Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturamın ödemesini kredi kartıyla otomatik ödeme talimatı vererek yapabilmek için ne yapmalıyım?

Millenicom Online İşlem Merkezi’nden anında ödeme yapabilir, kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilir veya 0850 444 0 333 Müşteri Hizmetleri Numaramızı arayarak da kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Fatura ödeme veya Otomatik ödeme talimatı vermek için tıklayınız.

Millenicom Sabit Telefon Hizmetlerinden yararlandığımda neden 2 fatura ödemek zorundayım?

Hizmet verilen telefon hattının sahibiyeti Türk Telekom'a ait olduğundan aylık sabit ücretiniz Türk Telekom tarafından size gönderilecektir. Yaptığınız telefon görüşmeleri ise Millenicom'un ekonomik fiyatlarıyla ücretlendirilerek Millenicom tarafından faturalandırılmaktadır. Millenicom'a ödeyeceğiniz herhangi bir aylık sabit ücret ya da ek ücret bulunmamaktadır.

THK aboneliği için ücret ödemem gerekir mi?

Mevcut A-Tipi (STH) müşterimizden THK'ye geçiş için vergiler dahil 4,00 TL aktivasyon ücreti alınır. Mevcut A-Tipi (STH) müşterimiz değilse THK aboneliği için vergiler dahil 8,00 TL aktivasyon ücreti alınır.

THK abonesiyim Türk Telekom' dan bana ayrı bir fatura gelecek mi?

Hayır, aldığınız hizmete ilişkin tek fatura Millenicom'dan gönderilecektir.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturasını nereye ödeyebilirim?

Millenicom ödeme noktalarımızdan ödeme yapabileceğiniz gibi, Millenicom Online İşlemler Merkezi'nden anında ödeme yapabilir, kredi kartınızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturamda ayrıntılar geliyor mu?

Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri faturanız ile birlikte görüşme detayları da gönderilmektedir. Aynı zamanda ana sayfamızdaki Millenicom Online İşlemler Merkezi menümüzü de kullanarak çağrılarınızı güncel arayan / aranan numara, arama saati ve süresi detayları ile görüntüleyebilir, excel olarak alabilirsiniz.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturamı kredi kartıyla ödeyebilir miyim?

Ana sayfamızdaki Online İşlemler menümüzü kullanarak ya da dilerseniz 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak faturalarınızı kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.

Numaramı taşıdığımda diğer operatöre ödediğim sabit ücreti ödemeye devam edecek miyim?

Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.

Faturamı adresim dışında e-posta ya da SMS ile gönderebilir misiniz?

E-posta adresinizi bize bildirmeniz durumunda e-posta ile fatura bilgileriniz her ay gönderilmektedir. E-posta adresinizi anasayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi menüsünden ekleyebilir/güncelleyebilir veya 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Aynı zamanda faturanız adresinize gönderilmeye devam edecektir.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturalarının son ödeme tarihi nedir?

Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri için her ayın 25'i son ödeme tarihidir.

Önceki operatörüme en son faturasını ödemiş olmama rağmen, taşınmaya kadar geçen dönemdeki kullanımım eski operatörüm tarafından mı faturalandırılacak?

Evet. Numaranız taşınana kadar eski operatörünüzde gerçekleşen kullanımınız eski operatörünüz tarafından son fatura olarak faturalanacaktır.

Önceki operatörüme olan borcumu ödemeden numaramı taşıyabilir miyim?

Evet. Taşıma yapsanızda önceki operatöre olan borç bakiyeniz ve varsa diğer ticari sorumluluklarınız, numaranızı taşıdıktan sonra da bu operatöre karşı devam edecektir.

Numara taşınması durumunda mevcut otomatik ödeme talimatının değişmesi gerekir mi? Bu durumda ödemeleri nasıl yapacağım?

Taşınan numaralarınız için ödeme talimatınızı değiştirmeniz gerekmektedir.