığı ile erişeceğiniz uzman ekibi yardımıyla çözüme ulaşarak, olası sıkıntıları ortadan kaldırır. Millenicom için iletişimin önemi, sadece teknik detaylarda değil, kelimelerin olduğu her yerde kendini gösterir.

 

Müşteri Hizmetlerimiz ve İletişim Bilgilerimiz

Millenicom hızlı destek hattı aracılığıyla yaşadığınız bir sorunda, öğrenmek istediğiniz bir bilgide, tarife değişikliğinde, İnternet erişiminiz, kullanımlarınız ve kotanız gibi herhangi bir konuda kolayca sorularınıza cevap bulabilirsiniz. Online işlemler için Millenicom İnternet adresine uğrayabilirsiniz. İnternet sitesinde yer alan yönlendirmeleri izleyerek ya da arama motoruna yapmak istediğiniz işlemi yazarak, talebinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Millenicom müşteri hizmetlerine ise aşağıdaki yollarla ulaşabilirsiniz:

Sorularınız tek bir mesajla cevap arıyorsa; 0 (539) 333 0 333 numaralı WhatsApp destek hattına mesaj atabilirsiniz. WhatsApp destek hattı sayesinde müşteri hizmetleri temsilcisine hem daha hızlı hem de daha kolay ulaşabilirsiniz.

Eğer yeni abonelik sürecinde gereken evrakların gönderimi, modem ve iade talepleri hakkında bilgilenmek isterseniz yine Hızlı Destek Hattı bünyesinde yer alan; 0 (539) 550 0 133 numaraları WhatsApp destek hattından yardım alabilirsiniz.

Abonelik öncesinde Millenicom İnternet adresi üzerinden alt yapı sorgulamasında bulunarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. Alt yapı talebi içinse destek hattındaki ekiplere ulaşabilirsiniz. Destek hattı ucundaki uzman ekip size takip etmeniz gereken adımları, sürecinizin durumunu ve merak ettiğiniz soruların cevabını verecektir.

Yeni abonelik başvurusu için ise; 0850 333 0 334 numaralarını tuşlayabilirsiniz. Yeni abonelik hakkında merak ettiklerinizi, tarifleri ve ücretlendirmeleri bu hat üzerinden öğrenebilirsiniz.

7/24 Ulaşılabilir olan çağrı merkezlerine, 0850 333 0 333 ve şebeke içi ücretsiz özelliği bulunan 0850 433 04 03 numaraları ile erişebilir, kesintisiz hizmet veren uzman ekipler yardımı ile sorunlarınızı kolayca çözebilirsiniz.

Kurumsal çağrı merkezine ulaşmak içinse; 0850 333 0 444 numarasını tuşlayabilirsiniz. Bireysel faks işlemleri için 0 (212) 709 70 30 ve kurumsal faks işlemleri için 0 (212) 709 80 30 numaralarını tercih edebilirsiniz. 

İade ve değişim taleplerinde 9X5161 numaralı UPS kargo gönderi kodunu kullanarak "Ömerli Mahallesi Huzurlu Sokak No 15/3 Hadımköy Arnavutköy / İSTANBUL" adresini verebilirsiniz.

Her ihtiyaca cevap verecek şekilde kategorilere ayrılan iletişim numaraları sayesinde, saatlerce hat başına beklemek zorunda kalmaz, aradığınız çözümü, uzman ekibe hızla ulaşarak bulabilirsiniz.