fb_picel_image

Kopma sorunu yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Kablosuz internet bağlantınızda kopmalar yaşadığınız taktirde aşağıda belirttiğimiz önerileri uygulayabilirsiniz;
 
• Modeminizi yeniden başlatabilirsiniz.
• Bağlantı yaptığınız cihazı (cep telefonu, tablet, pc) yeniden başlatabilirsiniz.
• Modeminize takılı olan kablolarda herhangi bir kırık, kopuk, ek varsa kontrol edebilirsiniz.Ek varsa tek  kablo haline getirmeniz gerekmektedir.
• Modem konumunu değiştirebilirsiniz. Evin koridoru gibi orta bir kısmında ya da salon gibi çok kullanılan bir odada konumlandırabilirsiniz. Unutmamalısınız ki modeme uzaklık ve modemle aranızdaki duvar sayısı ve duvar kalınlığı bağlantı kalitenize olumsuz etki eder.
• Eviniz büyükse ya da modemin konumu değiştiremiyor ve odalarınızın bazıları modeme uzak bir noktada kalıyor ise Wi-Fi alan genişletici temin etmenizi tavsiye ederiz.
• Modeminizin (verici) eski olması, bağlantı yaptığınız cep telefonu, tablet, pc gibi cihazların (alıcı) eski olması da bağlantı kalitesine olumsuz etki eder. Bu cihazları yeni modeli ile değiştirdiğiniz taktirde bağlantı kaliteniz iyileşecektir. 
• Çevrede mevcut modem kanalınıza parazit yapan telsiz telefon, mikrodalga, fırın gibi bir etken olabilir. Bu durumda modem kanalınızı değiştirmeniz gerekmektedir. Modem kanal değişikliğini nasıl yapacağınızı internet üzerinden arama yaparak öğrenebilirsiniz.
       Örnek arama: “Airties 5444 modem kanal değişikliği”

Kontroller sonucunda arızanız devam ediyorsa Online İşlemler Merkezimizden arıza kaydı oluşturabilirsiniz