Teknik Sorun Onarım / Bakım Çalışması

Müşterilerimiz tarafından bildirilip takibe alınan arıza kayıtları öncelikle altyapı sağlayıcı operatör tarafından incelenir. 
Yapılan kontroller sonucunda yaşanılan problem altyapı sağlayıcı operator kaynaklı ise çözümlenerek, Millenicom tarafından müşterilerimize bilgilendirme yapılır. 
Yapılan kontroller sonucunda yaşanılan problemin müşteri iç tesistandan kaynaklı olduğu tespit edilir ise arızanın giderilmesi Müşterinin sorumluluğunda olacaktır. Bunun yanında Millenicom takdirine göre  ücretli veya ücretsiz teknik destek hizmeti de müşteri ile mutabık kalınarak sağlanabilir.

Planlı Çalışma

Müşterilerimizin hizmet almakta olduğu altyapısını iyileştirmek için yaptırdığımız planlı bakım çalışmasıdır.  Yapılacak çalışma öncesinde müşterimize aboneliğinde kayıtlı olan GSM numarasına SMS gönderilerek  çalışma tarih ve saat bilgisi iletilmektedir.