fb_picel_image

Bulut Santral hizmetinizi kullanmak için Millenicom’dan IP telefon almak zorunda mıyım?

Hayır, dilerseniz kendi analog telefonlarınız veya desteklediğimiz IP telefonlarınızı da kullanabilirsiniz. Desteklenen modeller hakkında bilgi almak için müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

Bulut Santral arayüzüne nasıl erişebilirim?

Bulut Santral Online İşlem Merkezine, https://bulutsantral.milleni.com.tr web adresinden ulaşabilirsiniz. Bulut santral ana sayfasında, Kullanıcı Girişi alanlarına kullanıcı adı ve şifre doldurularak Online İşlem Merkezine giriş yapılabilir.

Bulut Santral hizmeti için data bağlantısına gerek var mıdır?

Evet, Bulut Santral servisi VoIP (Voice over IP) teknolojisini kullanan bir hizmet olduğu için data hattına ihtiyaç duymaktadır.

Bulut Santral Online İşlem Merkezine giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?

Kullanıcı adı ve şifrenizi unutuysanız veya bilmiyorsanız, Bulut Santral Destek Hattını 0850 433 0 433 numaradan arayarak bu bilgileri tekrar alabilirsiniz.

Bulut Santral nedir?

Bulut Santral herhangi bir santral ekipmanına ya da personeline ihtiyaç duymaksızın IP Bulut Teknolojisi üzerinden santral hizmetini tüm şubeleriniz için en ekonomik şekilde sunan, sizi yeni yatırım maliyetleri ve operasyonel sorunlardan kurtaran Millenicom'un sanal santral hizmetidir.

Nasıl abone olurum?

İlgilendiğiniz ürünle ilgili web sitemizden online başvuru yaparak veya 0850 433 0 433 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.