Neden adil kullanım uygulanmaktadır?

Mevcut altyapının en verimli sekilde kullanılmasına ve internet kullanıcılarına eşit kalitede hizmet verebilmek için kurgulanmıştır.

Adil kullanım noktası nedir?

Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 no'lu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır.

AKN bilgilendirmesi almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

AKN bilgilendirme SMS’i ya da maili almak istemiyorsanız 0 850 333 0 333 nolu çağrı merkezimizi arayabilir veya size gönderilen SMS metni veya mail sonundaki bilgilendirme almak istemiyorum linkine tıklayabilirsiniz.

Adil kullanım uygulaması sonrasında bağlantı hızı ne zaman artırılacaktır?

Her yeni aya girildiğinde, hattın eski desteklediği hız normale geri dönecektir.

Her ay adil kullanım uygulaması sonucunda hızımda düşüş mü olacak?

Adil Kullanım Uygulaması ile tarifenizin belirtilen hıza ait download miktarı aşıldığında hızınız 3 Mbps’e sabitlenecek, aybaşında ise tarifenizde bulunan hız miktarına geri dönecektir.

Adil kullanım noktası aşıldığında ne olur?

Adil Kullanım Uygulaması gereğince, ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası’nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir.

AKN’siz paket yok mu?

Adil Kullanım Uygulaması satışa açık olan bütün kampanyalarda mevcuttur. Fakat adil kullanım noktası yüksek paketlere geçiş yapabilirisniz. Bunun için 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini aramanız yeterlidir.

Paketimin AKN’sinin dolduğunu nasıl öğrenebilirim?

Adil Kulllanım Noktanızın %80 ve %100’ünü doldurduğunuzda kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz. Telefon numaranızın kullanım dışı olması ya da diğer ulaşılamama durumlarında kayıtlı e-mail adresinize bilgilendirme maili gönderilir. Adil kullanım noktasını aşmamak ve kota kullanım durumunuzu öğrenmek için Millenicom Kota yazıp 4730’a SMS gönderebilirsiniz ya da Online İşlem Merkezi’ne müşteri numaranız ile giriş yaparak sorgulayabilirsiniz.