fb_picel_image

Kullanım Kolaylığı Hizmetinden yararlandığımda ücretlendirmesi ne olacaktır?

Telefon Kilitleme: Her program kaydı için 8,8 kuruş Kısaltılmış Arama: Her program kaydı için 17,6 kuruş Tercihli Direkt Arama: Her kullanım için 8,8 kuruş Uyandırma: Her program kaydı için 17,6 kuruş Her kullanım için 26,4 kuruş Rahatsız Edilmeme: Her program kaydı için 44 kuruş Meşgul Aboneyi Bulma: Her kullanım için 8,8 kuruş Çağrı yönlendirme servisi için program kaydı ücretsizdir. Çağrıyı yönlendirdiğiniz yere göre konuşma ücreti alınır.Meşgulde ve cevap veremediğiniz durumda çağrı yönlendirme için program kaydı ücretsizdir. Çağrı bekletme servisi için program kaydı ücretsizdir. Bilgi alma ve çağrı aktarma için program kaydı ücretsizdir. Fiyatlara Katma Değer Vergisi (KDV) ve Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dahildir.

Millenicom Onnet Hizmeti Nedir?

Yüksek kaliteli ve ekonomik fiyatlı görüşme yapılmasına imkan veren VoIP teknolojisiyle Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanı aranabilmekte, mobil telefon hatlarıyla görüşme yapılabilmektedir. Dünyadaki telefon trafiğinin yaklaşık olarak 'i VoIP teknolojisi üzerinden gerçekleşmekte ve bu oran her geçen gün artmaktadır.

Millenicom Onnet Telefon Hizmeti nasıl çalışır?

Millenicom Onnet Telefon Hizmeti'nin nasıl çalıştığı aşağıdaki linkte yer alan şemada anlatılmaktadır.

Göçebe numaralar olan 0850' li numaraları herhangi bir ilden kullanabilir miyim?

0850' li göçebe numaraları herhangi bir yerden kullanılabilir. Böylece ofisiniz taşınması durumunda numara değiştirmek zorunda kalınmaz.

Bütün operatörler tarafından aranabilecek miyim?

Evet. Türkiye'deki tüm operatörlerle arabağlantılar tamamlanmıştır, tüm operatörlerden aranabilirsiniz.

Numara taşınması ile ilgili bir sınır var mıdır?

Üzerinde nakil/devir gibi açık işlemler olan numaralar bu işlemler tamamlandıktan sonra taşınabilmektedir.

Numara taşımada ne kadar süre kesinti yaşayacağım?

Numara Taşıma işlemi tercih ettiğiniz saat diliminde minimum kesintiyle gerçekleşmektedir.

Arama kartı nedir?

Arama kartları belirli tutarlarda kredisi olan, gsm ya da sabit telefonlardan bir erişim numarası yardımı ile özellikle uzak mesafeli görüşmeler için hazırlanmış tarifeler üzerinden konuşma yapılmasına imkan veren telefon kartlarıdır.

Ayrıntılı bilgiye internet sitemizdeki Ek Hizmetler altında yer alan Arama Kartları bölümünden ulaşabilirsiniz.

Numara Taşınabilirliğinin şirketime faydası nedir?

Millenicom Numara tahsis ve/veya taşıma hizmetinden yararlanarak ; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası ve GSM farketmeksizin daha indirimli konuşmanın yanı sıra sabit ücret ödemeyerek çok daha fazla tasarruf sağlarsınız.

Kullanım Kolaylığı hizmetleri nedir?

Müşterinin telefonunu, bağlı olduğu santralin desteklediği ilgili işlemin kodunu tuşlayarak aktif hale getirebildiği ve telefon hizmetini etkin kullanmasını sağlayan işlemlerdir. THK abonelerine aşağıdaki kullanım kolaylığı servisleri sunulacaktır. Uyandırma, Rahatsız Edilmeme, Meşguldeki Aboneyi Bulma, Çağrı Yönlendirme, Bilgi Alma&Çağrı Aktarma, Çağrı Bekletme, Kısaltılmış Arama, Telefon Kilitleme, Tercihli Direkt Arama

Sabit Telefon Hizmeti (STH) Lisansı nedir?

Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır. STH lisansı sahibi olmayan bir firma şehiriçi, şehirlerarası, GSM ve/veya uluslararası görüşme yapılmasına olanak tanıyan telekomünikasyon hizmeti veremez.

Satın aldığım arama kartı hizmetinin Millenicom tarafından verildiğini nasıl anlarım?

Millenicom altyapısından yararlanan tüm arama kartlarının arka yüzünde, call shop'ların ise rahatlıkla görebileceğiniz bir noktasında Millenicom logosu yer almaktadır. Alocard ve Aloline Millenicom altyapısından yararlanan arama kartlarıdır.

Numara taşıyınca abonenin numarasında bir değişiklik oluyor mu (alan kodu vs)?

Hayır, numarası aynı şekilde kalmaktadır.

Millenicom Onnet Telefon Hizmeti almam için ne yapmam gerek?

0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz, en kısa sürede ilgili satış temsilcimizi size yönlendirecektir. İhtiyacınıza en uygun Millenicom çözümleriyle yüksek kalitede ekonomik telefon görüşmesi yapabileceksiniz. Millenicom Onnet Telefon Hizmeti abonesi olmak için tıklayın.

Millenicom Numara Hizmetinden faydalanırsam 444' lü yedi haneli özel servis numaralarını arayabilecek miyim?

Evet. Başına alan kodunuz ile birlikte çevirmeden 444'lü hizmet numaralarını arayabilirsiniz.

Hangi illerde coğrafi numara tahsisi yapılmaktadır?

Tüm illerde yapılabilmektedir. Alabileceğiniz il kodu kurulumun yapıldığı lokasyonun il kodu olabilir. Taşınma durumunda sadece il değişikliğinde numara değişikliği gerekmektedir. Aynı il içinde numara değişikliği gerekmemektedir. (İstanbul için yaka değişikliğinde numara değişikliği gereklidir.)

Numaramı değiştirmek istiyorum? Ne yapabilirim? Ücreti nedir?

Hat sahibinin (kurumsal aboneliklerde de yetkili kişinin) bilgi vermesi yeterlidir. Hat sahibinin güvenlik teyidinden geçmesi durumunda talebi işleme alınır. Güvenlik teyidinden geçilmez ise evrak ile işlem yapılabilecektir. Numara değişikliği için hat başına 7,50 TL ücret alınacaktır. (Vergiler dahil)

Mevcut A-Tipi (STH) abonenizim, THK' ya geçebilir miyim?

Evet geçebilirsiniz. Mevcut A-Tipi (STH) kurumsal müşterimizin yetkili tarafından imzalanmış THK başvuru formu ile THK ücretler formunu ve imza sirkülerinin fotokopisini vermesi yeterli olacaktır.

Numaramı taşıdığımda diğer operatöre ödediğim sabit ücreti ödemeye devam edecek miyim?

Hayır. Taşıdığınız numaralarda önceki operatörünüz ile ilişkiniz kesildiğinden abonesi olduğunuz son ay gönderilen faturası dışında herhangi bir sabit ücret ödemezsiniz. Taşımadığınız numaralar için önceki operatörünüz sabit ücret faturası kesmeye devam edeceğinden, tüm numaralarınızı taşımak maksimum avantaj sağlayacaktır.

Toptan Hat Kiralama Nedir?

Toptan Hat Kiralama (THK) firmaların mevcut altyapıları üzerinde herhangi bir ek cihaz veya maliyet getirmeden ve eski arama alışkanlıklarını değiştirmeden kaliteli ve ekonomik görüşme imkanı sağlayan bir hizmettir. 2008 yılında A-tipi ile başlayan Sabit Telefon Hizmetleri 2012 yılında yerini Toptan Hat Kiralama'ya bırakmıştır.

Bütün operatörlerdeki kullanıcıları arayabilecek miyim?

Evet. Millenicom Kurumsal Ses hizmeti ile tüm operatörleri, %70'lere varan indirimlerle arayabilirsiniz.

Numara taşıma işlemi için nereye başvurmalıyım?

www.milleni.com.tr adresinden ya da 0 850 333 0 444 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden başvuruda bulanabilirsiniz.

Millenicom' a taşıdığım numarayı arayanlar uyarı tonu alacak mı?

Evet. Sizi arayan müşteriler/kullanıcılarınız arama başlangıcında uyarı tonu alacaklardır.

Millenicom THK Telefon Hizmeti ve/veya Millenicom Onnet Telefon Hizmetiyle ilgili bir sorun yaşadığımda nereyi aramalıyım?

Millenicom THK Telefon Hizmeti ile ilgili 0 850 333 0 444 Millenicom Müşteri Hizmetleri'ni aradığınızda müşteri hizmetleri yetkilimiz en kısa sürede size yardımcı olacaktır. Onnet için 0 212 385 05 10 aranmalıdır.

THK aboneliği için hangi evraklar gerekli olacak?

Millenicom'da aboneliği olmayan; Kurumsal müşteriler; abonelik sözleşmesi , THK başvuru formu, THK ücretler formu, yetkili kimlik fotokopisi, imza sirküleri fotokopisi, ticaret sicil gazetesi , Vergi lehvası ( yada KDV tahakkuk fişi), vermelidir. Kurumsal müşterimizin THK başvuru formu ile THK ücretler formunun yetkili tarafından imzalanması ve imza sirküleri fotokopisini vermesi yeterli olacaktır. (Taahhütlü aboneliklerde bunlara ek olarak taahhüt formu alınacaktır) Evraklar sabit telefon sahibi olan gerçek veya tüzel kişi adına düzenlenmelidir.

Millenicom A-Tipi Telefon Hizmeti nedir?

A Tipi Telefon Hizmeti, kullanıcıların arama alışkanlıklarını kesinlikle değiştirmeden ve arayacakları numarayı her zaman yaptıkları gibi tuşlayarak, Millenicom'un avantajlı tarifeleri üzerinden görüşmesini sağlayan hizmettir. Bu hizmette Millenicom'un uyguladığı ön ödeme ya da aylık sabit ücret bulunmamaktadır.

Taşınması mümkün olmayan sabit numaralar var mı?

Yerleşik Operatörün sunduğu 444'lü numaralar taşınamayacaktır. Bu konuyla ilgili yasal düzenlemelerin gerçekleştirilmesi beklenmektedir.

POP noktası nedir?

POP noktası (Point of Presence – Bulunma Noktası) VoIP teknolojisini kullanan telekom operatörlerinin internet omurgasına doğrudan erişim sağladıkları ana bağlantı noktalardır.

Taşıyıcı (carrier) telekom operatörü ne demektir?

Taşıyıcı (carrier) operatörler telekomünikasyon sektörünün toptancıları olarak tanımlanabilir. Telekom pazarında taşıyıcı olarak faaliyet gösteren operatörler, diğer taşıyıcılardan toptan satın aldığı yüksek miktarda (çoğu zaman milyonlarca) görüşme dakikasını hizmet verdiği müşterilerine sunar. Taşıyıcı firmalar kurumsal müşterilerin yanı sıra arama kartı ya da call shop alanlarında faaliyet gösteren kurumlara da hizmet verebilir. Sunulan hizmetin kalitesini belirleyen en önemli faktör taşıyıcı operatörün altyapı ve omurgasında kullanılan teknolojidir.

Numara Taşıma başvurum reddedilebilir mi?

Evet. Aşağıdaki sebeplerden dolayı red alınabilir ve bu konuda başvurduğunuz operatör tarafından bilgilendirilirsiniz:

- Gerekli sözleşme ve formların doğru ve tam şekilde doldurulmaması

- Başvuru sahibinin numaranın gerçek sahibi olmaması

- Devam eden bir numara taşıma süreci varsa

- Kimlik bilgilerinin hatalı ya da eksik olması

- Devam eden bir numara değişiklik talebi varsa

PRI hattım var, taşıma yapabiliyor musunuz?

PRI hatlar blok olarak taşınabilmektedir.

Alıcı operator ve verici operator kendilerine ulaşan talepleri azami ne kadar sürede Numara Taşınabilirliği sistemine (NTS) iletmekle yükümlüdür?

Alıcı operatör kendisine iletilen başvuru talebini en geç 2 gün içinde Numara Taşınabilirliği Sistemine (NTS) iletmekle yükümlüdür. Aynı şekilde, verici operatör de NTS üzerinden kendisine ulaşan başvuruya kabul/ret cevabını en geç 3 gün içince Numara Taşinabilirliği (NTS ) sistemine iletmekle yükümlüdür.

Diğer operatörlerden beni arayacak olan müşterilerim/kullanıcılarım nasıl ücretlendirilecek?

Çağrının başlatıldığı operatöre göre değişen ücretler sözkonusudur.

Hatlarımdaki Hunt Grup özelliği THK hizmetinden faydalandığımda iptal oluyor mu?

Hayır. İptal olmaz, birden fazla hattınızla tek numara ile arama yapabilmenizi ve hat sayınız kadar çağrı başlatma ve kabul etmenizi sağlayan bu özellik THK hizmeti aldığınızda da aynen devam etmektedir.


Göçebe numaraların coğrafi numaralardan farkı nedir?

Coğrafi numaralar abonenin lokasyonunu göstermek zorundadır. Bir abone İzmir'den Ankara'ya taşınırsa coğrafi numarasını değiştirmek durumundadır. Ancak göçebe numarası olan bir abone yurtiçinde nereye giderse gitsin, bu göçebe numarayı kullanabilir.

Millenicom Sabit Telefon Hizmeti almaya başladığımda telefon numaram değişecek mi?

Millenicom Sabit Telefon Hizmetleri'nden yararlanmak için yeni bir telefon hattı ya da yeni bir telefon numarası almaya ve mevcut telefon numaranızı değiştirmeye gerek yoktur.

THK aboneliğimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?

İptal işlemi Millenicom'a yapılan yazılı başvuru ile yapılacaktır. Hat sahibinin evraklarının Millenicom'a fakslaması yeterlidir. Faks numarası : 0212 709 80 30 Kurumsal müşteriler için; yetkilinin imzalı dilekçesi, yetkili kişinin kimlik fotokopisi ve imza sirküleri fotokopisi gerekmektedir.

THK abonesi olmak istiyorum ne yapmalıyım?

Millenicom bayilerinden , çağrı merkezinden yada web sayfamızdan başvuruda bulunabilirsiniz. Tek bir dilekçe ile basitçe işlemleriniz gerçekleşecektir.

Geçiş sırasında abone her iki operatörde de aktif olabilir mi?

Hayır. Numara aynı anda sadece bir operatörde aktif olabilir.

THK işlemlerim tamamlanana kadar hattımda kesinti olacak mıdır?

Aktivasyon sırasında yaşanacak hizmet kesintisinin süresi en fazla 1 (bir) saattir.

Kullanım Kolaylığı Hizmetlerinden nasıl yararlanabilirim?

Rahatsız Edilmeme Çalışırken ya da dinlenirken telefonun çalmasını istemiyorsanız, *26# tuşlayarak, telefonunuzu dışardan gelecek aramalara kapatabilir, aynı anda siz istediğiniz yeri arayabilirsiniz. Uygulamanın iptali için: #26# tuşlayın. Meşguldeki Aboneyi Bulma Sizin telefonunuzla aynı santrale bağlı bir telefonu aradığınızda sürekli meşgul çalıyorsa, meşgul sesini duyduğunuzda kapama tuşuna basıp özel çevir sesi alın; *37# tuşlayın. Onaylama tonunu duyduğunuzda kayıt işlemi tamamlanmıştır. Santral istediğiniz telefonu belirli aralıklarla arayacak, aradığınız kişinin görüşmesi bittiğinde telefonunuz farklı şekilde çalacaktır. Telefonunuzu 30 saniye içinde açarsanız, karşı tarafın telefonu çalmaya başlar. Uygulamanın iptali için: #37# tuşlayın. Bilgi Alma ve Çağrı Aktarma Görüşme yaparken bir başka kişiden bilgi almak istiyorsanız; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, görüşmenizi yapın. - Aradığınız ikinci kişiyi beklemeye alıp, tekrar ilk konuştuğunuz kişiye dönmek isterseniz, kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alıp 0 tuşlayın. - Kapama tuşuna basıp bıraktıktan sonra 1 tuşlarsanız, o anda görüşmekte olduğunuz kişiyle bağlantınız iptal edilir ve tekrar beklemekte olan kişiyle görüşebilirsiniz. Eğer görüşme yaptığınız kişiyi başkasına aktarmak isterseniz; - Konuşma yapmakta olduğunuz kişiyi beklemeye almak için kapama tuşuna basıp bırakın ve özel çevir sesi alın. - Diğer numarayı tuşlayıp, karşı taraf cevap verdiğinde kapama tuşuna basıp bırakın, özel çevir sesi aldıktan sonra 2 ′yi tuşlayın. Konuşma otomatik olarak ikinci numaraya aktarılacaktır. Çağrı Yönlendirme Ev ve iş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiyaç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca bir kaç tuşa basarak, yönlendirme yapabilirsiniz. Tüm aramalar için yönlendirme: *21*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme: *60*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: *22*-------# tuşlayın. (çağrıyı yönlendireceğiniz numara) Uygulamanın iptali için: #21# Not: Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna yönlendireceğiniz zaman, 0 ve "alan kodu"nu da girmeniz gerekmektedir. Çağrı Bekletme Telefonunuzla konuşurken sizi arayan başka birine de cevap vermek istiyorsanız, *43# tuşlayarak telefonunuza bu özelliği kazandırabilirsiniz. Siz telefonla konuşurken, kısa bir bip sesi duyarsanız başka biri sizi arıyor demektir. 30 saniye içinde konuşma yaptığınız kişiyi bekletip kapama tuşuna basarsanız, özel bir çevir sesi alırsınız. 0 tuşlayıp, ikinci kişiyle görüşebilirsiniz. Tekrar ilk görüşmeye dönmek için, kapama tuşuna basıp özel çevir sesi aldıktan sonra tekrar 0 tuşlayın. Tekrar ilk görüşmeye dönmek istemiyorsanız, kapama tuşuna basıp, özel çevir sesi aldıktan sonra ikinci çağrıyı 1 tuşuna basarak alın. Uygulamanın iptali için: #43# tuşlayın. Kısaltılmış Arama Dilerseniz sık aradığınız numaraları hafızaya alarak, kendi telefon defterinizi oluşturabilirsiniz. En fazla 10 telefon numarasını hafızaya alabilirsiniz. Hafızaya alma: *51*-*-------# tuşlayın. (hafıza numarası) (telefon numarası) Hafızaya alınan numarayı arama: **- tuşlayın. (hafıza numarası) İptal: #51*-# tuşlayın. (hafıza numarası) * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir. Telefon Kilitleme Dilerseniz, isteğinize göre, telefonunuzu belirli arama tiplerine kapatarak kilitleyebilirsiniz. Telefonu arama tiplerine kapatma: *33*----*-# tuşlayın. (şifreniz)(kapatma tipi) Uygulamanın iptali için: #33*----# tuşlayın. (şifreniz) Şifre* değişikliği için: *10*----*----*----# tuşlayın. (eski şifre) (yeni şifre) (yeni şifre) * Telefon kilitleme servisinde varsayılan şifre 0000'dır. Kapatma Tipleri kapatmaTipi Uyandırma Telefonunuzun belli bir saatte sizi otomatik olarak uyandırması için: *55*----# tuşlayın. (uyanmak istediğiniz saat ve dakika) Tercihli direkt arama için: #55*----# tuşlayın. (girmiş olduğunuz saat ve dakika) Birden fazla uyandırma kaydı yapılmışsa ve tüm uyandırma kayıtlarını iptal etmek istiyorsanız, #55# tuşlayın. *Uyanmak istenen saat ve dakika 5 dakika ve katları şeklinde olmalıdır. İki uyandırma arası minimum 15 dakika olabilir.Günde maksimum 5 adet kayıt girilebilir. Tercihli Direkt Arama Sık aradığınız ya da birden çok kez aramayı düşündüğünüz bir numarayı kaydederek, telefonunun ahizesini kaldırır kaldırmaz karşınızda bu numarayı bulabilirsiniz. Tercihli direkt arama için: *53*-------# tuşlayın. (direkt aramak istediğiniz numara) Tuşlayıp kapatın. Telefonunun ahizesini kaldırıp, 10 saniye beklediğinizde, telefonunuz otomatik olarak önceden kayıt edilmiş bu numaraya bağlanacaktır. Şayet başka bir numara aramak istiyorsanız, 10 saniye geçmeden aramak istediğiniz numarayı tuşlamanız gerekmektedir. Uygulamanın iptali için: #53# tuşlayın. * Şehirlerarası bir telefona ya da cep telefonuna kısaltılmış arama yapacağınız zaman 0 ve alan kodunu da girmeniz gerekmektedir.

Başka bir işletmeciden STH hizmeti almaktayım, size başvurarak kesintisiz olarak sizin THK hizmetinize geçebilir miyim?

Evet, bize yaptığınız THK başvurusu ile geçişiniz otomatik olarak yapılacaktır. Diğer alternatif işletmecidedeki STH aboneliği otomatik olarak iptal olacaktır.

Abonelik türüne bakılmadan tüm hatlarım ile THK hizmeti alabilir miyim?

PSTN, ISDN BA (ISDN BRI) ve ISDN PA (ISDN PRI) erişim hizmeti aldığınız hatlarınız ile THK'dan yararlanabilirsiniz. 444'lu hatlarınız ile THK hizmetinden yararlanamazsınız. Ancak 444'lü numaralarının altında sanal olarak tanımlı bulunan ve bunlara ilişkin fatura ödediğiniz hatlarınız için başvuruda bulunabilirsiniz. PSTN: Analog ses verilerini taşıyan, bakır kablolara dayanan uluslararası telefon sistemi. Bu sistem, ISDN gibi dijital teknolojilere dayanan daha yeni telefon ağlarına karşılıktır. ISDN-BA (BRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Temel Erişim; 2 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur. ISDN-PA (PRI): Entegre Hizmetler Dijital Ağı - Birincil Erişim; 30 ses ve 1 sinyalleşme kanalından oluşur.