Fiber nedir?

Ortasında bir kaç kat koruyucu madde ile sarılmış cam olan fiber optik kablolar ile ışık üzerinden bilginin iletildiği yüksek hızlarda internet ve ses hizmeti sunabilen bir teknolojidir. Bu teknoloji ile bakır kablo üzerinden verilen internet hizmetine göre çok daha yüksek hızlarda erişim sağlanabilmektedir.

Oturduğum bölgede Fiber internet var mı?

Fiber hizmeti hızlı bir şekilde Türkiye’nin her yerine ulaştırılmaktadır. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 333 nolu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adreste fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Fiber aktivasyon süreleri nedir?

Bulunduğunuz adreste fiber hizmeti verilebiliyorsa, abonelik talebi tarafımıza ulaştıktan sonra Millenicom Fiber için en geç 7 (yedi) işgünü, Sade Millenicom Fiber için 9 (dokuz) işgünü içerisinde abonelik başlatılacaktır.

Eğer bulunduğunuz adresde hizmet verilemiyorsa, hizmet verilememe sebebi ile birlikte geri bildirimde bulunulacaktır.

Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 333 nolu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adreste fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Mevcut Millenicom İnternet müşterisi, Fiber hizmetinden faydalanabilir mi?

Evet. Bulunduğunuz bölgede Fiber internet olup olmadığını öğrenmenin en güvenilir yolu 0 850 333 0 333 nolu Millenicom Müşteri Hizmetlerini arayarak, açık adresinizi paylaşarak hizmet verilebilirlik kontrolü yaptırmaktır. Bu adımda tarife danışmanınız bulunduğunuz adresde fiber hizmeti alıp alamayacağınız konusunda sizi bilgilendirecektir.

Fiber tarifelerinde Adil Kullanım Noktası bulunuyor mu?

Evet. Adil kullanım uygulaması, mevcut altyapı kaynaklarının tüm kullanıcılara eşit kalitede hizmet sağlaması amacıyla Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu tarafından 02.07.2012 tarih ve 2012/DK-07/302 no'lu kurul kararı ile devreye alınan bir uygulamadır.