Ay içinde tarife değişikliği yaparsam, ücretlendirme nasıl olur?

Tarife değişiklikleri ay sonunda yapılır ve bir sonraki ay yeni tarifeden ücretlendirilmeye başlanılır.

Bulunduğum paketi nasıl değiştirebilirim?

Bulunduğunuz paketi değiştirmek istiyorsanız 0 850 333 0 333 no'lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Müşterilerimiz, altyapılarının desteklediği taktirde tarifeler (hız/kota) arasında geçiş yapabilirler. Millenicom Fiber İnternet, Fiber alt yapısının bulunduğu lokasyonlarda, Millenicom Hiper İnternet ise VDSL altyapısının bulunduğu lokasyonlarda sunulmaktadır.

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı müşteriler tarife değişikliği yapabiliyor mu?

Fatura borcu nedeniyle hattı kapalı olan müşteriler paket değişikliği yapamamaktadır.

Millenicom kampanyasında taahhütüm var, yinede paket değişikliği yapabilir miyim?

Taahhütlü müşteriler faydalandıkları kampanyada yer alan hız/kotalara geçiş yapabilirler.