Müşterilerimiz için varız ama kendi başarı ve gelişimimiz için de çalışıyoruz.
Müşterilerimizi her yaptığımız iş ve her aldığımız karar için ilk plana koyarak hareket ediyoruz. Kurum içi kültür ve yönetim proseslerimizi hep çalışanlarımızı müşterilerimize en fazla faydayı sağlama ve değer katma yönünde motive etmek ve yetkilendirmek yönünde inşa ediyoruz.
Hep birlikte heyecanla çalışabileceğimiz ve her birimizin değer katacağı bir iş ortamında çalışıyoruz. Gerekli araç ve destek sağlandığında en iyi işi çıkarmak istediğimiz ve çıkaracağımız inancına ve yaklaşımına sahibiz. İşe alırken birlikte olağanüstü başarılar sergileyebileceğimiz inançta ve yetenekte takım arkadaşlarını arıyoruz.
Başarı ve kişisel katkı Millenicom'un temelidir. Tüm Millenicom çalışanları müşteri beklentilerini hep daha fazlasıyla karşılamak konusunda duyarlı ve odaklıdır. Bunun için sürekli bu yönde hep daha iyi sonuçlar elde edebileceğimiz, kendimizi aşacağımız daha iyi yöntemler ve çabalar peşindeyiz.
Başarımızın anahtarı şirket içi takımlar ve organizasyonlarımız arasındaki verimli işbirliğidir. Müşterilerimizin, hissedarlarımızın ve iş ortaklarımızın beklentilerini karşılamak ve aşmak için tek bir takım olarak çalışırız.
Rakiplerimizden daha hızlı hareket etmek, daha hızla pazara sunmak, müşteriye eriştirmek, gelire ve karlılığa dönüştürmek için çabalarız.
Tüm işlerimizde ve ilişkilerimizde açıklık, dürüstlük ve doğrudan iletişim asıldır. Bütün bunların bize güven, saygı ve bağlılık kazandıracağı bilinciyle hareket ederiz. Hepimiz en yüksek iş etik ve değerlerini doğrudan sahipleniriz.
Şirket bünyesinde tüm çalışanlar için iş ve performans planlamaları ve değerlendirmeleri ve bu değerlendirmeler doğrultusunda ücretlendirme ve ödüllendirme uygulamalarını içeren ve sürekli gelişimi hedefleyen performans yönetimi sistemi uygulanmaktadır.Performans Yönetimi sistemimiz, çalışanların performans hedeflerini ve başarı kriterlerini belirlemek; başarı motivasyonlarını arttırmak; performanslarini ölçmek ve ödüllendirmek amaçlarına hizmet etmektedir. Her bir çalışanın Performans Planlaması ve Performans Değerlendirmesi, şirketin misyon vizyon, dönemsel hedefleri ve iş grubunun dönemsel hedefleri doğrultusunda yöneticileri tarafından yapılarak yerine getirilir.
Her yıl performans değerlendirme ve planlama sürecinin bir parçası olarak her çalışanın gelişme alanları yöneticisi ile birlikte belirlenmektedir.
Yetenek Yönetimi programı kapsamında performansı ve potansiyeli yüksek olan çalışanların yetenek ve potansiyelleri özel olarak değerlendirilmekte ve özel gelişim ve liderlik programları ile desteklenmektedir.
Şirketimizin değeri; ürün ve hizmetlerimizin kalitesi, çalışanlarımızın kalitesi ve katkılarıyla oluşur. En iyi çalışanı ve yetişkin insan gücünü şirketimizde istihdam etmek, yeteneklerinden güç almak, gelişmelerine imkan tanımak çalışan politikalarımızın ana ilkelerini oluşturur.
Etik Kodumuz, tüm çalışanlarımızın uymakla yükümlü olduğu temel davranış ve tutumların etik değerler çerçevesinde bir kurallar bütünlüğüne kavuşturulmasını sağlamayı amaçlar.
Seçme ve Yerleştirme Yönetimi politikaları ve süreçleri aşağıdaki prensipleri kapsamaktadır
Millenicom, geleceğini, kurumsal kültürüne ve iş hedeflerine hızlı adapte olabilecek; liderlik potansiyeli olan yeni mezunlarla inşa eder ve onlara yapısal uzmanlık gelişim olanakları sağlar. Yeni mezun programında; ana dili yazılı ve sözlü kullanma yetkinliği; iyi derecede İngilizce; iyi derecede bilgisayar ofis programları bilgisi, bilinçli kariyer hedefi, gelişime ve öğrenmeye açık olmak, iş hayatıyla öğrencilik yıllarında tanışıklık, staj deneyimleri, iletişim ve takımdaşlık becerileri, liderlik potansiyeli arıyoruz. Erkek adaylar için askerlik yapmış olma şartı aramıyoruz. Yeni Mezun'lar yoğun olarak iş üzerinde eğitim alırlar, şirket içi gelişim projelerine katılırlar, uzmanlaşacakları alanlarla ilgili teknik eğitimlerden ve kurum içi beceri geliştirme eğitimlerinden faydalanmak suretiyle profesyonel gelişimlerinde ilerlerler.