Faturamın ödemesini geciktirirsem aldığım hizmet kesilir mi?

Faturanızın ödemesini geciktirmeniz durumundan öncelikli olarak internet veya telefon hizmetiniz durdurulur. Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde hizmetiniz aktif edilir.

Ödemenizi geciktirmemek için ise hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne girip Otomatik Ödeme Talimatı verebilirisiniz. Otomatik Ödeme Talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Millenicom faturalarımı nasıl ödeyebilirim?

Millenicom faturalarınızı bir çok kanaldan ödeyebilirsiniz. Millenicom Online İşlemler Merkezine üye olarak, Millenicom fatura ödeme noktalarından veya 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak Millenicom faturalarınızı ödeyebilirsiniz.

Millenicom Online İşlemler Merkezine üye olarak, Millenicom faturanızı görüntüleyebilir, anında kredi kartınızla ödeme yapabilir ve otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Online İşlemler Merkezine giriş yapmak için tıklayınız 


Millenicom Ödeme Noktaları için tıklayınız


ATM kanalı açık olan bankalarda sadece bankamatik kartıyla ödeme yapılabilir. Kartsız işlem menüsü ile tahsilat yapılamamaktadır.
* Migros Türk A.Ş., PTT, TEBve Aktif Noktalara yapacağınız ödemelerde 1 TL işlem ücreti tahsis edilecektir.
** Ziraat Bankası gişe kanalından 15:30 - 17:30 saatleri arasında tahsilat yapılabilmektedir. Gişe kanalından yapılan ödemelerde 3 TL + BSMV işlem ücreti tahsil edilecektir.
***İş Bankası gişe kanalından yapılan ödemelerde 3 TL+ BSMV işlem ücreti tahsis edilecektir.
Kredi Kartı ile ödeme yapmak /kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vermek için 0 850 333 0 333 nolu müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz.

Millenicom faturamda yer alan KDV ve ÖİV oranları nedir?

Faturanızda yer alan ücretlere %18 KDV (Katma Değer Vergisi); internet için %5; Millenicom Telefon için %15 (Özel İletişim Vergisi) dahildir.

Gecikme faiz oranı ve hat açma ücreti ne kadardır?

Son ödeme tarihinden sonra yapılacak ödemelerde fatura tutarı üzerinde aylık (%1,4) olmak üzere günlük gecikme faizi uygulanacaktır. Ödemelerin zamanında yapılmaması sebebi ile yapılan hizmet kesintilerinde bir sonraki dönem faturasına Millenicom telefon müşterileri için 10 TL, Millenicom internet veya her iki hizmeti bir arada kullanan müşteriler için ise 20 TL hat açma ücreti yansıtılacaktır.

Ayrıntılı Fatura Nedir?

Ayrıntılı fatura, müşterinin ay içerisinde yaptığı tüm telefon görüşmelerine ait detayların bulunduğu, müşteriye basılı olarak gönderilen faturadır. Ayrıntılı fatura içerisinde ay içerisinde aranan numaralar, konuşma süreleri ve arama sayıları gibi detay bilgiler bulunmaktadır. Ayrıntılı fatura, müşterinin talebi olduğu taktirde müşteriye gönderilmektedir.

Faturamın e-posta adresine gelmesini istiyorum.

Çevreci Fatura servisi ile faturanızın sadece e-posta adresinize gelmesini talep ederek, kağıt israfını önleyebilir, çevreye katkıda bulunabilirsiniz.

Çevreci Fatura talebi için; Millenicom Cevre yazıp, bir boşluk bırakıp e-posta adresinizi yazarak 4730'a gönderebilirsiniz. ÖR: Millenicom Cevre xxx@yyy.com

Ödemenizi geciktirmemek için ise hemen Millenicom Online İşlemler Merkezi’ne girip Otomatik Ödeme Talimatı verebilirisiniz. Otomatik Ödeme Talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Faturamı ödemediğim için hizmetim durduruldu, hattım ne zaman açılır?

Akbank, Denizbank, Finansbank, Garanti Bankası, Halkbank, HSBC, İş Bankası, TEB, Şekerbank, Migros ve PTT şubelerinden aynı zamanda 0 850 333 0 333 no’lu Millenicom Müşteri Hizmetlerinden yapacağınız ödemeler ile internetiniz anında aktif hale gelmektedir. 

Diğer kanallarından gerçekleştirilen ödemelere istinaden internet erişimi ödeme sonrasındaki gün açılmaktadır.

Fatura nedeniyle hattınızın kapanmaması için hemen Otomatik Ödeme Talimatı verebilir, internetinizi herhangi bir kesinti yaşamadan kullanmaya devam edebilirsiniz. Otomatik Ödeme Talimatı vermek için lütfen tıklayınız

Faturam adresime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Faturanız adresinize ulaşmadıysa öncelikle ana sayfamızda bulunan Millenicom Online İşlemler Merkezi’nden faturanızı görüntüleyebilir ve ödeyebilir ayrıca adres bilginizi kontrol ederek güncelleyebilirsiniz. 0 850 333 0 333 nolu numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri’ni arayarak da fatura tutarınız hakkında bilgi alabilir ve yine ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Online İşlemler Merkezinden mevcut faturanı görüntülemek için hemen tıklayınız

Millenicom borcumu taksitlendirebilir miyim?

Millenicom aboneliğinize ilişkin hizmetleriniz aylık olarak faturalandırılmaktadır. Ayrıca bir taksitlendirme yapılmamaktadır.

Ayrıntılı Fatura İçin Ek Ücret Ödeyecek Miyim?

Ayrıntılı fatura talep edilmesi durumunda, müşteriye basılı olarak gönderilecek her sayfa için KDV dahil 0,51 TL tutarındaki ayrıntılı fatura hizmet bedeli faturaya yansıtılacaktır

Millenicom hizmeti başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ücretler yer alacak?

İlk Millenicom faturanız abone olunan ayı takip eden ayın başında kesilecek olup aşağıdakileri ücretleri içerecektir

Millenicom İnternet için

Bir defaya mahsus olmak üzere, aboneliğinizin başladığı tarihinden itibaren ay sonuna kadar olan kısmi aylık İnternet hizmet bedeli,

Bir sonraki aya ait aylık İnternet hizmet bedeli,

Varsa bağlantı ücretinin mevcut aya ait taksidi,

Limitli paket müşterilerinde kota aşım ücreti,

Varsa modemin aktif olduğunuz ve bir sonraki aya ait aylık ücretleri,

%18 KDV ve %5 ÖİV

Millenicom Telefon için 

Aboneliğinizin başladığı tarihe ait aylık paket ücreti

Aboneliğinizin başladığı tarihe ait paket dışı yapılan görüşme ücretleri %18 KDV ve %15 ÖİV
Ayrıca hizmet alınan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya    mahsus ilk faturaya yansıtılır.

Ayrıntılı Fatura Talebini Nasıl Verebilirim?

Ayrıntılı fatura için 0850 333 0 333 numaralı Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak talepte bulunabilirsiniz.