fb_picel_image

Numara taşıma işlemi için nereye başvurmalıyım?

www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulunabilirsiniz.

Cayma hakkı sürem ne kadardır?

28.05.2014 tarihi itibarıyla uzaktan satış ve mesafeli satış yöntemleri ile aboneliği yapılan yeni müşterilerimiz için yasal cayma süresi 14 gün olarak uygulanmaya başlanmıştır. Ancak Millenicom müşterilerine özel, abonelik başlangıcı sonrası 30 gün boyunca deneme süresi bulunmaktadır. Bu 30 günlük deneme süresinde aboneliğini iptal eden müşterilerimize cayma faturası yansıtılmayacaktır. Modem veya cihaz satın alan ya da aboneliği süresince cihaz tahsis edilen müşterilerimizin cihazlarını, hatlarını iptal ettikten en geç 10 gün sonra Millenicom’a iade etmeleri gerekmektedir. Cihazlarını belirtilen sürede iade etmeyen müşterilerimize cihaz ücreti faturalandırılacaktır.


Gecikme faiz oranı ne kadardır?

 

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık  %1,4 olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanmaktadır. Ödenmemiş fatura nedeniyle internet hizmeti kısıtlanan abonelerimizin ödemeyi takip eden faturalarına hat açma ücreti yansıtılacaktır.Hat açma ücreti internet hizmeti için 39,90 TL , Telefon Hizmetinde 12 TL, her iki hizmetin birarada alınması durumunda ise 39,90 TL hat açma ücreti bir sonraki dönem faturasına yansıyacaktır.

01.12.2018 tarihi itibariyle fatura tutarı üzerinden aylık (%2) olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanacaktır.

Numara taşıma işlemini gerçekleştirmem için ıslak imza gerekli midir?

Evet. Numara taşıma formlarında ve abonelik sözleşmelerinde ıslak imzanız bulunmalıdır.

Başka alternatif işletmeciden STH hizmeti alıyorum, sizin THK hizmetinize geçtiğimde diğer alternatif işletmeci bana herhangi bir şey için faturalama yapacak mı?

THK geçişinden sonra tüm faturalama THK hizmeti sağlayan alternatif işletmeci tarafından yapılmaktadır. Önceki alternatif işletmeciniz sadece geçiş sonrası öncesinde oluşmuş alacaklarına ilişkin tutarı size faturalayacaktır.

Mevcut hatlarımdan biriyle başka operatörün ADSL hizmetini almaktayım. ADSL hizmetini kullanmaya devam ederek numaramı Millenicom taşıyabilir miyim?

Numara Taşıma ile birlikte hattın üzerindeki hizmetler de iptal olur. Eğer diğer operatörde bir taahütünüz yoksa numara taşırken otomatik olarak bu aboneliğin iptalini sağlamış olur, Millenicom'un kendi altyapısı ile sunduğu internet hizmetinden faydalanabilirsiniz. (Telefon hattına gerek olmadan telefonsuz internet abonesi olabilirsiniz.) Eğer diğer operatördeki internet aboneliğinizin bir taahhüdü varsa bu hattınızı taşımanız durumunda hizmet iptal olacağından diğer operatöre cezai yükümlülüğünüz doğabilir.