fb_picel_image

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturamın ödemesini kredi kartıyla otomatik ödeme talimatı vererek yapabilmek için ne yapmalıyım?

Millenicom Online İşlem Merkezi’nden anında ödeme yapabilir, kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilir veya 0850 444 0 333 Müşteri Hizmetleri Numaramızı arayarak da kredi kartınıza otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Fatura ödeme veya Otomatik ödeme talimatı vermek için tıklayınız.

THK aboneliği için ücret ödemem gerekir mi?

THK aboneliği için vergiler dahil 15,00 TL aktivasyon ücreti alınır.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturasını nereye ödeyebilirim?

Millenicom ödeme noktalarımızdan ödeme yapabileceğiniz gibi, Millenicom Online İşlemler Merkezi'nden anında ödeme yapabilir, kredi kartınızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Faturamda Görüşme Ayrıntılarım Geliyor mu?

Talep etmeniz halinde, basılı faturalarınız ile birlikte görüşme detayları da gönderilmektedir. Basılı detay talep edilmesi halinde faturanıza sayfa başına 0,51TL (vergiler dahil) işlem üceti yansıtılacaktır.

Görüşme detaylarınızı internet sistemizde yer alan Millenicom Online İşlemler Merkezi’mizi de kullanarak görüntüleyebilirsiniz. Çağrılarınızı;  arayan / aranan numara, arama saati ve süresi detayları ile kontrol edebilir, excel formatında alabilirsiniz.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturamı kredi kartıyla ödeyebilir miyim?

Ana sayfamızdaki Online İşlemler menümüzü kullanarak ya da dilerseniz 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak faturalarınızı kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.

Numaramı taşıdığımda diğer operatöre ödediğim sabit ücreti ödemeye devam edecek miyim?

Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.

Faturamı adresim dışında e-posta ya da SMS ile gönderebilir misiniz?

E-posta adresinizi bize bildirmeniz durumunda e-posta ile fatura bilgileriniz her ay gönderilmektedir. E-posta adresinizi anasayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi menüsünden ekleyebilir/güncelleyebilir veya 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Aynı zamanda faturanız adresinize gönderilmeye devam edecektir.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti faturalarının son ödeme tarihi nedir?

Millenicom faturalarının son ödeme tarihi her ayın 19'udur. Haftasonu veya resmi tatil tarihlerine göre  bu tarih değişiklik gösterebilmektedir. Faturalarımızın üzerinde son ödeme tarihi belirtilmektedir

Önceki operatörüme en son faturasını ödemiş olmama rağmen, taşınmaya kadar geçen dönemdeki kullanımım eski operatörüm tarafından mı faturalandırılacak?

Evet. Numaranız taşınana kadar eski operatörünüzde gerçekleşen kullanımınız eski operatörünüz tarafından son fatura olarak faturalanacaktır.

Önceki operatörüme olan borcumu ödemeden numaramı taşıyabilir miyim?

Evet. Taşıma yapsanızda önceki operatöre olan borç bakiyeniz ve varsa diğer ticari sorumluluklarınız, numaranızı taşıdıktan sonra da bu operatöre karşı devam edecektir.

Numara taşınması durumunda mevcut otomatik ödeme talimatının değişmesi gerekir mi? Bu durumda ödemeleri nasıl yapacağım?

Taşınan numaralarınız için ödeme talimatınızı değiştirmeniz gerekmektedir.