Kurumsal İnternet Kampanyası

●Geniş bant erişimi sağladığından, internet kullanıcıları tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır. ●ADSL'de telefon hattı üzerinde kapasiteyi daha verimli kullanmak amacıyla sayısal kodlama teknikleri kullanılır. ● İnterneti ağırlıklı olarak download (veri indirme) yapmak isteyen müşteriler için en elverişli uygulamadır. ●Yeni tesiste artı 3 ay taahhütle kurulum hizmeti verilmektedir.

HIZ:


ile Neler Yapılabilir?

  • Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir. Kampanya kapsamında 96 TL tutarındaki aktivasyon ücreti 24 ay eşit taksitlerle faturaya yansıtılır. Kurumsal Fiber İnternet Fiber altyapısının bulunduğu lokasyonlarda sunulmaktadır. Tarifelerde belirtilen hızlar hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve altyapının desteklendiği en yüksek hızda hizmet alınır.Adil Kullanım Politikası gereğince ay içinde tarifelerde belirtilen Adil Kullanım Noktası’nın (AKN) aşılması durumunda, kullanım hızı en fazla 3 Mbps ile sınırlandırılacak ve dönem sonunda normal hızına dönecektir. Kota ve AKN uygulaması olmaksızın Sabah 7 Akşam 7 paketlerinden herhangi birininseçilmesi durumunda, 07:01-19:00 saatleri arasında seçilen tarifeye uygun hızda, 19:01-07:00 saatleri arasında 3 Mbps hızında hizmet sunulacaktır. FTTH altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem müşterilerin kullanımına ücretsiz sunulmaktadır. Abonenin Millenicom’dan temin etmediği modemlerde oluşan arıza ve modem kaynaklı bağlantı sorunları için Millenicom sorumlu değildir. Millenicom’dan temin edilen modemlerde ise Millenicom, cihazın ayıbından garanti süresince sorumludur. Millenicom’dan temin edilen modemler için; aboneye bulunduğu adreste herhangi bir neden ile hizmet verilememesi durumunda abone kendisine teslim edilmiş olan modemi en geç 7 gün içerisinde, hasarsız ve çalışır durumda Millenicom’a iade etmelidir. Modemin gönderimi abonenin sorumluluğundadır. Modemin zamanında ulaşmaması, fiziksel olarak hasarlı olması durumunda Millenicom toplam modem bedelini tahsil etme hakkına sahiptir.Aboneliğinin taahhüt süresi dolmadan herhangi bir sebeple, abone tarafından yahut aboneden kaynaklanan bir nedenle Millenicom tarafından feshedilmesi halinde, fesih tarihine kadar kampanya kapsamında faydalanılmış olan indirim ve hediye tutarları abonenin son faturasına eklenecektir, ancak taahhüt sonuna kadar aboneden tahsil edileceği belirtilen ve henüz tahakkuk etmemiş ücretlerin toplamı olan tutar daha düşük ise sadece bu tutar faturaya yansıyacaktır. Her iki durumda da varsa cihazların kalan taksitleri faturaya eklenecektir. Abonenin daha düşük bedelli bir tarifeye geçmek istemesi hali, abonenin taahhüdünden cayması anlamına gelecektir. Bu durumda söz konusu bedel yukarıda belirtilmiş olan koşullar çerçevesinde aboneliğe ait devam eden dönem faturalarında taahhüt sonlandırma bedeli olarak tahakkuk ettirilecektir. Bu halde de aboneden tahsil edilecek olan bedel en fazla yukarıda belirlenen şekilde hesaplanan tutar olacaktır. Taahhüt süresi dolmadan hizmetini iptal eden abonenin, iptal tarihine kadar kullanmış olduğu hediye dakikalar yukarıda belirtilmiş olan birim ücret ile hesaplanarak son faturasına yansıtılır. FTTH alt yapısındaki aboneler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan modemi 20 gün içinde Aras Kargo’nun herhangi bir şubesine Millenicom ödemeli olarak iade etmelidir. Cihazın iade edilmemesi durumunda, cihaz tesliminde imzalatılan tutanakta yer alan ücretler abonenin son faturasına yansıyacaktır. Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi’ndeki hükümler geçerlidir. Taahhüt süresi boyunca bu kampanyadan aylık tutarı daha düşük olan birinternet kampanyasına geçişte bir önceki tarifeden gelen toplam tarife fark ücreti bir sonraki faturaya yansıtılır. Millenicom, modem markası ve taahhüt kapsamı dışında kalan ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Abone olunan paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. İşbu başvuru formu mesleki ve ticari faaliyetler için kullanılmak üzere düzenlenmiştir. Kampanya kapsamında işletmeci değişikliği sebebiyle abonenin ödemesi gereken 150 TL’ ye kadar taahhüt bozma bedeli, Millenicom tarafından karşılanacak olup bu tutar abonenin ilerleyen dönemlerdeki aylık faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Bu indirimin faturaya yansıtılabilmesi için abone, eski işletmeciden gelen taahhüt bozma faturasını aktif olduğu tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde 02127098030 numaralı faksa müşteri numarası bilgisi ile birlikte göndermelidir. İlgili dokümanın Millenicom’a ulaşmasını takiben ibraz edilen faturada yer alan taahhüt bozma bedeli abonenin ibraz sonrasında çıkacak faturalarına indirim olarak yansıtılacaktır. Fiyatlarımıza KDV ve ÖİV dahildir.
  • Ön Bilgilendirme ve Başvuru Formu için tıklayınız

Başka bir paket önerelim mi?

Aklındaki soruları cevaplayabiliriz.

0850 333 0 444 Arayın