Modemin bozulması durumunda neler yapabilirim?

Modeminizi Millenicom 'dan temin ettiyseniz garanti süresi dolmadan oluşan arızalarda abonelerimize yeni modem temin edilir. Başka bir yerden temin edilen modemlerde abonelerimiz modemi temin ettikleri kurumlar ile görüşmelidir.

Online başvuru

Millenicom abonesi olmak için seçtiğiniz kampanyaya ait başvuru formunu doldurup göndermeniz yeterlidir. Abonelik işlemlerinizin tamamlanması için Aras kargo yetkilisi tarafından belirttiğiniz adresinize ulaştırılan evrakları eksiksiz olarak imzalamanız ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini gelen kargo yetkilisine vermeniz gerekmektedir.

Kablosuz modemim vasıtası ile diğer kullanıcıların bağlantımı kullanmalarını önlemek istiyorum.

Kablosuz modeminizin kurulumu sırasında yapılacak şifreleme ile istenmeyen kullanıcıların erişimini engelleyebilirsiniz.

Vergilendirme nasıl oluyor?

Millenicom tarafından sunulan tarifelerde KDV ve ÖİV dahildir. Bunlara ek olarak sözleşmeden kaynaklı damga vergisi bedeli ilk faturaya yansıtılmaktadır.

Bulunduğum paketi nasıl değiştirebilirim?

0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Modemimi nasıl teslim alacağım?

Kampanya dahilinde modeminiz, Millenicom tarafınızdan kargo veya kurye yolu ile adresinize iletilmektedir.

Telefon hattı olmayanlar Fiber hizmetinden faydalanabilir mi?

Evet. Yalın Fiber İnternet hizmetinden faydalanarak, telefon aboneliği olmadan fiber hızlı internet abonesi olunabilir.

Sabah 7 / Akşam 7 Adil Kullanım Noktası nedir?

Kota ve AKN uygulaması olmaksızın Sabah 7 / Akşam 7 paketlerinden herhangi birinin seçilmesi durumunda, 07:01-19:00 saatleri arasında seçilen tarifeye uygun hızda, 19:01-07:00 saatleri arasında 3 Mbps hızında hizmet sunulacaktır.

Neden Ayırıcı (Splitter) kullanmalıyım?

Splitter (Ayırıcı), ses ile veri akışı arasında filtre görevi yapan bir alettir. Daha çok internet bağlantısı ile telefon görüşmelerini birbirinden ayırmak ve bu sinyallerin birbirini etkilemesini önlemek amaçlı kullanılır. Splitter (Ayırıcı), kullanmadığınız zaman sinyaller birbirine gireceğinden telefon görüşmeleriniz sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilemeyeceği gibi internet bağlantınızda da kopmalar gerçekleşebilir.

İnternet aboneliğimde Statik IP hizmeti alabilir miyim?

Millenicom İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 14,90 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Millenicom İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı aboneler tarife değişikliği yapabiliyor mu?

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan aboneler paket değişikliği yapamamaktadır.

Mevcut Millenicom İnternet abonesi, Fiber hizmetinden faydalanabilir mi?

Evet. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adreste fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Fiber hizmeti için farklı bir modem kullanmam gerekiyor mu?

24 Mbps'ye kadar olan hızlarda ADSL modem kullanılabilmektedir. 35 Mbps’e kadar ve üstü hızlar için ise VDSL modem kullanılmalıdır. 35 Mbps’e kadar ve üstü hızlar, bu hızları destekleyen modemin stokları ile sınırlıdır. Kullandığınız Fiber hizmeti FTTH ise tarafınıza telefon veya internet hizmetiniz için bir cihaz teslim edilecektir. Bu cihaz üzerinden hem telefon hem de internet hizmetlerini kullanabilirsiniz.

Hattımı nasıl iptal ettirebilirim?

Hattınızı iptal ettirmek isterseniz detaylı bilgi için 0850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

İnternet kullanmak için sabit telefona ihtiyacım var mı?

İster adsl isterseniz fiber altyapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Millenicom 'un telefonsuz internet ürünü Yalın İnternet ile sadece internet kullanabilirsiniz.

Bir modemle aynı anda birden fazla bilgisayarı, tableti ve cep telefonunu internete bağlayabilir miyim?

Kablosuz modemle birden fazla cihazı aynı anda internete bağlayabilirsiniz.

Taahhütüm var, yinede paket değişikliği yapabilir miyim?

Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız/kotalara geçiş yapabilirler.

İnternet aboneliğimin naklini nasıl yaptırabilirim?

İnternet nakil işlemleri için 0850 333 0 444 no'lu müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Statik (Sabit) IP nedir?

IP numarası, internete giren herkese sistem tarafından verilen kimlik numarasıdır. İnternet hattınız tahsis edildiğinde, aksini belirtmemişseniz İnternete Dinamik IP ile bağlanmaktasınız. Bilgisayarınıza uzaktan erişim ya da bir internet sayfası yayınlamak istiyorsanız Statik IP sahibi olmalısınız.

Masaüstü bilgisayarımla kablosuz bağlantı kurabilmem için ek bir donanıma ihtiyacım var mı?

Masaüstü bilgisayarınızla kablosuz bağlantı sağlayabilmeniz için, bilgisayarınız wireless (kablosuz) teknolojiyi desteklemelidir. Masaüstü bilgisayarlar için üretilen kablosuz adaptör temin edilerek bağlantı sağlanabilir.

İnternete bağlanamıyorum, neden olabilir?

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisiyaranızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden (0 850 333 0 444) destek alabilirsiniz.

Bulunduğum bölgede Fiber internet var mı?

Fiber hizmeti hızlı bir şekilde Türkiye’nin her yerine ulaştırılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adresde fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Hız değişikliği yapmak için 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.

Fiber tarifelerinde Adil Kullanım Noktası bulunuyor mu?

Evet. Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 nolu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır. Adil Kullanım Uygulaması gereğince, ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası'nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.

Paket değişikliği yaptığım taktirde faturama bu konuda ek bir ücret yansıtılacak mı?

Abonelerimiz, altaypılarının desteklediği taktirde tarifeler (hız/kota) arasında geçiş yapabilirler. Geçiş yaparken, geçtiğiniz tarifede verilen indirimler ile mevcut tarifenizdeki indirimler arasındaki fark hesaplanır. Eğer daha düşük indirimli bir tarifeye geçerseniz 9 TL işlem ücreti yansıtılır, daha yüksek indirimli bir tarifeye geçerseniz, fark ücretlerinin toplamı yansıtılır.

Çağrı merkezi ile başvuru

Eğer arayıp telefonda görüşerek abonelik başvurusu yapmak isterseniz 0850 333 0 444 numaralı Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak Millenicom abonesi olabilirsiniz. Abonelik işlemlerinizin tamamlanması için Aras kargo yetkilisi tarafından belirttiğiniz adresinize ulaştırılan evrakları eksiksiz olarak imzalamanız ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini gelen kargo yetkilisine vermeniz gerekmektedir.

Ay içinde tarife değişikliği yaparsam, ücretlendirme nasıl olur?

Tarife değişiklikleri ay sonunda yapılır ve bir sonraki ay yeni tarifeden ücretlendirilmeye başlanılır.

İnternet bağlantı hızımı yükselttim ancak hızımda herhangi bir değişiklik olmadı. Ne yapmalıyım?

İnternet bağlantı hız değişikliğinin hattınıza yansıyabilmesi için modeminizin bir kez kapatılıp açılması gerekmektedir. Hız değişikliğinden sonra sorun yaşıyorsanız 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.

Fiber nedir?

Ortasında bir kaç kat koruyucu madde ile sarılmış cam olan fiber optik kablolar ile ışık üzerinden bilginin iletildiği yüksek hızlarda internet ve ses hizmeti sunabilen bir teknolojidir. Bu teknoloji ile bakır kablo üzerinden verilen internet hizmetine göre çok daha yüksek hızlarda erişim sağlanabilmektedir.

Tarifelerde bulunan hız değerlerinin yanında "e kadar" yazıyor bu ne demek?

Türkiye'de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir.

Modem kurulumunu nasıl yapabilirim?

Modem kurulumunu gerçekleştirmek için kablo bağlantılarını doğru yaptığınızdan emin olduktan sonra modeminizin markasına göre kablosuz ağ ayarlarını gerçekleştirmelisiniz.

Millenicom'a nasıl abone olurum?

Web sitemizden Online başvuru yaparak veya 0850 333 0 444 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Modemime zarar gelmesi durumunda nasıl bir uygulama geçerli olacaktır?

Modeminizde kullanım hatasından doğan bozulmalar garanti kapsamı dışındadır. Müşteri, isteği doğrultusunda, ücret karşılığında yeni modem temin edebilir.

Bağlantı hızımı yükselttikten sonra hattım kopmaya başladı? Neden olabilir?

Bağlantı hızınız arttırıldıktan sonra hat kopma sorunu yaşamaya başladıysanız, evinizin santrale olan mesafesi ve hattınızın kalitesi istediğiniz hızı desteklemiyor olabilir. Konu ile ilgili olarak 0 850 333 0 444 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz.