İşletmeciler arası otomatik geçiş sistemi henüz hazır olmadığı için THK aboneliğinizi iptal ederek, Türk Telekom'a başvurarak Türk Telekom'dan hizmetinizin devamını sağlayabilirsiniz. Başka alternatif işletmeciye bu işlemlerden sonra başvurmanız gerekecektir. Kısa süre sonra, alternatif işletmeciler arası otomatik geçiş uygulaması da başlayacaktır.
Telefon Kilitleme: Her program kaydı için 8,8 kuruş Kısaltılmış Arama: Her program kaydı için 17,6 kuruş Tercihli Direkt Arama: Her kullanım için 8,8 kuruş Uyandırma: Her program kaydı için 17,6 kuruş Her kullanım için 26,4 kuruş Rahatsız Edilmeme: Her program kaydı için 44 kuruş Meşgul Aboneyi Bulma: Her kullanım için 8,8 kuruş Çağrı yönlendirme servisi için program kaydı ücretsizdir. Çağrıyı yönlendirdiğiniz yere göre konuşma ücreti alınır.Meşgulde ve cevap veremediğiniz durumda çağrı yönlendirme için program kaydı ücretsizdir. Çağrı bekletme servisi için program kaydı ücretsizdir. Bilgi alma ve çağrı aktarma için program kaydı ücretsizdir. Fiyatlara Katma Değer Vergisi (KDV) ve Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dahildir.
Yüksek kaliteli ve ekonomik fiyatlı görüşme yapılmasına imkan veren VoIP teknolojisiyle Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanı aranabilmekte, mobil telefon hatlarıyla görüşme yapılabilmektedir. Dünyadaki telefon trafiğinin yaklaşık olarak 'i VoIP teknolojisi üzerinden gerçekleşmekte ve bu oran her geçen gün artmaktadır.
Millenicom Onnet Telefon Hizmeti'nin nasıl çalıştığı aşağıdaki linkte yer alan şemada anlatılmaktadır.
0850' li göçebe numaraları herhangi bir yerden kullanılabilir. Böylece ofisiniz taşınması durumunda numara değiştirmek zorunda kalınmaz.
Evet. Türkiye'deki tüm operatörlerle arabağlantılar tamamlanmıştır, tüm operatörlerden aranabilirsiniz.
Üzerinde nakil/devir gibi açık işlemler olan numaralar bu işlemler tamamlandıktan sonra taşınabilmektedir.
Numara Taşıma işlemi tercih ettiğiniz saat diliminde minimum kesintiyle gerçekleşmektedir.
Arama kartları belirli tutarlarda (Ör: 5 TL, 10 TL vb.) kontör yüklenmiş ve özellikle uzak mesafeli görüşmeler için hazırlanmış tarifeler üzerinden konuşma yapılmasına imkan veren telefon kartlarıdır (Ayrıntılı bilgiye internet sitemizdeki "Arama Kartları" bölümünden ulaşabilirsiniz). 10 Mayıs 2009 tarihinde yürürlüğe giren Elektronik Haberleşme Kanunu'yla beraber arama kartlarımızla şehir içi görüşme de yapılabilmektedir.
Evet, sabit ücreti Türk Telekom yerine Millenicom'a ödenecektir. Hat başına vergiler dahil taahhütsüz paketlerde 16,99TL, taahhütlü paketlerde 15,99 TL' dir.
Millenicom Numara tahsis ve/veya taşıma hizmetinden yararlanarak ; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM farketmeksizin daha indirimli konuşmanın yanı sıra sabit ücret ödemeyerek çok daha fazla tasarruf sağlarsınız.
Müşterinin telefonunu, bağlı olduğu santralin desteklediği ilgili işlemin kodunu tuşlayarak aktif hale getirebildiği ve telefon hizmetini etkin kullanmasını sağlayan işlemlerdir. THK abonelerine aşağıdaki kullanım kolaylığı servisleri sunulacaktır. Uyandırma, Rahatsız Edilmeme, Meşguldeki Aboneyi Bulma, Çağrı Yönlendirme, Bilgi Alma&Çağrı Aktarma, Çağrı Bekletme, Kısaltılmış Arama, Telefon Kilitleme, Tercihli Direkt Arama
Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır. STH lisansı sahibi olmayan bir firma şehiriçi, şehirlerarası, GSM ve/veya uluslararası görüşme yapılmasına olanak tanıyan telekomünikasyon hizmeti veremez.
Millenicom altyapısından yararlanan tüm arama kartlarının arka yüzünde, call shop'ların ise rahatlıkla görebileceğiniz bir noktasında Millenicom logosu yer almaktadır. Alocard ve Aloline Millenicom altyapısından yararlanan arama kartlarıdır.
Hayır, numarası aynı şekilde kalmaktadır.
0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz, en kısa sürede ilgili satış temsilcimizi size yönlendirecektir. İhtiyacınıza en uygun Millenicom çözümleriyle yüksek kalitede ekonomik telefon görüşmesi yapabileceksiniz. Millenicom Onnet Telefon Hizmeti abonesi olmak için tıklayın.
Evet. Başına alan kodunuz ile birlikte çevirmeden 444'lü hizmet numaralarını arayabilirsiniz.
Tüm illerde yapılabilmektedir. Alabileceğiniz il kodu kurulumun yapıldığı lokasyonun il kodu olabilir. Taşınma durumunda sadece il değişikliğinde numara değişikliği gerekmektedir. Aynı il içinde numara değişikliği gerekmemektedir. (İstanbul için yaka değişikliğinde numara değişikliği gereklidir.)
Hayır. THK aboneliğinizi iptal ettirdikten sonra Türk Telekom'dan yeniden abonelik yaptırmalısınız. Türk Telekom'dan abonelik yaptırdıktan sonra A-Tipi (STH) aboneliği için hizmet almak istediğiniz işletmeciye abonelik başvurusu yapmanız gerekiyor.
Hat sahibinin (kurumsal aboneliklerde de yetkili kişinin) bilgi vermesi yeterlidir. Hat sahibinin güvenlik teyidinden geçmesi durumunda talebi işleme alınır. Güvenlik teyidinden geçilmez ise evrak ile işlem yapılabilecektir. Numara değişikliği için hat başına 7,50 TL ücret alınacaktır. (Vergiler dahil)
Evet geçebilirsiniz. Mevcut A-Tipi (STH) kurumsal müşterimizin yetkili tarafından imzalanmış THK başvuru formu ile THK ücretler formunu ve imza sirkülerinin fotokopisini vermesi yeterli olacaktır.
Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.
Toptan Hat Kiralama (THK) firmaların mevcut altyapıları üzerinde herhangi bir ek cihaz veya maliyet getirmeden ve eski arama alışkanlıklarını değiştirmeden kaliteli ve ekonomik görüşme imkanı sağlayan bir hizmettir. 2008 yılında A-tipi ile başlayan Sabit Telefon Hizmetleri 2012 yılında yerini Toptan Hat Kiralama'ya bırakmıştır.
Evet. Millenicom Kurumsal Ses hizmeti ile tüm operatörleri, %70'lere varan indirimlerle arayabilirsiniz.
Türk Telekom'da taahhütünüz olması THK aktivasyonunuzu etkilemez, ancak THK aktivasyonu sonrası Türk Telekom size taahhüdünüzden kaynaklanan indirimlerin (ve varsa cihaz bedelinin kalan) tutarını son faturanıza yansıtacaktır.
www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulanabilirsiniz.
Evet. Sizi arayan müşteriler/kullanıcılarınız arama başlangıcında uyarı tonu alacaklardır.
Evet, alternatif operatörler de TT ile aynı alan kodlarını kullanabilmektedir. Millenicom olarak kendimize ayırdığımız numara bloklarını sunumda bulabilirsiniz.
Millenicom THK Telefon Hizmeti ile ilgili 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz en kısa sürede size yardımcı olacaktır. Onnet için 0 212 385 05 10 aranmalıdır.
Millenicom'da aboneliği olmayan; Kurumsal müşteriler; abonelik sözleşmesi , THK başvuru formu, THK ücretler formu, yetkili kimlik fotokopisi, imza sirküleri fotokopisi, ticaret sicil gazetesi , Vergi lehvası ( yada KDV tahakkuk fişi), vermelidir. Kurumsal müşterimizin THK başvuru formu ile THK ücretler formunun yetkili tarafından imzalanması ve imza sirküleri fotokopisini vermesi yeterli olacaktır. (Taahhütlü aboneliklerde bunlara ek olarak taahhüt formu alınacaktır) Evraklar sabit telefon sahibi olan gerçek veya tüzel kişi adına düzenlenmelidir.
Hayır. İptal edilmesini istemediğiniz durumda iptal olmaz, mevcut aktif DDI'larınız THK hizmetine geçerken numara bilgilerini belirttiğinizde aynen devam edecektir. Başvuru esnasında belirtilmeyen DDI'lar kullanılamayacaktır. DDI ücretleri, mevcut ücretlerde bir değişiklik olmaksızın Millenicom faturanızda yer alacaktır. DDI ücreti DDI adedi başına vergiler dahil 1,2 TL' dir (Türk Telekom'un web sitesindeki güncel tutar esastır ve şu an 1,2 TLdir). DDI rezerviniz varsa THK aktivasyonunda iptal olur, aktiflenmesini istiyorsanız THK başvurusu öncesi bu rezervleri aktif hale getirmeniz gerekmektedir.
Türk Telekom'da hat kimin adına ise evraklar onun adına düzenlenmelidir. Abonelik o kişi üzerine yapılabilecektir.
A Tipi Telefon Hizmeti, kullanıcıların arama alışkanlıklarını kesinlikle değiştirmeden ve arayacakları numarayı her zaman yaptıkları gibi tuşlayarak, Millenicom'un avantajlı tarifeleri üzerinden görüşmesini sağlayan hizmettir. Bu hizmette Millenicom'un uyguladığı ön ödeme ya da aylık sabit ücret bulunmamaktadır.
Yerleşik Operatörün sunduğu 444'lü numaralar taşınamayacaktır. Bu konuyla ilgili yasal düzenlemelerin gerçekleştirilmesi beklenmektedir.
POP noktası (Point of Presence – Bulunma Noktası) VoIP teknolojisini kullanan telekom operatörlerinin internet omurgasına doğrudan erişim sağladıkları ana bağlantı noktalardır.
Taşıyıcı (carrier) operatörler telekomünikasyon sektörünün toptancıları olarak tanımlanabilir. Telekom pazarında taşıyıcı olarak faaliyet gösteren operatörler, diğer taşıyıcılardan toptan satın aldığı yüksek miktarda (çoğu zaman milyonlarca) görüşme dakikasını hizmet verdiği müşterilerine sunar. Taşıyıcı firmalar kurumsal müşterilerin yanı sıra arama kartı ya da call shop alanlarında faaliyet gösteren kurumlara da hizmet verebilir. Sunulan hizmetin kalitesini belirleyen en önemli faktör taşıyıcı operatörün altyapı ve omurgasında kullanılan teknolojidir.
Evet. Aşağıdaki sebeplerden dolayı red alınabilir ve bu konuda başvurduğunuz operatör tarafından bilgilendirilirsiniz:
- Gerekli sözleşme ve formların doğru ve tam şekilde doldurulmaması
- Başvuru sahibinin numaranın gerçek sahibi olmaması
- Devam eden bir numara taşıma süreci varsa
- Kimlik bilgilerinin hatalı ya da eksik olması
- Devam eden bir numara değişiklik talebi varsa
Hayır, THK geçişinden sonra tüm faturalama THK hizmeti sağlayan alternatif işletmeci tarafından yapılmaktadır. Türk Telekom, size sadece geçişten önceki zamana ait alacaklarına ilişkin tutarı faturalayacaktır.
PRI hatlar blok olarak taşınabilmektedir.
Hayır, aldığınız hizmete ilişkin tek fatura Millenicom'dan gönderilecektir.
Alıcı operatör kendisine iletilen başvuru talebini en geç 2 gün içinde Numara Taşınabilirliği Sistemine (NTS) iletmekle yükümlüdür. Aynı şekilde, verici operatör de NTS üzerinden kendisine ulaşan başvuruya kabul/ret cevabını en geç 3 gün içince Numara Taşinabilirliği (NTS ) sistemine iletmekle yükümlüdür.
Çağrının başlatıldığı operatöre göre değişen ücretler sözkonusudur.
Hayır. İptal olmaz, birden fazla hattınızla tek numara ile arama yapabilmenizi ve hat sayınız kadar çağrı başlatma ve kabul etmenizi sağlayan bu özellik THK hizmeti aldığınızda da aynen devam etmektedir.
Coğrafi numaralar abonenin lokasyonunu göstermek zorundadır. Bir abone İzmir'den Ankara'ya taşınırsa coğrafi numarasını değiştirmek durumundadır. Ancak göçebe numarası olan bir abone yurtiçinde nereye giderse gitsin, bu göçebe numarayı kullanabilir.
Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri'nden yararlanmak için yeni bir telefon hattı ya da yeni bir telefon numarası almaya ve mevcut telefon numaranızı değiştirmeye gerek yoktur.
Standart belgeler:
- Millenicom abonelik sözleşmesi
- Türk Telekom Başvuru Dilekçesi
- Yetkilendirme Dilekçesi (TT tarafından her zaman istenmemektedir)
- İmza Sirküleri
- Son aya ait TT Faturası
- İlgili kişinin nüfus cüzdan fotokopisi
- Vergi levhası
- Ticari Sicil Gazetesi
- Son 6 aya ait faaliyet belgesi
- Güncel tarihli fatura fotokopisi Numara Taşıma durumunda bunlara ek olarak:
- Kurumsal Numara Taşıma Formu
İptal işlemi Millenicom'a yapılan yazılı başvuru ile yapılacaktır. Hat sahibinin evraklarının Millenicom'a fakslaması yeterlidir. Faks numarası : 0212 709 80 30 Kurumsal müşteriler için; yetkilinin imzalı dilekçesi, yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve imza sirküleri fotokopisi gerekmektedir.
Türk Telekom'un santral özelliklerine bağlı "Uyandırma, Rahatsız Edilmeme, Meşguldeki Aboneyi Bulma, Çağrı Yönlendirme, Bilgi Alma&Çağrı Aktarma, Çağrı Bekletme, Kısaltılmış Arama, Telefon Kilitleme, Tercihli Direkt Arama " Kullanım Kolaylığı hizmetlerinden Toptan Hat Kiralama kapsamında yararlanabileceksiniz.
Millenicom bayilerinden , çağrı merkezinden yada web sayfamızdan başvuruda bulunabilirsiniz. Tek bir dilekçe ile basitçe işlemleriniz gerçekleşecektir.
Hayır. Numara aynı anda sadece bir operatörde aktif olabilir.
Aktivasyon sırasında yaşanacak hizmet kesintisinin süresi en fazla 1 (bir) saattir.
Rahatsız Edilmeme Çalışırken ya da dinlenirken telefonun çalmasını istemiyorsanız, *26# tuşlayarak, telefonunuzu dışardan gelecek aramalara kapatabilir, aynı anda siz istediğiniz yeri arayabilirsiniz. Uygulamanın iptali için: #26# tuşlayın. Meşguldeki Aboneyi Bulma Sizin telefonunuzla aynı santrale bağlı bir telefonu aradığınızda sürekli meşgul çalıyorsa, meşgul sesini duyduğunuzda kapama tuşuna basıp özel çevir sesi alın; *37# tuşlayın. Onaylama tonunu duyduğunuzda kayıt işlemi tamamlanmıştır. Santral istediğiniz telefonu belirli aralıklarla arayacak, aradığınız kişinin görüşmesi bittiğinde telefonunuz farklı şekilde çalacaktır. Telefonunuzu 30 saniye içinde açarsanız, karşı tarafın telefonu çalmaya başlar. Uygulamanın iptali için: #37# tuşlayın. Bilgi Alma ve Çağrı Aktarma Görüşme yaparken bir başka kişiden bilgi almak istiyorsanız; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, görüşmenizi yapın. - Aradığınız ikinci kişiyi beklemeye alıp, tekrar ilk konuştuğunuz kişiye dönmek isterseniz, kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alıp 0 tuşlayın. - Kapama tuşuna basıp bıraktıktan sonra 1 tuşlarsanız, o anda görüşmekte olduğunuz kişiyle bağlantınız iptal edilir ve tekrar beklemekte olan kişiyle görüşebilirsiniz. Eğer görüşme yaptığınız kişiyi başkasına aktarmak isterseniz; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, karşı taraf cevap verdiğinde kapama tuşuna basıp bırakın, özel çevir sesi aldıktan sonra 2 ′yi tuşlayın. Konuşma otomatik olarak ikinci numaraya aktarılacaktır. Çağrı Yönlendirme Ev ve iş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiyaç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca bir kaç tuşa basarak, yönlendirme yapabilirsiniz. Tüm aramalar için yönlendirme: *21*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme: *60*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: *22*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Not: Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna yönlendireceğiniz zaman, 0 ve "alan kodu"nu da girmeniz gerekmektedir. Çağrı Bekletme Telefonunuzla konuşurken sizi arayan başka birine de cevap vermek istiyorsanız, *43# tuşlayarak telefonunuza bu özelliği kazandırabilirsiniz. Siz telefonla konuşurken, kısa bir bip sesi duyarsanız başka biri sizi arıyor demektir. 30 saniye içinde konuşma yaptığınız kişiyi bekletip kapama tuşuna basarsanız, özel bir çevir sesi alırsınız. 0 tuşlayıp, ikinci kişiyle görüşebilirsiniz. Tekrar ilk görüşmeye dönmek için, kapama tuşuna basıp özel çevir sesi aldıktan sonra tekrar 0 tuşlayın. Tekrar ilk görüşmeye dönmek istemiyorsanız, kapama tuşuna basıp, özel çevir sesi aldıktan sonra ikinci çağrıyı 1 tuşuna basarak alın. Uygulamanın iptali için: #43# tuşlayın. Kısaltılmış Arama Dilerseniz sık aradığınız numaraları hafızaya alarak, kendi telefon defterinizi oluşturabilirsiniz. En fazla 10 telefon numarasını hafızaya alabilirsiniz. Hafızaya alma: *51*-*-------# tuşlayın. (hafıza numarası) (telefon numarası) Hafızaya alınan numarayı arama: **- tuşlayın. (hafıza numarası) İptal: #51*-# tuşlayın. (hafıza numarası) * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir. Telefon Kilitleme Dilerseniz, isteğinize göre, telefonunuzu belirli arama tiplerine kapatarak kilitleyebilirsiniz. Telefonu arama tiplerine kapatma: *33*----*-# tuşlayın. (şifreniz)(kapatma tipi) Uygulamanın iptali için: #33*----# tuşlayın. (şifreniz) Şifre* değişikliği için: *10*----*----*----# tuşlayın. (eski şifre) (yeni şifre) (yeni şifre) * Telefon kilitleme servisinde varsayılan şifre 0000'dır. Kapatma Tipleri kapatmaTipi Uyandırma Telefonunuzun belli bir saatte sizi otomatik olarak uyandırması için: *55*----# tuşlayın. (uyanmak istediğiniz saat ve dakika) Tercihli direkt arama için: #55*----# tuşlayın. (girmiş olduğunuz saat ve dakika) Birden fazla uyandırma kaydı yapılmışsa ve tüm uyandırma kayıtlarını iptal etmek istiyorsanız, #55# tuşlayın. *Uyanmak istenen saat ve dakika 5 dakika ve katları şeklinde olmalıdır. İki uyandırma arası minimum 15 dakika olabilir.Günde maksimum 5 adet kayıt girilebilir. Tercihli Direkt Arama Sık aradığınız ya da birden çok kez aramayı düşündüğünüz bir numarayı kaydederek, telefonunun ahizesini kaldırır kaldırmaz karşınızda bu numarayı bulabilirsiniz. Tercihli direkt arama için: *53*-------# tuşlayın. (direkt aramak istediğiniz numara) Tuşlayıp kapatın. Telefonunun ahizesini kaldırıp, 10 saniye beklediğinizde, telefonunuz otomatik olarak önceden kayıt edilmiş bu numaraya bağlanacaktır. Şayet başka bir numara aramak istiyorsanız, 10 saniye geçmeden aramak istediğiniz numarayı tuşlamanız gerekmektedir. Uygulamanın iptali için: #53# tuşlayın. * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir.
Evet, bize yaptığınız THK başvurusu ile geçişiniz otomatik olarak yapılacaktır. Diğer alternatif işletmecidedeki STH aboneliği otomatik olarak iptal olacaktır.
PSTN, ISDN BA (ISDN BRI) ve ISDN PA (ISDN PRI) erişim hizmeti aldığınız hatlarınız ile THK'dan yararlanabilirsiniz. 444'lu hatlarınız ile THK hizmetinden yararlanamazsınız. Ancak 444'lü numaralarının altında sanal olarak tanımlı bulunan ve bunlara ilişkin fatura ödediğiniz hatlarınız için başvuruda bulunabilirsiniz. PSTN: Analog ses verilerini taşıyan, bakır kablolara dayanan uluslararası telefon sistemi. Bu sistem, ISDN gibi dijital teknolojilere dayanan daha yeni telefon ağlarına karşılıktır. ISDN-BA (BRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Temel Erişim; 2 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur. ISDN-PA (PRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Birincil Erişim; 30 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur.