Ay içinde tarife değişikliği yaparsam, ücretlendirme nasıl olur?

Ay içerisinde yapılan tarife değişikliği işlemi gelecek ayın 1'i itibari ile geçerli olur ve yeni tarife ücretlendirmesi de o zaman başlar.

Bulunduğum paketi nasıl değiştirebilirim?

Bulunduğunuz paketi değiştirmek istiyorsanız 0 850 333 0 333 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Müşterilerimiz, altyapılarının desteklediği taktirde tarifeler arasında geçiş yapabilirler.

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı müşteriler tarife değişikliği yapabiliyor mu?

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamamaktadır. Tarife değişikliği yapılabilmesi için ödenmemiş borç olmaması gereklidir.

Millenicom kampanyasında taahhütüm var, yinede paket değişikliği yapabilir miyim?

Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız/kotalara geçiş yapabilirler.