Hat dondurma süresince tarife değişikliği yapılabiliyor mu?

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken tarife değişikliği yapılamamaktadır. Ancak hizmetinizin aktiflenmesine 60 gün ve daha az bir süre varsa ileri tarihli tarife değişikliği talebinde bulunabilirsiniz. Hattınız açıldığında, otomatik olarak tarife değişikliği işlemleriniz başlatılmış olacaktır.

Hat dondurma işlemi için hangi kanallara başvurmalıyım?

Hat dondurma işlemi ile ilgili 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’miz ile irtibat kurabilirsiniz.

Hat dondurma işlemi ücretli midir?

Telefon hizmetine ait hat dondurma işlemi ücretsizdir. İnternet hizmetine ait hat dondurma işlem ücreti ise 29 TL’dir. İnternet ve telefon hizmetini birlikte kullanan müşterilerimiz, telefon hizmetini dondurduğunda internet hizmetleri de dondurulmuş olacaktır. 

Hat dondurma ücreti, hizmet tekrar aktif edildiğinde kesilecek olan ilk faturada yer almaktadır.

Hat dondurma hizmetinden kimler yararlanabilir?

Hat dondurma hizmetimizden tüm Millenicom internet ya da telefon müşterileri yararlanabilmektedir.

Hat dondurma esnasında nakil işlemi yapabilir miyim?

Hizmetiniz dondurulmuş durumdayken hattınız üzerinde nakil işlemi yapılamaz.

Hat dondurma hizmeti nedir?

İnternet ve/veya telefon hizmetine geçici olarak ihtiyaç duymayan müşterilerimizin, faydalanacağı bir servistir.

Hat dondurma esnasında ücretlendirme nasıl olacak?

Dondurulan süre boyunca aylık hizmet bedeli ve varsa statik IP ücreti faturalandırılmaz. 

Hat dondurma kampanya taahhüt dönemini etkiler mi ?

Millenicom aboneliğinizde hat dondurma süresi taahhüt süresi içinde sayılmaz. Örneğin; 3 ay süresince hat dondurma yapıldığında taahhüt süresi de 3 ay uzamış olur.

Hat Dondurma Yılda Kaç Kez ve Ne Kadar Süre Yapılabilir?

İnternet ve telefon hizmetleri için hat dondurma işlemi yılda en fazla 2 defa ve toplam 180 gün süresince yapılabilmektedir. İnternet aboneliği için, yıl içinde ilk kez hat dondurma yapılacaksa 300 güne kadar talep alınabilmektedir. İlk hat dondurma talebi üzerinden 1 yıl geçtiğinde, aboneliğe yeni hat dondurma hakkı tanımlanmış olacaktır. İnternet ve telefon hizmeti için aynı anda hat dondurma işlemi yapılırken, hat dondurma hakkı daha az olan hizmetin süresi dikkate alınmaktadır.

Superonline altyapısından hizmet alan müşterilerimiz için, yılda 2 defa toplam 180 gün süreyle hat dondurma yapılabilmektedir. Her hat dondurma işlemi 90 gün süreyle yapılabilmekte olup 180 günlük süre iki eşit parçada kullanılabilmektedir. 

Hattımın ne zaman açılacağına kendim karar verebiliyor muyum?

Aboneliğinizin kalan hat dondurma süresini dikkate alarak, hattınızın kaç gün dondurulacağını ve otomatik olarak ne zaman açılacağını siz belirlersiniz. Dondurulmuş durumdaki hattınızın açılmasını istemeniz halinde 0850 333 0 333 Müşteri Hizmetleri’miz ile irtibata geçerek hattınızı süresinden önce aktifletebilirsiniz.