Faturamın ödemesini geciktirirsem aldığım hizmet kesilir mi?

Faturanızın ödemesini geciktirmeniz durumunda öncelikli olarak hizmetiniz durdurulur. Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde hizmetiniz aktif edilir.

Ödemenizi geciktirmemek için ise, hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne girip otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Millenicom faturalarımı nasıl ödeyebilirim?

Millenicom faturalarınızı bir çok kanaldan ödeyebilirsiniz. Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne üye olarak, 0850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak sesli yanıt sistemi üzerinden yada Millenicom anlaşmalı fatura ödeme noktalarından faturalarınızı ödeyebilirsiniz.

Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne üye olduğunuzda; Millenicom faturanızı görüntüleyebilir, kredi kartınızla anında ödeme yapabilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Online İşlemler Merkezi’ne giriş yapmak için tıklayınız 

Millenicom Ödeme Noktaları için tıklayınız

ATM kanalı açık olan bankalarda sadece bankamatik kartıyla ödeme yapılabilir. Kartsız işlem menüsü ile tahsilat yapılamamaktadır.
* Migros Türk A.Ş., PTT, TEBve Aktif Noktalara yapacağınız ödemelerde 1 TL işlem ücreti tahsis edilecektir.
** Ziraat Bankası gişe kanalından 15:30 - 17:30 saatleri arasında tahsilat yapılabilmektedir. Gişe kanalından yapılan ödemelerde 3 TL + BSMV işlem ücreti tahsil edilecektir.
***İş Bankası gişe kanalından yapılan ödemelerde 3 TL+ BSMV işlem ücreti tahsis edilecektir.
Kredi Kartı ile ödeme yapmak /kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vermek için 0 850 333 0 333 nolu müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

Millenicom faturamda yer alan KDV ve ÖİV oranları nedir?

Faturanızda yer alan ücretlere; %18 KDV (Katma Değer Vergisi); internet hizmeti için %5; telefon hizmeti için %15 ÖİV (Özel İletişim Vergisi) dahildir.

Gecikme faiz oranı ve hat açma ücreti ne kadardır?

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık  %1,4 olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanmaktadır. Ödemelerin zamanında yapılmaması sebebi ile yapılan hizmet kesintilerinde hat açıldıktan sonraki dönem faturasına telefon müşterileri için 12 TL, internet veya her iki hizmeti bir arada kullanan müşterilerimiz için ise 24,90 TL hat açma ücreti yansıtılmaktadır.

Ayrıntılı Fatura Nedir?

Ayrıntılı fatura telefon aboneliklerinde; ay içerisinde yapılan tüm görüşmelere ait detayların bulunduğu, ve kullanıcıya basılı olarak gönderilebilen faturadır. Ayrıntılı faturada, ay içinde arama yapılan numaralar, konuşma süreleri ve arama sayıları gibi detay bilgiler bulunmaktadır. Ayrıntılı fatura, müşterilerimizin talebi üzerine gönderilmekte olup sayfa başına vergiler dahil 0,51TL ile ücretlendirilmektedir.

Faturamın e-posta adresine gelmesini istiyorum.


Çevreci fatura servisi ile faturalarınızın sadece E-posta adresinize gelmesini talep ederek, kağıt israfını önleyebilir, çevreye katkıda bulunabilirsiniz.

Çevreci fatura talebinizi Online İşlemler Merkezi’mize giriş yaparak, 0850 333 0 333 nolu Müşteri Hizmetleri’mizi arayarak yada Millenicom Cevre yazıp, bir boşluk bırakıp E-posta adresinizi yazıp 4730'a SMS göndererek verebilirsiniz. ÖR: Millenicom Cevre xxx@yyy.com

Ödemelerinizi geciktirmemek için ise hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne giriş yapıp otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Faturamı ödemediğim için hizmetim durduruldu, hattım ne zaman açılır?

Alternatifbank, İngbank ve Tekstilbank’dan yaptığınız ödemelerde hattınız 1 gün sonra aktiflenecektir. 
Diğer ödeme kanallarından gerçekleştirilen ödemelerde internet erişiminiz hemen aktiflenecektir.

Millenicom Ödeme Noktaları için tıklayınız

Fatura gecikmelerinden etkilenmemek için hemen Otomatik Ödeme Talimatı verebilir, internetinizi herhangi bir kesinti yaşamadan kullanmaya devam edebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Faturam adresime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Faturanız adresinize ulaşmadıysa öncelikle ana sayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi’nden faturanızı görüntüleyebilir, ödeyebilir; ayrıca adres bilginizi kontrol ederek güncelleyebilirsiniz. 
0850 333 0 333 nolu Müşteri Hizmetleri’mizi arayarak da fatura tutarınız hakkında bilgi alabilir ve ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Online İşlemler Merkezinden mevcut faturanızı görüntülemek için hemen tıklayınız

Millenicom borcumu taksitlendirebilir miyim?

Millenicom aboneliğinize ilişkin hizmetleriniz aylık olarak faturalandırılmaktadır. Ayrıca bir taksitlendirme yapılmamaktadır.

Ayrıntılı Fatura İçin Ek Ücret Ödeyecek Miyim?

Ayrıntılı fatura, talep edilmesi durumunda basılı olarak gönderilmektedir ve her sayfa için KDV dahil 0,51 TL hizmet bedeli faturaya yansıtılmaktadır.

Ayrıntılı Fatura Talebini Nasıl Verebilirim?

Ayrıntılı fatura için 0850 333 0 333 numaralı Millenicom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak talepte bulunabilirsiniz.