fb_picel_image

Millenicom faturalarımı nasıl ödeyebilirim?

Millenicom faturalarınızı bir çok kanaldan ödeyebilirsiniz. Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne üye olarak, Millenicom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak sesli yanıt sistemi üzerinden yada Millenicom anlaşmalı fatura ödeme noktalarından faturalarınızı ödeyebilirsiniz.

Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne üye olduğunuzda; Millenicom faturanızı görüntüleyebilir, kredi kartınızla anında ödeme yapabilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Online İşlemler Merkezi’ne giriş yapmak için tıklayınız 

 

Millenicom Ödeme Noktaları için tıklayınız

Faturanızı hemen ödemek için tıklayınız

 

Faturamı Nasıl Öderim?

Fatura tutarım neden farklı geldi ?

Faturalarınıza paket ücretiniz dışında ay içerisinde yapmış olduğunuz işlemler veya ek ürünlerin ücreti yansımış olabilir. Ücrete tabii olan bazı işlem ve hizmetler aşağıda yer almaktadır.

-Nakil işlemi-Hat dondurma
-Borçtan hat açma
-Modem taksidi
-Kurulum hizmeti

Kayıtlı cep telefonunuza gönderilen fatura bilgilendirme mesajında yer alan bağlantıya tıklayarak veya online işlemler merkezimize girerek fatura görselinizi görüntüleyebilir,yansıtılan ücretleri inceleyebilirsiniz.

Online işlemler merkezimize giriş yapmak için tıklayınız.

Faturamın ödemesini geciktirirsem aldığım hizmet kesilir mi?

Faturanızın ödemesini geciktirmeniz durumunda hizmetiniz kısıtlanır. Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde ise eski haline dönecektir.

Ödemenizi geciktirmemek için ise, hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne girip otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kısıtlanabilir. Kısıtlama işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır. Erişimin kullanıma kısıtlanması halinde faturalamanız durdurulur. 

Kısıtlama süresince; güvenlik sertifikası ile damgalanmış ve "https://" öntakısı ile çalışan belirli internet sitelerine ve MS Exchange sunucularına bağlanmakta kullanılan MS Outlook gibi mail uygulamalarına 128 Kbps hız ile erişim sağlayabilirsiniz. 

Son ödeme tarihi geçmiş olan faturalarınızı ödemeniz durumunda internet erişiminiz üzerindeki kısıtlama kaldırılır ve mevcut tarifenizdeki hız ile erişim sağlamaya devam edersiniz.

 

Gecikme faiz oranı ve hizmet kısıtlama&açma ücreti ne kadardır?

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinden aylık  %2,5 olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanmaktadır.

 

01.01.2024 tarihinden itibaren ödenmemiş faturadan dolayı erişimi kullanıma kısıtlanan hatlar için Hizmet Kısıtlama - Açma ücreti işlem başına kısıtlama ayında faturalandırılır; vergiler dahil 199,90 TL'dir.

 

Bir takvim yılındaki "borç nedeniyle" ilk kısıtlama-açma işlemi için söz konusu ücret faturanıza yansıtılmayacaktır.


Faturamı ödemediğim için hizmetim durduruldu, hattım ne zaman açılır?

Alternatifbank, İngbank ve Tekstilbank’dan yaptığınız ödemelerde hattınız 1 gün sonra aktiflenecektir. 
Diğer ödeme kanallarından gerçekleştirilen ödemelerde internet erişiminiz hemen aktiflenecektir.

Millenicom Ödeme Noktaları için tıklayınız

Fatura gecikmelerinden etkilenmemek için hemen Otomatik Ödeme Talimatı verebilir, internetinizi herhangi bir kesinti yaşamadan kullanmaya devam edebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Millenicom faturamda yer alan KDV ve ÖİV oranları nedir?

Faturanızda yer alan ücretlere; %20 KDV (Katma Değer Vergisi) ve %10 ÖİV (Özel İletişim Vergisi) dahildir.

Faturam adresime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Faturanız adresinize ulaşmadıysa öncelikle ana sayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi’nden faturanızı görüntüleyebilir, ödeyebilir; ayrıca adres bilginizi kontrol ederek güncelleyebilirsiniz. 
Müşteri Hizmetleri’mizi arayarak sesli yanıt sistemimizden fatura tutarınız hakkında bilgi alabilir ve ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Online İşlemler Merkezinden mevcut faturanızı görüntülemek için hemen tıklayınız

Faturamın e-posta adresine gelmesini istiyorum.


Çevreci fatura servisi ile faturalarınızın sadece E-posta adresinize gelmesini talep ederek, kağıt israfını önleyebilir, çevreye katkıda bulunabilirsiniz.

Çevreci fatura talebinizi Online İşlemler Merkezi’mize giriş yaparak, Müşteri Hizmetleri’mizi arayarak sesli yanıt sistemimizden yada Millenicom Cevre yazıp, bir boşluk bırakıp E-posta adresinizi yazıp 4945'e SMS göndererek verebilirsiniz. ÖR: Millenicom Cevre xxx@yyy.com

Ödemelerinizi geciktirmemek için ise hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne giriş yapıp otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Ayrıntılı Fatura Nedir?

Ayrıntılı fatura telefon aboneliklerinde; ay içerisinde yapılan tüm görüşmelere ait detayların bulunduğu, ve kullanıcıya basılı olarak gönderilebilen faturadır. Ayrıntılı faturada, ay içinde arama yapılan numaralar, konuşma süreleri ve arama sayıları gibi detay bilgiler bulunmaktadır. Ayrıntılı fatura, müşterilerimizin talebi üzerine gönderilmekte olup sayfa başına vergiler dahil 0,51TL ile ücretlendirilmektedir.

Millenicom borcumu taksitlendirebilir miyim?

Millenicom aboneliğinize ilişkin hizmetleriniz aylık olarak faturalandırılmaktadır. Ayrıca bir taksitlendirme yapılmamaktadır.