fb_picel_image

Hat dondurma hizmeti nedir?

 

İnternet ve/veya telefon hizmetine geçici olarak ihtiyaç duymayan müşterilerimizin, faydalanacağı bir servistir.

Hat dondurma işlemi ücretli midir?

Telefon hizmeti hat dondurma işlemi ücretsizdir. İnternet hizmeti hat dondurma işlem ücreti 199,90 TL’dir. İnternet ve telefon hizmetini birlikte kullanan müşterilerimiz, telefon hizmetini dondurduğunda o telefon üzerinden hizmet aldığı interneti de otomatik olarak dondurulacaktır. Hat dondurma ücreti, hizmet tekrar aktif edildikten sonra çıkacak olan ilk faturaya yansıtılmaktadır.

Hat dondurma süresi içinde devam eden modem taksiti var ise bunun için fatura çıkmaya devam eder. Dondurma süresinde sadece tarife paket ücreti ve var ise Statik IP ücreti yansıtılmaz. 

Hat Dondurma Yılda Kaç Kez ve Ne Kadar Süre Yapılabilir?

İnternet ve telefon hizmetleri için hat dondurma işlemi yılda en fazla 2 defa ve toplam dondurma süresi 90 günü aşmayacak şekilde yapılabilmektedir. İlk hat dondurma talebi üzerinden 1 yıl geçtiğinde, aboneliğe yeni hat dondurma hakkı tanımlanmış olacaktır. İnternet ve telefon hizmeti için aynı anda hat dondurma işlemi yapılırken, hat dondurma hakkı daha az olan hizmetin süresi dikkate alınmaktadır. Superonline altyapısından hizmet alan müşterilerimiz ise yılda 2 defa toplam 90 gün süreyi aşmayacak şekilde hat dondurma yapabilmektedir.

Hat dondurma kampanya taahhüt dönemini etkiler mi ?

Millenicom aboneliğinizde hat dondurma süresi taahhüt süresi içinde sayılmaz. Örneğin; 3 ay süresince hat dondurma yapıldığında taahhüt süresi de 3 ay uzamış olur.

Hat dondurma işlemi için hangi kanallara başvurmalıyım?

Hat dondurma işlemi ile ilgili 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Hattımın ne zaman açılacağına kendim karar verebiliyor muyum?

Aboneliğinizin kalan hat dondurma süresini dikkate alarak, hattınızın kaç gün dondurulacağını ve otomatik olarak ne zaman açılacağını siz belirlersiniz. Dondurulmuş durumdaki hattınızın açılmasını istemeniz halinde 0850 333 0 333 Müşteri Hizmetleri’miz ile irtibata geçerek hattınızı süresinden önce aktifletebilirsiniz.

Hat dondurma hizmetinden kimler yararlanabilir?

Hat dondurma hizmetimizden tüm Millenicom internet ya da telefon müşterileri yararlanabilmektedir.

Hat dondurma esnasında nakil işlemi yapabilir miyim?

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken hattınız üzerinde nakil işlemi yapılamaz.

Hat dondurma süresince tarife değişikliği yapılabiliyor mu?

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken tarife değişikliği yapılamamaktadır. Ancak hizmetinizin aktiflenmesine 60 gün ve daha az bir süre varsa ileri tarihli tarife değişikliği talebinde bulunabilirsiniz. Hattınız açıldığında, otomatik olarak tarife değişikliği işlemleriniz başlatılmış olacaktır.