Adresim değişiyor (nakil) ne yapabilirim? Bu işlem için ücret ödeyecek miyim? Türk Telekom' a gitmem gerekiyor mu?

Hayır Türk Telekom'a gitmenize gerek yok. Hat sahibinin (kurumsal aboneliklerde de yetkili kişinin) bilgi vermesi yeterlidir. Hat sahibinin güvenlik teyidinden geçmesi durumunda talebi işleme alınacaktır. Güvenlik teyidinden geçilmez ise evrak ile işlem yapılabilecektir. Nakil işlemi için hat başına 7,5 TL ücret alınacaktır. (Vergiler dahil)

1 Aralık 2018 tarihinden itibaren THK Nakil işlem ücreti 32,90 olarak güncellenmiştir. Yeni ücret, bu tarihten sonraki nakil talepleri için geçerli olacaktır.

Türk Telekom' da aylık ücret ödediğim bir paket kullanıyorum. Ayın 5' inde size THK geçişi yapsam da Türk Telekom' dan o aya ait tüm paket ücretim yansıtılacak mı?

Hayır, geçiş gününe kadar kaç gün paketten faydalandıysanız o kadar ücret ödersiniz. (Örn: Ayın 15' inde THK geçişi yaptıysanız son TT faturanıza paket ücretinizin yarısı yansıyacaktır. Aynı şekilde 15 gün boyunca paketinizin içindeki bedava dakikaların yarısını kullanmak hakkına sahipsiniz.)

Numara taşıma işlemi için nereye başvurmalıyım?

www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulanabilirsiniz.

Cayma hakkı sürem ne kadardır?

28.05.2014 tarihi itibarıyla uzaktan satış ve mesafeli satış yöntemleri ile aboneliği yapılan yeni müşterilerimiz için yasal cayma süresi 14 gün olarak uygulanmaya başlanmıştır.

Gecikme faiz oranı ne kadardır?

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık  %1,4 olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanmaktadır. Ödenmemiş fatura nedeniyle internet hizmeti kısıtlanan abonelerimizin ödemeyi takip eden faturalarına hat açma ücreti yansıtılacaktır.Hat açma ücreti internet hizmeti için 24,90 TL , Telefon Hizmetinde 12 TL, her iki hizmetin birarada alınması durumunda ise 24,90 TL hat açma ücreti bir sonraki dönem faturasına yansıyacaktır.

01.12.2018 tarihi itibariyle fatura tutarı üzerinden aylık (%2) olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanacaktır.


Numara taşıma işlemini gerçekleştirmem için ıslak imza gerekli midir?

Evet. Numara taşıma formlarında ve abonelik sözleşmelerinde ıslak imzanız bulunmalıdır.

Başvurular Türk Telekom tarafından ne kadar sürede onaylanır?

Daha önce A Tipi aboneliği yönlendirmesi olmayan hatlar için maksimum 3 iş günü, daha önce A Tipi (STH) yönlendirmesi bulunan hatlar için maksimum 2 iş gününde aktivasyon tamamlanacaktır. Bu süreler Türk Telekom talep yapılmasından itibaren geçerli sürelerdir.

Başka alternatif işletmeciden STH hizmeti alıyorum, sizin THK hizmetinize geçtiğimde diğer alternatif işletmeci bana herhangi bir şey için faturalama yapacak mı?

THK geçişinden sonra tüm faturalama THK hizmeti sağlayan alternatif işletmeci tarafından yapılmaktadır. Önceki alternatif işletmeciniz sadece geçiş sonrası öncesinde oluşmuş alacaklarına ilişkin tutarı size faturalayacaktır.

Mevcut hatlarımdan biriyle başka operatörün ADSL hizmetini almaktayım. ADSL hizmetini kullanmaya devam ederek numaramı Millenicom taşıyabilir miyim?

Numara Taşıma ile birlikte hattın üzerindeki hizmetler de iptal olur. Eğer diğer operatörde bir taahütünüz yoksa numara taşırken otomatik olarak bu aboneliğin iptalini sağlamış olur, Millenicom'un kendi altyapısı ile sunduğu internet hizmetinden faydalanabilirsiniz. (Telefon hattına gerek olmadan telefonsuz internet abonesi olabilirsiniz.) Eğer diğer operatördeki internet aboneliğinizin bir taahhüdü varsa bu hattınızı taşımanız durumunda hizmet iptal olacağından diğer operatöre cezai yükümlülüğünüz doğabilir.

THK başvurusu Türk Telekom' dan hangi durumlarda reddedilir?

İşletmecinin Toptan Hat Kiralama hizmeti kapsamında yaptığı başvuruların değerlendirilmesi sonucunda; - Hat sahibinin ibraz edilen belgelerdekinden farklı olması, - İlgili numaraya ilişkin olarak Türk Telekom'da kayıt olmaması, - İlgili numaranın PSTN, ISDN BA ve ISDN PA harici bir hizmet türüne ait olması, - İlgili numara üzerinde henüz tamamlanmamış devir, iptal, nakil, numara değişikliği gibi abonelik hareketlerinin bulunması, - Hattın borçtan dolayı kapalı olması - Abonenin başka bir alternatif işletmecinin THK hizmeti kapsamında olması halinde başvurular reddedilecektir.