Şikayetvar tarafından bu yıl 6'ncısı düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarısı (Achievement in Customer Excellence-A.C.E.) organizasyonunda dağıtılan Altın Yıldız Tayfı ödülüne layık görüldük. Cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı ve markayı tercih etme oranı kriterleri çerçevesinde 400 bin müşteri, deneyimleri sonucunda 30 farklı sektörden 54 ulusal ve uluslararası markayı Yıldız Tayfı ile ödüllendirdi.

Bu onura erişen markalar arasına girme başarımızın arka planında teknolojinin sağladığı hemen hemen bütün platformlarda, gece - gündüz müşterimizin yanında ve ulaşılabilir olmamız; müşterilerimizin şikayetine konu olabilecek hususları onlardan önce tespit ederek çözümleme gayretimiz; güler yüzlü, hızlı ve çözüm odaklı şikayet yönetimimiz; kısacası müşterilerimizin memnuniyetini en önemli önceliğimiz olarak belirlememiz yatıyor. Bu başarıyı emeğiyle var eden çalışanlarımıza; emeğimizi takdir eden müşterilerimiz ve Şikayetvar'a teşekkürlerimizi sunuyoruz. Peki bizler, müşterilerimizin memnuniyeti için neler yapıyoruz?

 

7/24 Çağrı Merkezi

Müşterilerimizin her zaman yanındayız. Çağrı merkezimiz haftanın her günü; günün her saatinde sorunlarınızı en kısa zamanda çözümle buluşturmak için sizleri bekleyen personeli ve geniş hizmet yelpazesine sahip otomasyon sistemleriyle yanınızda. Evinizin sıcaklığında oturduğunuz koltuğunuzdan, deniz kenarında uzandığınız kumlara; kamp ateşi başından, şehir karmaşasına... Nerede olursanız olun; abonelik başvuruları, fatura ödeme, bilgi güncelleme, teknik destek, internet başvurusu ve daha pek çok işlem için bir "Alo!" kadar yakınınızdayız. Siz ne iletişiminizde ne de hayatınızda kesintiye yer verin, bir sorun varsa, çağrı merkezimiz çözüm üretir!

 

WhatsApp Destek Hattı

Müşterilerimizin bize ulaşması çok kolay! Bize pek çok platformdan ulaşabileceğiniz gibi WhatsApp'tan da ulaşabilirsiniz. WhatsApp Destek Hattı internet sağlayıcıları arasında yalnızca firmamızın siz müşterilerimize sağlamış olduğu bir kolaylık.

 

Online İşlemler Merkezi ve Mobil Uygulama

Bütün işlemleriniz parmaklarınızın ucunda. Tüm işlemlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde mobil uygulamamız veya Online İşlemler Merkezi (OİM)'den kolayca yapabilirsiniz. Mobil uygulamamızı telefonunuza indirin ve kontrolü kendi elinize alın! Böylece;

  • Fatura ödeme, fatura bilgisi öğrenme, otomatik ödeme talimatı verme,
  • Teknik destek alma,
  • Kullanım ve abonelik bilgilerini görüntüleme ve güncelleme,
  • Çevreci fatura talimatı verme ve daha pek çok hizmeti parmaklarınızın ucuna getirelim.

 

Hızlı ve Proaktif Çözüm

Şikayet bekleyerek zaman kaybetmiyoruz. Müşterilerimizin canını sıkabilecek konuları önceden tespit ederek zaman kaybetmeden çözmeye gayret ediyoruz. Böylece canlar sıkılmadan çözümler gelişiyor, müşterilerimizin şikayet ve isteklerine çözüm geliştirme sürecimiz kısalıyor. Şikayetleri ifade edildiği dar anlamda çözümleyip süreci sonlandırmıyoruz. Müşterimizin gelecekte konuyla ilgili yaşayabileceği diğer sorunları da öngörüp bugün çözüme ulaştırmayı, benzer şikayetlere sahip olup henüz başvuruda bulunmamış müşterilerimizin de sorunlarını tespit edip çözmeyi hedefliyoruz.

 

Şikayet Yönetimi

Firmamız her zaman olduğu gibi şimdi de bütün müşterilerimizin olumlu veya olumsuz görüş ve yorumlarını, hizmet deneyimlerini önemsiyor. Müşteri deneyim platformları, sosyal medya, sözlük ve forumlarda paylaşılan müşteri yorumları ve şikayetler başta olmak üzere müşterilerimizin deneyimlerini harici kaynaklardan da takip ediyoruz. Tespit ettiğimiz sorun ve şikayetlere en hızlı şekilde müdahale ediyor ve etkili çözümler sunuyoruz.